|
Post by Geneva Greengate on Feb 9, 2015 16:29:32 GMT 1
Geneva trak på skuldrene over hendes svar og gav sig til at drikke sin te, mens hun lod stilheden falde mellem dem igen. Indtil Lucy kom med et budskab der fik hendes øjenbryn til at skyde i vejret. "Adoptere?" Gentog hun og rynkede tænksomt sine øjenbryn. "Mener du en af vores?" Spurgte hun og vendte ansigtet mod Lucy, der nu havde hendes fulde opmærksomhed.
|
|
|
Post by Lucy Loddington on Feb 10, 2015 17:46:39 GMT 1
Lucy nikkede. "Ja," svarede hun roligt og fastholdt øjenkontakten med Geneva. Ubevidst lænede hun sig en anelse ind over bordet. "Jeg fylder niogtredive i år og har ikke udsigten til et ægteskab," forklarede hun ubesværet, stadig med antydningen af et smil på læberne. Hun havde kun kontakt med få personer, hun nu engang havde haft en romanve med, og dem havde heksen end ikke skænket en tanke - de fleste havde alligevel slået sig ned og skabt en familie.
"Hvad synes du?" Hun så forventningsfuldt på den anden. Selvom Geneva opfattede deres venskab på en anden måde, end hvad hun selv gjorde, betød hendes mening alligevel noget. Og hvis veninden nu skulle synes, at det var en meget dårlig idé, ville Lucy nok ikke skifte mening alligevel.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 10, 2015 19:23:36 GMT 1
Geneva så overvejende på Lucy og lænede så hovedet lidt til den ene side. "Ikke nogen dårlig ide, men vi er slet ikke kommet så langt i vores proces" Bemærkede hun og rynkede sine øjenbryn lidt. "Jeg bliver nødt til at tale med mine kollegaer om det først og se hvad de synes om ideen. Umiddelbart synes jeg det ville være fint at de blev opdraget af en magiker" Sagde hun og smilede derefter venligt til sin veninde "Men jeg må lige tale med de andre før jeg kan love noget. Jeg melder tilbage så hurtig jeg kan" Afsluttede hun og vendte sig derefter mod pejsen og drak lidt af sin te, uden at have mere at sige til denne sag og skiftede derefter emne og talte lidt med den lyshårede kvinde indtil de gik hver til sit.
Lukket
|
|