|
Post by Samantha Abbey on Dec 29, 2010 17:55:19 GMT 1
dreaming that I'll see your face ,
Okay, ret mig endelig hvis jeg tar fejl, lidt forstået at folk herinde kunne tænke sig at holde et lille come-together et sted for alle sidens brugere ^^
En som mig så jo helst det blev holdt på sjælland, så derfor smider jeg lige mit hus herind som mødested ^^
Jeg bor lidt uden for Roskilde i et to-etagers hus og er hellere end gerne vært for noget mødning af mennesker, da jeg også altid(næsten i hvert fald) har tid til den slags ^^
Det skal næsten være nu, før der kommer for mange medlemmer eller sårn
Så meld lige tilbage om det evt kunne blive til noget engang i fremtiden ^^
|
|
|
Post by austin on Jan 8, 2011 23:30:25 GMT 1
Humans are social beings ,
Når nu ingen andre vil svare dig, Rach. Så vil jeg. Det virker ikke som om entusiasmen er overvældende, men måske er folk også bare trætte af at blive hypet op på disse ideer som aldrig rigtig bliver til noget fordi ingen rigtig tager bolden op og gennemfører det. Det bliver altså til en masse hensigtserklæringer men aldrig noget reelt. Personligt har jeg set netop det ske på samtlige sider jeg har været på.
Hvis du virkelig gerne vil have det gennemført, foreslår jeg at du samler dig 3-5 der, som dig, er reelt interesserede i at gøre det til virkelighed, sætter en dato sammen med dem, laver en invitation og så må resten af folket komme eller lade være. Grunden til de 3-5 er naturligvis at i så - om ikke andet - kan få en hyggelig aften sammen.
Jeg skal gerne forpligte mig til at dukke op. Roskilde - Albertslund er en rimelig overskuelig distance.
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jan 12, 2011 19:26:53 GMT 1
dreaming that I'll see your face ,
jeg må dog virkelig sige, at jeg elsker dig lige nu ;D
jamen så længe bare én har reageret på det vil jeg straks begynde a bakse noget sammen, så I kan alle se frem til a jeg vil invitere jer alle hjem til mit dejlige hus xD
|
|
|
Post by austin on Jan 19, 2011 22:00:01 GMT 1
Humans are social beings ,
Det lyder som en fantastisk god idé. Vi er jo i hvert fald en del på denne side af fyn, der vil have nemt ved at komme. Taut f.eks., har ingen gode undskyldninger for at blive væk. (;
|
|