|
Post by Winona Whowood on Feb 6, 2015 2:22:11 GMT 1
Winona smilede skævt og tilfredst over den anden kvindes indrømmelse. "Godt," svarede hun, før hun kneb øjnene en anelse skælmsk sammen og betragtede hende hen over glasset.
"Han er en flot mand, men hvis du trænger til hjælp med hvordan man tøjrer sådan en, så ved du hvem du kan komme til." Hun smilede drillende og hævede et øjenbryn. "På den anden side kan det ske, at du har erfaring nok med besværlige børn til at det ikke bliver en udfordring."
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 6, 2015 17:41:16 GMT 1
Geneva grinede lidt over hendes ord og nikkede. "Besværlige børn og mænd, hvad er forskellen?" Kommenterede hun og så på Winona med et sigende blik. "Hvad med dig? Nogen der har formået at nærme sig din tidligere mand? Eller er det helt udelukket?" Spurgte hun og så på hende med et venligt smil, mens hun drak lidt af sin kakao med løftede øjenbryn.
|
|
|
Post by Winona Whowood on Feb 8, 2015 2:45:58 GMT 1
Winonas smil forsvandt ikke, selvom man kunne betvivle ægtheden af det, som hun nikkede let og tog en tår af sin drink. Hendes træk var i hvert fald en anelse stive. Det var upassende at nævne en afdød, men hun havde ikke tænkt sig at påpege det taktløse.
"Mænd er som børn," konstaterede hun blot. "Jeg er ikke interesseret i mere af det arbejde." Hun tog en dyb indånding og lod blikket finde bartenderen, ganske flygtigt. "Lidt sjov er selvfølgelig en anden sag..."
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 8, 2015 12:54:58 GMT 1
Geneva nikkede og lod emnet ligge, men smilede over hendes næste bemærkning. "Lidt sjov er altid godt" Bemærkede hun og drak en tår af sin chokolade, inden hun vendte blikket mod bartenderen, der måske ville havde været tiltrækkende hvis ikke han havde været der hvor han var. "Ja det bliver hårdt at skulle holde sig fra alle fristelserne" Kommenterede hun med et skævt smil og betragtede flaskerne bag baren et øjeblik, inden hun vendte blikket mod Winona.
|
|
|
Post by Winona Whowood on Feb 8, 2015 14:33:34 GMT 1
Winona smilede underholdt og hævede et øjenbryn. "Måske behøver du ikke holde dig fuldstændig fra fristelserne," kommenterede hun overvejende, imens hun drejede glasset lidt i hånden. Hun tog en dyb indånding og satte det fra sig på baren, blot for at rette på et løsrevet hårstrå.
"Der er muligheder..." Hun fugtede sine læber og smilede sigende. "Men der går nok lidt tid før du keder dig med Coppernan, kunne jeg forestille mig. Der er lidt af et arbejde at gøre for at sørge for at han ikke benytter sig af sine muligheder lidt for ofte eller offentligt, kunne jeg forestille mig."
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 8, 2015 18:25:11 GMT 1
Geneva smilede skævt over hendes ord og nikkede overvejende. Måske ville det ikke være så slemt at hygge sig lidt på sidelinjen engang imellem. Derefter grinede hun over hendes ord og løftede sine øjenbryn. "Ja han kommer garanteret til at være årsagen til mange vågne nætter" Bemærkede hun med et tænksomt smil. "Forhåbentlig er der ingen kvinder i Hogsmeade der kan slå mig" Tilføjede hun og så på Winona med et drillende blik i sine øjne.
|
|
|
Post by Winona Whowood on Feb 8, 2015 20:18:35 GMT 1
Winonas blik spillede, men hun kommenterede ikke på den tvetydige sætning. I stedet strøg hun en finger langs sit eget øjenbryn og rettede ryggen. "Kun undertegnede," bemærkede hun drillende. "Og du kan være ganske rolig på den front."
En dyb indånding senere, forlod en dæmpet, munter lyd hende. "Men mænd går ikke altid efter det, der er bedst for dem selv. Har man ikke før set en mand med en formidabel kvinde, som alligevel stak af med sin sekretær?" Hun hævede et øjenbryn. "Hold den lille hovedassistent godt i ørerne og så er jeg sikker på, at din lykke er skabt. Hvad er det du drikker?"
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 9, 2015 16:24:53 GMT 1
'Den lille hovedassistent' gentog hun smilende i sine tanker, Aldrian ville nok ikke være begejstret for den betegnelse. Heldigvis ville han aldrig få det at vide. "Varm chokolade med eten sjat af whiskey. Det er det eneste jeg drikker i øjeblikket" Bemærkede hun med et smil og strøg en lok hår bag sit øre. "Hvordan klarer din søn sig for tiden? " Spurgte hun og så på hende med et interesseret blik.
|
|
|
Post by Winona Whowood on Feb 9, 2015 16:34:01 GMT 1
Winona undlod taktfuldt at skære en grimasse og blev fritaget for at kommentere på valget af forfriskning, da Geneva skiftede emne. Hun smilede antydningsvist og trommede let i bordet.
"Wyat har virkelig fået styr på forretningen her. Det kører som i olie." Hun løftede glasset igen og tog en enkelt tår. "Har I planer om børn?"
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Feb 9, 2015 21:01:19 GMT 1
Geneva smilede over Winonas svar. Hun var ikke overrasket, Kimæren klarede sig godt så hun tænkte det samme måtte gælde den der styrede stedet. Hun nikkede en enkelt gang over den ældre heks spørgsmål. "Jeg har planer om det. Jeg tænker Coppernan har det samme. Ellers står han uden arving" Sagde hun og løftede sine øjenbryn med et flygtigt smil. "Og desuden har jeg efterhånden et ønske om at få en familie, selvom arbejde betyder meget for mig" Lukket
|
|