|
Post by taut on Jun 20, 2011 21:30:38 GMT 1
For alle jer, der er længere bagud end jeg selv er... Citat fra Snitchseeker.com: De ti bogstaver er nu fundet (E, T, O, T, R, R, P, E, M), og vi venter spændt på, hvad den nye hjemmeside afslører... Bemærk uglerne... På torsdag kl. 13. går det løs! Nogen der har et bud på, hvad vi kan forvente?
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jun 21, 2011 8:20:34 GMT 1
Sikke et hysteri de kan forvente d. 23 juni!
Mit bedste bud er, at der er en encyklopædi, siden det har været en snak Rowling længe har kørt på. En komplet historie på alle de karakterer der har optrådt i hendes bøger - det ville jeg i hvert fald finde interessant!
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jun 21, 2011 8:45:59 GMT 1
Jeg er efterhånden ret sikker på at det er et online rollespil computerspil xD vi har allerede snakket det igennem på Hex, det ville være lidt mærkeligt hvis det var et leksikon, da der allerede er så meget på nettet osv, selvom hun self godt kunne finde på at udgive et i bogform Desuden er der fundet flere hints på at det kunne være det, warner brothers har fx fået rettighederne til noget der lyder som et computerspil alt efter hvad jeg har læst, desuden har de snakket om at lave det før. Men du har ret Matilda det er lidt old news xDD
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
Sex ist eine Schlacht, Liebe ist Krieg.[Mo0:8]
|
Post by Eilionoir Eads on Jul 1, 2011 22:47:58 GMT 1
Efter at jeg har set annoucement videoen, er jeg bare endnu mere forvirret over, hvad det mon er. XD
|
|
|
Post by Night on Jul 1, 2011 23:25:44 GMT 1
Efter at jeg har set annoucement videoen, er jeg bare endnu mere forvirret over, hvad det mon er. XD
Sådan har jeg det virkelig også. xD
|
|