|
Post by taut on Jun 13, 2011 11:51:26 GMT 1
Så er billetsalget til den nye Harry Potter film annonceret! Den 14. juni kl. 10.00 på kino.dk
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
Sex ist eine Schlacht, Liebe ist Krieg.[Mo0:8]
|
Post by Eilionoir Eads on Jul 1, 2011 22:45:21 GMT 1
Jeg har købt billetter. (: til den 13... mener jeg. Det bliver godt.
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jul 14, 2011 8:14:59 GMT 1
Hvor mange var inde og se Harry Potter, del 2 natten mellem tirsdag og onsdag? Jeg var i hvert fald, og syntes generelt om filmen, selvom der var visse steder jeg ikke kunne komme helt overens med den.
Var der nogen der var inde og se den i Århus? Måske vi har løbet på hinanden ;)
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jul 14, 2011 13:03:27 GMT 1
Jeg synes den var super fed, selvom der selvfølgelig altid vil være nogle ting, man kunne have set anderledes.
Jeg var til Harry Potter-marathonnet i Imperial, hvilket var super hyggeligt. Bare den måde, man følte sig som en enhed på var helt varmende n_n
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 14, 2011 13:24:55 GMT 1
VAR DU DER? det var jeg også xD Lol kikset xD jeg var klædt i Hermiones røde kjole fra del 1.. og ja det var super fedt! den perfekte måde at afslutte HP filmene helt klart, men nøj hvor føles det mærkeligt
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jul 14, 2011 13:27:31 GMT 1
Lol, jeg så dig xD Jeg var hende freaken med Ravenclaw-slips, der var ved at knække nakken i forsøg på at kigge diskret på dig 15 gange, for at være sikker på det rent faktisk var dén kjole xD Jeg overvejede endda a gå over og spørge dig, hvor du havde fundet den xD
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 14, 2011 13:35:35 GMT 1
Min mor havde syet den, jeg kan ikke sy, og jeg fik hende overtalt.. på en eller anden underlig måde
ej hvor er det mærkeligt >< jeg så et par ravenclaws, mange med langt lyst hår/paryk, ved ikke om en af dem var dig? jeg sad i midten, på række 18, er det bare mig, eller var der flere mennesker til midnatspremieren, end ved selve marathonet?
så kan man bare ærge sig over jeg ikke lige gik hen og sparkede til dig og sagde "er det ikke dig fra MU?" fordi det kunne jeg jo godt lige ha vidst
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jul 14, 2011 13:58:12 GMT 1
Ohh, nice.. Det lignede mega godt Og nej, jeg har/havde langt, sort hår, der går ca til lænden. Og jeg sad ude til venstre side i midten, række 14 ^^ Men der var mange flere til premieren end til selve marathonnet, selvom mange til marathonnet kom hen af dagen.. Og jaeh, jeg tænkte også "hvor mange mon fra Potterskolen eller MU er der mon her?" ...
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 14, 2011 14:29:06 GMT 1
Der lå ellers mange flyers fra potterskolen, overvejede om man skulle have lavet nogle for en anden side jeg er på ved navn Hexrpg.. det må blive en anden gang - eller ik.. Så må du ha siddet tæt på Draco Malfoy og hende der var klædt i gothic-like kostume, jeg gættede på Bellatrix men var ikke sikker (: synes jeg så en med langt mørkt hår og ravenclaw sæt? men kan ha været en anden? o.o
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jul 14, 2011 14:41:34 GMT 1
yeah, jeg tror jeg har 7-8 stykker liggende på mit værelse nu xD
Og ja, de sad faktisk nogenlunde tæt på^^ Og jeg gættede ogs på Bellatrix, selvom det ikke lignede så godt igen ^^
Det kan sikkert godt have været en anden, det kan også godt have været mig.. Det finder vi nok aldrig ud af xD
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 14, 2011 15:31:54 GMT 1
Nej det gør vi vel ikke, anyway, jeg synes bestemt at jeg fik afsluttet det kapitel godt ved at tage derhen. Virkelig glad for jeg gjorde det (:
|
|
|
Post by James Ian Llewellyn on Jul 14, 2011 20:21:13 GMT 1
WAH! Jeg var inde og se den natten mellem tirsdag og onsdag... Og igen inde og se den onsdag aften! Nu hvor jeg ikke har gjort det der er forventet af mig, som vi ikke snakker om, vil jeg ikke udtale mig om eventuelle mangler eller drejninger.. Jeg synes filmen var ganske god og på trods af at det er sørgeligt at eventyret er forbi, så var det en ganske god afslutning!
|
|