|
Post by Agnes Llewellyn on Aug 1, 2011 18:11:29 GMT 1
Taut ,
, "Jeg har lavet en handiknap!" - Når Taut prøver at fortælle om noget, som hun har lavet på MU (og hun kom aldrig frem til det rigtige, da hun glemte det totalt).
|
|
|
Post by taut on Aug 5, 2011 13:04:24 GMT 1
Emmaslem ,
, "*placerer mary på simons skød og får et tilfredst grynt*" - den slags grisserier frabeder vi os i boxen, tak (;
|
|
|
Post by taut on Aug 5, 2011 22:12:27 GMT 1
taut ,
, "Ems, vi vil gerne have dig til at fortælle lidt om fællesslim!" - Emma vil have en konkret grund til ikke at logge af. Emma ,
, "*flækker over taut* gelé! Fællesgelé!" - Emmas svar. Ais ,
, "Fællesgrød x)" Emma ,
, "Fællessovs. xD" taut ,
, "Fællessekret" Ais ,
, "FællesMaeleachlainn" - samtalen faldt på Emmetts mellemnavn.
|
|
|
Post by taut on Aug 5, 2011 22:28:04 GMT 1
Ais ,
, "altså.. det er alligevel ret meget den bliver presset ind ><" - Ais snakker om sidens banner (tryllestav bliver presset ind i arm)!
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Aug 5, 2011 22:33:23 GMT 1
Taut ,
, "Nu skal jeg læse fællespingvinen op for dig!" - Taut havde for meget fælles i hovedet efter en samtale med slim og Maeleachlainn og andet.
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Aug 5, 2011 23:01:14 GMT 1
Ais ,
, "ingen får min myg" - Et kort, men præcist svar til Taut i c-boxen. Ikke fordi nogen forstod, hvad de snakkede om...
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Aug 24, 2011 20:55:34 GMT 1
taut ,
, *Skæver til sine piger* - Good to know, taut. Good to know. Det er også vigtigt at holde øje med... Dem. *host*
|
|
|
Post by taut on Aug 26, 2011 14:44:45 GMT 1
Emmaslem ,
, "It is useful to know how large..." - er alt hvad der står på forsiden under '10 most recent posts', når nogen har postet i Thomas Chancellors plottråd. Tilfældighed, Ems?
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Sept 5, 2011 17:19:20 GMT 1
taut ,
, "Og så kan man tage dem bagfra: UM, SM." - taut midt i en længere filosoferen omkring Magical Still og Magical Us' respektive forældre, bedsteforældre etc. Meget apropos græsk drama.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Sept 8, 2011 20:47:31 GMT 1
Tristan ,
, "Åh, jeg kunne godt bruge noget at sutte på lige nu.." - Yes... couldn't we all, Tris... *host*
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Sept 24, 2011 21:46:18 GMT 1
Tristan ,
, *stresser rundt mellem Emmas ben* - Ingen kommentarer!
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Sept 25, 2011 12:01:02 GMT 1
Evelyn ,
, *at have ondt af night fordi hun bliver slikket på* - Det er det, MU'er laver på en søndag.....
|
|
|
Post by Night on Sept 25, 2011 21:36:57 GMT 1
Stu ,
, "Alligevel syntes hun altid at være opdateret, når hun flere unger efter vender tilbage til gruppen." - Jeg kunne ikke lade være med at studse over den spøjse typo i Caseys profil. Hvor mange unger er det lige hun har igen?
|
|
|
Post by taut on Sept 27, 2011 21:57:17 GMT 1
tristan ,
, "Gebisset er børstet, blæren er tømt og lemmerne af afklædt. Jeg vil hermed stryge ned under min dyne og påbegynde en meget passiv solooptræden i lagengymnastik!"
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Sept 29, 2011 8:58:45 GMT 1
Lillith ,
, *aer kærligt på Eddies drenge både det ene og det andet sted* - Jo tak, Lil. Jeg tror ikke der er nogen der vil vide hvor du aer Eddies drenge henne!
|
|