|
Post by Grace Kennith on Mar 15, 2011 5:22:56 GMT 1
Kommer ikke.... april er for mig overbooked på nuværende tidspunkt
- Hygge!
|
|
|
Post by Deleted on Mar 17, 2011 13:21:25 GMT 1
I'LL BE THERE ;D Men det vidste du jo godt i forvejen xD
|
|
|
Post by damon on Mar 17, 2011 13:24:17 GMT 1
Jeg kommer da også gerne
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Mar 20, 2011 17:25:56 GMT 1
info!
Nu er der så en masse vigtig info, der bliver smidt herind! Så here we go!
tidspunkt: 9. kl. 17 - 10. april når man vælger at gå! det er dog selvfølgelig muligt,især for dem, der kommer langvejs fra at komme d. 8.
sted: Hedehusene st. det vil være her, jeg henter folkene. Til dem, der vil have min adresse, kontakt mig på MSN spasserpige@hotmail.com for jeg har ikke tænkt mig at skrive den her :b ellers er jeg til at få fat på, på mobil og nummeret skaffer man på samme måde som min adresse!
andet: mad:
der vil blive serveret Chili con Carne med bønner og majs i, samt ris ved siden af. Til morgenmad kan vi så gå til bageren i byen ^^
sovepladser: det er skam intet problem, men man må gerne have liggeunderlag og sovepose/dyne med bortset fra Alice H./Josephine - du har jo din egen dyne hos mig.
pladsopbevaring: jeg vil stille tingene ind på min brors værelse, så man må gerne have tasker og ting med - intet problem der!
internet: vi har trådløst og der er plads til temmelig mange på, så bare hiv jeres computere med og så sætter vi gang i det!
af hensyn til.. mine forældre, der ikke magter høre på os, vil vi være på mit værelse det meste af tiden, men det er ok stort, så det burde ikke være noget problem.
|
|
|
Post by Deleted on Mar 20, 2011 21:52:05 GMT 1
No worries omkring en ekstra dyne Jeg sover hjemme smukke ;D
|
|