Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 19, 2015 22:22:44 GMT 1
"Selvfølgelig gør du det," svarede han oprigtigt og prikkede let til Nicholas med sin albue. Han var en finurlig person, men så snart man kom ind på livet af ham, blev man mødt af en kærlig sjæl, som Kevin var meget glad for at kende.
"Desuden er du ikke helt alene," tilføjede han med et sigende blik og smilet hvilende i mundvigene - "venner kommer altid først." Uden at tænke over det fnøs han et lille grin og rettede blikket frem for sig igen.
|
|
|
Post by Nicholas Dearborn on Mar 19, 2015 22:31:11 GMT 1
Nicholas grinede afdæmpet over Kevins ord og løftede øjenbrynene spørgende. "Gør de det?" Spurgte han uden at vente på vennens svar. "Så må du jo komme og besøge mig lidt oftere" Han smilede skævt til sin ven inden han stoppede op og stak hænderne i sine lommer. "Men nu må du have mig undskyldt, jeg har nogle bøger jeg skal have købt.. Vi ses snart?" Han løftede hånden som en hilsen og drejede derefter om på hælen, for at finde tilbage til den stak bøger han havde efterladt.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Mar 19, 2015 22:56:34 GMT 1
Kevin følte et stik af dårlig samvittighed ved Nicholas' kommentar. Han nåede ikke at svare på spørgsmålet, før den anden undskyldte sig, og der gik et øjeblik, før han registrerede situationen. Snart havde han vendt sig om.
"Nicholas," kaldte han og havde løftet den ene hånd frem for sig. "I næste uge?" tilføjede han med et smil og så afventende på den anden.
|
|
|
Post by Nicholas Dearborn on Mar 19, 2015 23:03:04 GMT 1
Nicholas vendte sig halvt om mod sin ven og stoppede flygtigt mens han nikkede smilende til sin ven. Han gik derefter videre hen til sine bøger, som han med lidt held formåede at få løftet op i sin favn, inden han tog turen ned til kassen. Det blev en anelse dyrere end han havde troet og han blev nødt til at lade to af dem ligge, men var derudover tilfreds med sit køb da han spankulerede ud af butikken.
Lukket
|
|