Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 22, 2015 23:26:08 GMT 1
Erica lo og så underholdt på Wyatt. "Gør vi ikke alle det?" spurgte hun retorisk og lænede sig lidt til siden for at sætte koppen fra sig. Så trak hun på skuldrene og lænede sig mageligt tilbage.
Hun så muntert på ham. "Lad os bare sige, at du er en mand, der er vant til at få din vilje. Men efter min mening er det sådan hos alle de bedste," svarede hun endelig og blottede tænderne i et drillende smil.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Jan 22, 2015 23:42:22 GMT 1
Wyat så undersøgende på hende og var et øjeblik ikke ved at lade hende slippe så let. Så lænede han sig sidelæns ind mod ryglænet og nikkede eftertænksomt. Der var mange ting han ikke kunne få bare fordi han ville have det, så meget havde han efterhånden lært men han fik det meste. "Det kan jeg vel ikke løbe fra.." Bemærkede han med et drenget smil på sine læber. "Får du også for det meste din vilje?" Spurgte han og rykkede lidt tættere på hende af ren interesse.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 22, 2015 23:57:11 GMT 1
Erica fnøs muntert og strøg fingrene en enkelt gang gennem håret, uden at bemærke at Wyat flyttede på sig. "Så vidt jeg kan slippe afsted med det," svarede hun spøgefuldt og rakte ud efter sin kaffekop igen.
Så trak hun på skuldrene. "Men på den anden side ville det heller ikke altid være lige sjovt, hvis altid gik så let." Det havde hun lært på den hårde måde.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Jan 23, 2015 17:57:40 GMT 1
Wyat smilede lidt over hendes ord, uden at miste interessen for sin gæst, hans blik gled undersøgende hen over hende inden han tog endnu en tår af sin kaffe. Hendes næste bemærkning fik hans øjenbryn til at glide en anelse op. "Ikke det?" Kommenterede han og så overvejende på hende et øjeblik. "Det kender jeg ikke noget til." Tilføjede han og sendte hende et sigende blik, inden han blottede tænderne i et drillende smil.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 24, 2015 20:51:07 GMT 1
Erica lo lavmælt over Wyat og hævede øjenbrynene svagt drillende. "Måske ville du have godt af at lære det," pointerede hun og tog en tår af sin kaffe, uden at tage blikket fra ham. Hendes ene ben vippede lidt i luften og hun fnøs muntert, før hun satte den fra sig igen på bordet.
"Det gør det kun så meget bedre, når det alligevel lykkes i sidste ende," tilføjede hun selvfølgeligt og blottede tænderne i et drillende grin.
|
|
|
Post by Wyat Whowood on Jan 24, 2015 21:35:52 GMT 1
Wyat satte koppen fra sig og lænede sig så mod sofaen med siden og placerede sin albue på ryglænet. Han smilede lidt over hendes muntre fnys og så derefter ud til at overveje hendes ord. "Måske jeg skulle overveje at prøve det" Sagde han og så alvorligt op i luften et øjeblik, inden han løftede sine øjenbryn og smilede køligt til hende. "Ved nærmere eftertanke, tror jeg jeg springer over" Han grinede afdæmpet og lænede sig derefter lidt frem mod hende. "Jeg har en utrolig lyst til at komme ud herfra.. hvad siger du? skal vi smutte forbi Kimæren og se hvordan det går med hende?" Spurgte han og blottede sine tænder i et skævt smil.
|
|
Erica Owens
Box-navn | Night |
Alder | Atten |
Stilling | Assistent |
Andet | Metamorphmagus |
|
Post by Erica Owens on Jan 25, 2015 21:06:07 GMT 1
Erica himlede godmodigt med øjnene og blottede tænderne i et smil, uden at være overrasket over Wyats konklusion. Hun forstod den da også og hun tømte snart sin kaffekop og satte den fra sig på bordet, i samme bevægelse som hun kom op at stå. "Det tog dig lang tid at nå dertil," kommenterede hun drillende og trådte bag om sofaen. "Jeg har været spændt på at høre, om hun stadig står efter jeg tog afsted." Tråd afsluttet
|
|