|
Post by Wyat Whowood on Feb 11, 2015 21:57:59 GMT 1
Wyat slap hendes skulder da de nåede baren og nikkede kort til bartenderen, der vidste at han skulle have det samme. Derefter skævede han til hendes taske og lagde sin hånd på den med et smil, mens han løftede sine øjenbryn. "Jeg gir.. Jeg insisterer" Sagde han og så hende beslutsomt i øjnene, inden han vendte blikket mod bartenderen. Han lod aldrig nogen betale. Han havde penge nok. Da bartenderen kom med deres glas, løftede han sit og blottede tænderne i et bredt smil. "Skål for os, de bedste dansere på Tarantallegra" Bemærkede han og tog en tår af sin whiskey.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
Stilling | Butiksmedarbejder |
|
Post by Freya Bythell on Feb 11, 2015 22:17:58 GMT 1
Freya rettede blikket imod ham da han afbrød hende i hendes forsøg på at betale. "Det behøver du ikke at sige to gange," sagde hun så i en drillende tone. Hun var ikke en heks af mange penge og mange af dem hun tjente hjem gik i forvejen til at løbe i byen. Med andre ord rørte det hende ikke rigtig og tog det istedet lidt som det kom. Hun fattede glasset men nåede ikke at tage en tår før hun begyndte at grine over hans bemærkning. "Skål for det. Og skål for narcissisme," tilføjede hun, blinkede til ham og fik endelig fik taget sin tår.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 12, 2015 7:21:48 GMT 1
Wyat grinede afdæmpet over hendes ord og trak på skuldrene. Derefter skålede han med hende og drak en tår af sin whiskey. "Narcissisme?" Bemærkede han tørt og blottede tænderne i et smil. "Tro mig, det har jeg været anklaget for før, men tro det eller ej er jeg ikke så glad for mig selv. Kun en smule glad for mig selv" Sagde han og smilede skævt til hende, inden han tog endnu en tår af sin whiskey.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Feb 12, 2015 10:53:39 GMT 1
Freya smilede en smule over hans reaktion som på hende virkede en smule blandet. "Det var ingen anklage, det var en fejring. Omfavn det," sagde hun med et lille grin og tippede glasset mod munden endnu engang. "Hvad skal man dog gøre hvis man ikke kan holde en smule af sig selv?" Det bundede sandsynligvis en bekræftelse for hende selv i at det var okay, for hun var næppe den mindst selvglade person man kunne opstøve. Nogle gange føltes det godt nok mere reelt end andre hvor det blandt andet kunne føles som ren overlevelse, men det ændrede ikke på at det hjalp hende.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 12, 2015 17:10:27 GMT 1
Wyat blottede tænderne i et smil over hendes ord og betragtede hende undersøgende, mens han drak en stor tår af sin whiskey. Derefter trak han nonchalant på skuldrene og smilede antydningsvist. "Sandt" Bemærkede han og cirkulerede whiskeyen rundt i sit glas. "Jeg fik aldrig fat i dit navn?" Bemærkede han og løftede sine øjenbryn i en spørgende mine. "Mit er Wyat" Tilføjede han og smilede en anelse.
|
|
Freya Bythell
Box-navn | eggs |
Alder | Treogtyve |
|
Post by Freya Bythell on Feb 12, 2015 23:49:28 GMT 1
Freya fik skubbet en tot hår om bag øret inden hun tog endnu en tår af sit glas mens hun stadig så på ham. Hun smilede en smule ved hans små bevægelser og tiltede hovedet en anelse da han nævnte navne. Det blev da rettet op så snart hun præsenterede sig selv. "Jeg hedder Freya," svarede hun i en munter tone. "Det er en fornøjelse at møde dig, Wyat," sagde hun så med et smil formet som et mildt grin. Ordene nærmest som for at teste navnet i forbindelse med mennesket der stod foran hende.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Feb 14, 2015 14:52:13 GMT 1
Wyat smilede venligt til hende og løftede sine øjenbryn. "I lige måde" Sagde han og tømte sit glas med whiskey og satte det ned på baren i en hurtig bevægelse. "Hvad siger du? Skal vi gå tilbage til dansen?" Spurgte han med et skævt smil og nikkede hen mod dansegulvet. Han ventede dog ikke på hendes svar, men drejede sig for at smutte tilbage til den dansende flok, da bandet var begyndt at spille igen.
Lukket
|
|