|
Post by taut on Nov 14, 2010 1:25:20 GMT 1
[bg=181818][atrb=border,0,true][atrb=cellspacing,2,true][atrb=cellpadding,0,true][atrb=width,420,true] FORUMGAME | [bg=181818] STAVEPINGVINEN | Dette er MAGICAL US' helt eget alternativ til månedens citat.
STAVEPINGVINEN går ud på, at hvem som helst når som helst kan poste noget vedkommende selv eller nogen anden har sagt. Det kan være en god joke, der blev sagt i boxen, en sjov stavefejl, eller bare et rigtig godt afsnit fra en post.
Det er ikke meningen at hænge folk ud! Udfyld nedenstående skema og post i denne tråd - så vi kan nyde citatet for evigt! Alle er velkomne til at kommentere i tråden! Hvis du alligevel føler dig ramt, så kontakt en admin.
| [bg=181818] CODE OG EKSEMPEL |
[blockquote][size=3][font=georgia][i][color=637b89]navn på den, du citerer[/color] [color=5c3a53],[/color][/i][/font][/size] [right][size=3][font=georgia][i][color=637b89],[/color] [color=5c3a53]"citat"[/color][/i][/font] - kommentar til citat[/size][/right][/blockquote] night ,
, "Det er jo... alt for fancy! *stirrer forundret på knappen*" - sagt om streamingknappen i c-boxen Aiden Ivory ,
, "Han gav ikke slip og ærligt var han glad for at hun ikke trak hunden til sig."- Aiden mener selvfølgelig hånden, men det gør det ikke mindre sjovt!
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Nov 29, 2010 20:56:55 GMT 1
maddie ,
, "Hey, må jeg få din mor?" - Jeg kan ikke huske, hvem maddie spurgte, men jeg kan tilgengæld huske, at hun mente msn og ikke mor! Dette blev sagt inde på HoggyWarty1975 men fortjener stadig at blive hyldet i al evighed!
|
|
|
Post by anastacia on Nov 30, 2010 21:19:03 GMT 1
Stuart Fellton ,
, "Stuart var født en kvinde, som aldrig i sit liv havde kendt til magi" - da jeg læste det kunne jeg altså ikke lade vær med at grine! xD Der skulle selvfølgelig have stået "Stuarts mor" i stedet for (:
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Dec 1, 2010 21:31:15 GMT 1
Seb ,
, " det hedder hit lige med din mor igen altså !" – Det blev lige sagt da jeg bad om Tauts msn igen. Fordi folk nu er begyndt at kalde msn for moren! Det lyder bare utrolig morsomt og samtidig skræmmende ö
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Dec 6, 2010 22:13:34 GMT 1
Nathan ,
, "Lige nu ville han bare kysse med ham uanset hvad " – Skrevet I tråd mellem Rachel og Nathan under juleballet xD Sorry, Rachel's a girl n_n
|
|
Lily Abott
Dimittend
her colours comes and goes; it trembles to a lily, it wavers to a rose
|
Post by Lily Abott on Dec 12, 2010 0:01:21 GMT 1
Gabriel ,
, "Hendes mor fik et svagt smil frem over hans læber" - Der skulle have stået 'ord' i stedet for 'mor', men jeg kunne ikke lade være med at fnise lidt af det xD
|
|
|
Post by taut on Dec 13, 2010 17:51:26 GMT 1
taut ,
, "Ros & Ros" - jeg ved godt, det er lidt lamt at citere mig selv, men nu gør jeg det, fordi jeg tror, jeg nåede at rette min fejl, inden nogen så det. Men Jeg kaldte altså (ved en fejl!!!) Ris & Ros forummet for Ros & Ros til at starte med xD
|
|
|
Post by robin on Dec 22, 2010 21:07:32 GMT 1
Rachel ,
, "Omg sædmææææælk! n______n <3<3<3" - Det var så lige Rachels hyldest til sødmælk, ellers skal jeg sige 'sædmælk' xD
|
|
|
Post by Night on Dec 22, 2010 21:23:09 GMT 1
Rachel Ivory ,
, "Hold nu bare ballerne for jer selv! ><'" - Undskyld, putte - men jeg kunne ikke lade være xD
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Dec 29, 2010 10:46:22 GMT 1
Rachel Ivory ,
, "*sidder og er klam*" - *gnæk gnæk* Rachels svar i c-boxen - ærlig er hun da! (Det skal dog siges, at det var efter en lang Ben Barnes-snak). Max ,
, "Manga tak" - Max havde lige selv siddet og snakket om forbytning af 'a' og 'e' i c-boxen, og vælger selv at udtrykke hans taknemmelighed med 'Manga' xD
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Dec 29, 2010 13:59:00 GMT 1
juicy ,
, "Tøj er overvurderet." - midt i snakken om nytårstøj. Typisk Juicy, hvis jeg må sige det sådan!
|
|
|
Post by austin on Jan 15, 2011 0:12:15 GMT 1
Emma ,
, *spejder efter en ordentlig pæn pige til Alex* - Vi sidder oppe klokken 12 en fredag aften og emnet falder på, at Lily er en skank og at Alex fortjener bedre, hvortil taut har følgende kommentar. Taut ,
, *Rækker Emma Julie* - Jarh. Godt så. Det bliver i familien, ikke tauterbasse?
|
|
|
Post by taut on Jan 16, 2011 20:53:05 GMT 1
buller ,
, "altså. Det er fordi jeg har noget for gamle mænd >.<" - buller i boxen. Hun er bange for dem, men det er vist ikke liiige, hvad man forstår med den sætning!
|
|
|
Post by emma on Jan 18, 2011 21:19:45 GMT 1
Cael ,
, *indser at varm mis ikke hjælper på træthed* - Ganske vidst tror jeg godt de fleste kan regne ud hvad Caelan egentlig mente med udsagnet, udtrykt i cboxen, men jeg kan næppe have været den eneste der lurede dobbeltbetydningen. Det virker som om Cael og Ethan ville have riiigtig meget at snakke om. (;
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 19, 2011 21:59:42 GMT 1
Ethan ,
, "jeg er endnu ikke buksemyndig... så jeg går stadig i kjoler" - det er ikke muligt at beskrive samtalen, men dette var i hvert fald Ethans indslag på et tidspunkt.
|
|