|
Post by Emma on Dec 27, 2014 21:30:17 GMT 1
Spørgsmålstråd
Er der noget du er i tvivl om, som du ikke har lyst til at spørge om i boxen af den ene eller anden grund? Har du brug for en admin til at svare på noget, der handler om boardet, din karakter, plottet eller hvordan man sætter et billede ind som avatar?
Det her er tråden for dig. Ingen spørgsmål er dumme og vi vil bestræbe os på at hjælpe dig så hurtigt som muligt.
Har du brug for en specifik admin til at svare? Tag os ved at bruge @ funktionen i værktøjslinjen over din post.
|
|
|
Post by Graham Blaine Brewster on Dec 29, 2014 23:01:51 GMT 1
Et hurtigt teknisk spørgsmål er, om der er mulighed for at kunne se online-listen? Jeg plejer at bruge den meget, så ville bare lige høre, om jeg har overset en mulighed for det - eller om i evt. vil lave det sådan, at man kan se online listen? ^^
|
|
|
Post by Night on Dec 29, 2014 23:09:56 GMT 1
Graham Blaine Brewster - Online-listen skulle meget gerne allerede være synlig, hvis du scroller ned i bunden af Magical Us' forside. Der har vi Røverkortet, som både viser brugere online nu og brugere online i løbet af de sidste 24 timer.
|
|
|
Post by Graham Blaine Brewster on Dec 29, 2014 23:12:59 GMT 1
Ja, det kan jeg godt se! Tænkte blot på, om man kunne se last click, men det er ikke livsnødvendigt. ^^
|
|
|
Post by Night on Dec 29, 2014 23:23:31 GMT 1
Graham Blaine Brewster - Last Click er en Invisionfree-funktion, som Proboards ikke rigtigt benytter sig af. Så det kan vi nok desværre ikke hjælpe med!
|
|
|
Post by Graham Blaine Brewster on Dec 29, 2014 23:25:52 GMT 1
Det anede jeg ikke - anyways, tak for svar! Det er længe siden, jeg sidst har været på et proboards-board, så tror bare lige jeg skal vænne mig til det igen. ^^
|
|