Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 25, 2015 22:52:21 GMT 1
"Åh," var det eneste der forlod Freyas mund idet hendes blik skød op i himlen for en kort stund. Hun havde ikke fået ønsket, så det gik vel nok, fik hun tænkt ved sig selv.
Hun klemte let om heksens hånd på vej indenfor og som en reaktion på varmen så hun sig en smule omkring kun for at konstatere at der ikke var noget nyt at se. Istedet rettede hun så blikket op imod den nu lidt mindre fremmede heks' øjne og smilede.
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
Stilling | Målmand for Ballycastle Bats |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 1, 2015 0:22:05 GMT 1
Cleona så sig om indenfor, og overvejede situationen et øjeblik. Så vendte hun sig om mod heksen ved hendes side, og sendte hende et smil. Hun så et flyvende fad, hvorpå hun slap den anden heks' hånd, for at få fat i to af de farverige drinks, der var på fadet. "Her," sagde hun, og rakte en pinkfarvet drink til den anden.
Så rettede Cleona igen blikket udover mængden, og fandt et bord længere nede bagved. "Skal vi sætte os lidt, inden vi danser igen?"
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Mar 1, 2015 0:37:19 GMT 1
Freya lyste op i et smil da hun blev rakt en farverig drink. Hun kunne godt lide farverige ting og var bestemt ikke bange for pink. Dermed tog hun glædeligt imod den imens hun betragtede den. Kort efter rettede hun blikket imod heksen.
"Jo da," svarede hun inden hun tog en tår af drinken og begyndte at bevæge sig imod bordet der var blevet peget på. I farten greb hun igen ud efter heksens hånd.
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 4, 2015 20:46:28 GMT 1
Cleona nød følelsen af at havde den andens heks' hånd i sin. Det virkede dejligt beroligende, på en eller anden måde. Eller også var det alkoholen der spillede ind. Uanset grunden, betød den ikke særlig meget.
"Mmmh, hindbær," mumlede hun, da de satte sig ned ved bordet. De havde en god udsigt over dansegulvet. De kunne se på alle dem, der nu stod og svedte derude.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Mar 4, 2015 21:10:04 GMT 1
Freya havde egentlig ikke specielt meget lyst til at give slip på heksens hånd, men gjorde det alligevel da de satte sig. Hun lo mildt over hindbær kommentaren og hældte noget mere af sin drink ned inden hun stillede den.
Derefter fik hun placeret sine albuer på bordet, sit hoved i sine hænder, og fik lænet sig indover bordet imens hun betragtede heksen uden noget større formål end at glo.
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 4, 2015 21:25:00 GMT 1
Cleona satte sin pinkfarvede drink fra sig på bordet, efter at have taget en stor tår. Da heksen overfor hende gjorde det samme, og derfor stirrede på hende, blev hun en anelse febrilsk.
"Hvad er der? Har jeg noget siddende i ansigtet?" Spurgte hun forvirret, og forsøgte at fjerne noget i mundvigene, som slet ikke sad der.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Mar 4, 2015 21:50:18 GMT 1
"Hvad? Nej," svarede Freya og rystede grinende på hovedet som hun dog beholdt mellem sine hænder. "Jeg kiggede bare på dig," forklarede hun og fik fat i sin underlæbe med sine tænder.
En tanke gik igennem hende og den røg straks ud af hendes mund: "Jeg er ked af hvis det gjorde dig utilpas." Hendes underarme og hænder gled ned og væk fra hendes ansigt og lagde sig over kryds på bordet.
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 4, 2015 21:57:02 GMT 1
Cleona grinede sammen med den anden heks, da denne beroligede hende i, at hun ikke havde noget i ansigtet. "Overhovedet ikke, det var bare så intenst. Jeg er vant til at blive stirret på," sagde hun med et smil på læben, og tænkte på, hvor mange gange i løbet af en dag hun kunne blive genkendt på gaden i Hogsmeade, når hun gik ned ad den.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Mar 4, 2015 22:28:04 GMT 1
Endnu engang lød der et "Åh" fra Freya og hun rykkede sig lidt i stolen og tog sig endnu en tår af den lyserøde drink. Samtidig så hun på heksen og et smil udviklede sig i hendes mundvig.
"Det lyder som noget der sker på daglig basis," sagde hun efter at have stillet drinken fra sig endnu en gang.
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 4, 2015 22:35:54 GMT 1
Cleona løftede sit drinksglas op til læberne, og sippede ganske let til drinken, inden hun stillede den ned igen. Den syrlige smag spillede på hendes læber og tunge.
Hun trak let på skuldrene. "Med mit erhverv, så ja. Og specielt når man så bor i Hogsmeade," sagde hun og gengældte den andens smil. "Hvad laver du egentlig til dagligt?" De havde ikke fået muligheden for at snakke rigtigt sammen før nu, og Cleona havde tænkt sig at udnytte chancen.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Mar 4, 2015 23:47:15 GMT 1
Freya smilede en smule og tænkte kort over hvad man dog kunne foretage sig som resulterede i det, men kom hurtigt til konklusionen at det kunne være mange ting og skubbede det ud af hovedet.
Endnu engang lænede hun sig ind over bordet og endte i den samme position som før, med kæben i hænderne. "Jeg er bare en simpel butiksmedarbejder," svarede hun og grinede mildt bagefter.
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 9, 2015 14:58:23 GMT 1
Cleona lagde hovedet let på skrå og så på heksen overfor sig. Det virkede så sørgeligt, når hun sagde, at hun bare var en simpelt butiksmedarbejder.
"Jeg er sikker på, at der intet simpelt er ved dit arbejde," sagde hun med et bredt smil på læberne. "Hvilken butik er du da i?" Spurgte hun så. Ren nysgerrighed, for hun kunne slet ikke genkende heksen fra nogle af de butikker, som hun selv plejede at komme i.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Mar 10, 2015 11:59:09 GMT 1
Freya rynkede en smule ved næsen ved heksens ord. "Efter noget tid, du ved... Det er ikke ligefrem det modsatte af simpelt," svarede hun med et grin. Hun tog ikke sit arbejde særlig tungt, selvom hun tog det ganske seriøst når hun var der.
"Piller det ikke mystikken ud af det, eller hvad det er folk synes er så tiltrækkende ved de her slags fester?" spurgte hun så, men svaret fløj alligevel ud af hendes mund kort bagefter: "Men det er Weasleys Tricks og Fiduser."
|
|
Cleona Ashworth
Box-navn | Vegas |
Alder | Nitten |
|
Post by Cleona Ashworth on Mar 16, 2015 15:04:39 GMT 1
Cleona grinede let ved heksens forklaring på, at det sikkert ikke var simpelt. Hun anede ikke, hvordan det var at arbejde i butik. Det eneste arbejde hun havde haft, det var det hun havde nu.
"Det synes jeg ikke. Så længe vi ikke udleverer navne, så kan vi jo være hvem som helst," sagde hun med et smil. "Og jeg kan fortælle dig, at jeg ikke har sat mine ben i den butik siden Hogwarts," sagde hun med et bredt smil. Det var jo ikke fordi hun ikke brød sig om butikken. Men hun lavede bare ikke de samme løjer længere.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Mar 18, 2015 18:25:37 GMT 1
Freya lagde sit hoved lidt på skrå og drak lidt af sin drink imens hun lyttede til hvad heksen havde at sige. Til det trak hun lidt på skuldrene.
"Du har nok ret," svarede hun så, for i virkeligheden tog hun det jo ikke specielt alvorligt. Hun hvilede sugerøret mod læberne for en stund, imens hun faldt lidt i staver over pigen foran hende.
|
|