|
Post by taut on Nov 14, 2010 1:31:34 GMT 1
[bg=181818][atrb=border,0,true][atrb=cellspacing,2,true][atrb=cellpadding,0,true][atrb=width,420,true] FORUMGAME | [bg=181818] KRAMMEBAMSEN |
Dette er MAGICAL US' alternativ til member of the month.
KRAMMEBAMSEN går ud på, at hvem som helst når som helst kan give en bruger på siden en god omgang ros! Det kan være for at være sød i boxen, god til at tråde eller bare være kickass til graphics.
Det er ikke meningen at hænge folk ud. Udfyld nedenstående skema og post i denne tråd. Alle er velkomne til at kommentere i denne tråd, så fyr løs! Hvis du alligevel føler dig ramt, så kontakt en admin.
| [bg=181818] CODE OG EKSEMPEL | |
[blockquote][size=3][font=georgia][i][color=637b89]navnet på den, du roser[/color] [color=5c3a53],[/color][color=5c3a53][/color][/i][/font][/size] [right][size=3][font=georgia][i][color=637b89],[/color] [color=5c3a53]din ros til personen[/color][color=5c3a53][/color][/i][/font][/size][/right][/blockquote] palindrome ,
, jeg, taut, vil gerne give palindrome en krammebamse, fordi hun rykker til det med grafikken. Uden hende ville slet ikke være så lækkert at se på, så tak, tak, tak!
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Dec 13, 2010 16:54:04 GMT 1
Aiden ,
, Jeg vil gerne give en krammebamse til Aiden, fordi han er så aktiv inde på siden og oftest er med på en tråd eller en hyggelig snak I boxen. Så tak! ^^
|
|
|
Post by caroline on Feb 27, 2011 16:59:21 GMT 1
Lillith & Emrys ,
, For bare at være så herlige og sparke liv i hele den politiske scene og undertegnedes egen entusiasme! I er sgu herlige i to. Det kan kun blive godt.
|
|
|
Post by fenella on Mar 21, 2011 22:51:02 GMT 1
Night ,
, Fordi du altid er tilstede, altid lytter og altid tager en alvorligt og giver fem minutter, uanset hvor meget du selv har om ørerne. Dertil er du bare en skøn person med en herlig humor og jeg elsker at spille med dig og dine. Ser frem til at spille med dig lææænge endnu! Kram!
|
|
|
Post by Night on Oct 1, 2011 11:58:33 GMT 1
Lillith & Emma ,
, Jeg vil gerne give et mentalt kram til Emma og Lil, fordi de er så trofaste MU-brugere, at det fik dem til at oprette det fantastiske MS og udvide vores eget lille univers. Og så selvfølgelig fordi I bare er skønne generelt. Tak! :*
|
|
|
Post by Gareth Collins on Oct 12, 2011 8:32:49 GMT 1
taut ,
, dette er et klap på skulderen til min elskede veninde Matilda, som jeg aldrig har mødt, men alligevel altid har været der for mig fordi hun er sådan en dejlig humørfyldt forstående person. <3 Desuden synes jeg altid hun bringer et godt humør med sig i boksen, er god til at hjælpe og gør et godt stykke arbejde med MU, koder og graphics. Mange tak taut!
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Sept 28, 2012 23:06:59 GMT 1
Conflux & Iago ,
, Jeg vil gerne rose Con og Iago så helt utrolig meget for at dukke op ud af ingenting (okay, Iago blev opfordret) og straks opfinde hele Status Quo, der ikke har været et aktivt kort i den politiske kamp på noget tidspunkt før. I er fandme seje. Sådan virkelig seje, på den der "don't ever leave us D: " måde. Tak for det.
|
|