|
Post by Gwen on Jan 11, 2015 17:31:32 GMT 1
GWENS FRAVÆRDette er ikke en egentlig fraværsbesked, men mere en forklaring på at jeg ikke er så opsøgende efter tråde i øjeblikket. Det er sådan at jeg igen igen igen igen har fået problemer med mine hænder pga. overarbejde. Derfor bliver jeg nødt til at tage det lidt med ro med antallet af tråde. Jeg holder mig derfor til de aller vigtigste og de tråde der er nødvendige for at andres karakterer ikke går i stå. Ind i mellem vil der nok være tid til noget nyt, men generelt fokuserer jeg primært på det der ikke kan vente. I øjeblikket er det disse karakterer: Hector, Geneva og Catherina. Som admin er jeg her stadig, men hvis jeg ikke skriver så meget i boxen er det fordi jeg ikke kan. Prøv at forestil jer at hver klik på tastaturet gør en smule ondt og så kan i nok sætte jer ind i at jeg ikke skriver ved mindre det er nødvendigt. Ved ikke helt hvornår det holder op, men jeg skal nok sige til når jeg er på banen igen.
|
|
|
Post by Emma on Jan 11, 2015 17:45:11 GMT 1
|
|
|
Post by Gwen on Feb 27, 2015 13:15:47 GMT 1
Jeg smutter i sommerhus den her weekend og er ikke sikker på hvor meget jeg kommer til at være her. Er hjemme igen på søndag !
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Mar 11, 2015 19:19:48 GMT 1
Jeg tager en rigtig chiller weekend oven på den noget (?! ) kaotiske tid og vil derfor ikke svare så meget i tråde. Det kan godt ske at jeg dukker op i boxen, men jeg ved der er rigtig dårlig forbindelse ude hos min gudmor.
Derudover vil jeg gerne sige tak for den støtte jeg har modtaget det sidste stykke tid, jeg har nok ikke været den mest optimistiske person i boxen, men i har helt klart hjulpet <3
|
|
|
Post by Terrance Tweedy on Mar 11, 2015 20:40:12 GMT 1
|
|
|
Post by Gwen on Mar 23, 2015 20:51:06 GMT 1
<3 Tak Emma
Jeg er væk fra i aften og nogle dage, onsdag/torsdag tror jeg.. Hvis ikke alt går af helvede til og jeg tager det første tog hjem i morgen.
Nå men i må hygge jer så længe <3
|
|
|
Post by Gwen on Mar 27, 2015 10:25:03 GMT 1
Jeg får besøg af min søster og hendes familie den her weekend, samt min ven idag, men jeg er nok på sent om aftenen.
Miss you alreadyyy
|
|
|
Post by Aileen Averill on Apr 11, 2015 13:53:23 GMT 1
Jeg har været inde i en lettere turbulent tid der har gjort at jeg har haft lidt svært ved at fokusere på noget, men nu føler jeg mig lidt bedre rustet så forhåbentlig er det ovre nu. Så regner med at være tilbage igen x) Så ja.. endnu en lille undskyldning fra mig af..
|
|