Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Aurorlærling |
|
Post by Kevin Maddox on Jan 16, 2015 15:10:15 GMT 1
Kevin ventede med at svare, da de var trådt indenfor på De Tre Koste. "Spillet," svarede han, mens han tog sin kappe af. Han strakte den ene arm frem for at tage hendes. "Selvfølgelig går jeg op i resultatet, men i sidste ende handler det om spillet," fortsatte han og hang deres overtøj op i den åbne garderobe.
Troldmanden gestikulerede mod et bord i hjørnet, og som de bevægede sig hen mod det - Kevin bag Eleanora - åbnede han munden igen. "Hvad med dig?" spurgte han og satte sig overfor hende med et skævt smil.
|
|
|
Post by Eleanora Sinéad Llewellyn on Jan 16, 2015 15:54:03 GMT 1
Straks som de var kommet ind i varmen, skuttede Eleanora sig. Det var bare ikke sjovt at rende rundt i den kulde. I en effektiv bevægelse fik hun hevet sin kappe af og smilede taknemmeligt til Kevin, da han tog imod den og hængte den op. Gentleman, lækkert. Igen nikkede hun til hans ord.
"Spillet - for alt i verden spillet." Nora sendte et skævt smil til troldmanden, som de nåede bordet. Hun satte sig og trak hånden igennem de røde krøller. "Hvilken position har du så spillet?" Blikket gled med skamløs nysgerrighed over ham.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Jan 16, 2015 16:24:32 GMT 1
Der var de enige. Kevin fik et svagt tænkende udtryk ved hendes spørgsmål og kløede sig på den skægstubbede kind. "For det meste angriber. Men nogle gange har jeg også måttet være målmand," svarede han og undgik at nævne, at det var den kedelige position.
Troldmanden krydsede armene og placerede dem på bordet. "Og du er altså målmand - tidligere basker," konstaterede han og skulle til at fortsætte, da en tjener kom frem til bordet. "To ingefærøl," bestilte han med et sideblik på Eleanora i tilfælde af, at hun havde ombestemt sig, men det lod det ikke til. Kevin så tilbage på hende med en munter mine og tilføjede: "For Ravenclaw?"
|
|
|
Post by Eleanora Sinéad Llewellyn on Jan 16, 2015 16:38:01 GMT 1
Igen nikkede hun som svar. Det var en vane, Eleanora havde fået, efter hendes mor havde skældt hende ud over ikke at give en eller anden form for bekræftelse over, at hun rent faktisk lyttede til, hvad folk sagde. At hun så oftest ikke rigtig lyttede, når moren talte, lod det ikke til at hendes mor havde overvejet.
"Netop." Eleanora smilede og vendte kort blikket mod kropigen, der tog deres bestilling. Hun smilede overfladisk, før hun vendte blikket tilbage mod Kevin, der fortsatte. "Korrekt." Eftertænksomt betragtede hun ham. Han måtte vel også selv havde gået på Hogwarts, men lige umiddelbart kunne hun ikke huske troldmanden. "Spillede du også på et af holdene engang?"
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Jan 17, 2015 18:31:10 GMT 1
Kevin rystede på hovedet. "Nej. Som jeg sagde, er jeg ikke altid lige god til at overholde reglerne. Jeg bliver lidt for-" troldmanden trak lidt på skuldrene med et skævt smil "konkurrerende," tilføjede han og fandt den anden med øjnene igen. "Jeg forsøgte, men i sidste ende var det nok bedst, at jeg ikke blev optaget."
Han fnøs muntert uden at føle sig ærgerlig - han mente, hvad han sagde. Der var selvfølgelig intet galt i at være et konkurrencemenneske, men når det gik hen og gik ud over spillet - og dets spillere - var det pludselig ikke så sjovt igen.
|
|
|
Post by Eleanora Sinéad Llewellyn on Jan 17, 2015 18:51:57 GMT 1
Eleanoras tandsæt blev blottet i et bredt smil ved troldmandens svar. Konkurrencemenneske. Hun var lidt ekset med det, for nu ikke at fokusere på hans udseende. Hendes blik hvilede skruppelløst på Kevin, før kropigen vendte tilbage med deres drikkevarer. Smilende tog hun imod det ene glas, før hun hævede det. "Skål." Muntert blinkede hun til ham over glasset.
Tungespidsen strøg op og fjernede noget skum, der havde sat sig på hendes overlæbe. "Hvad laver du så i din hverdag, Kevin?" Det var første gang, hun brugte hans navn, og det lå egentlig meget godt i munden.
|
|
Kevin Maddox
Box-navn | Josie |
Alder | Enogtyve |
|
Post by Kevin Maddox on Jan 19, 2015 12:36:31 GMT 1
Det var noget ved den yngre heks, der gjorde hele situationen meget afslappende, selvom de lige havde mødt hinanden. Kevin tænkte derfor ikke meget over den kortvarige tavshed, der opstod, før øllen blev serveret.
Troldmanden kunne ikke lade være med at smile, da hun skålede. "Skål," gengældte han og tog en lang slurk af den velsmagende drik. Han kørte en hurtig tommelfinger over overlæben for at fjerne skummet. "Jeg er i lære som auror," svarede han og fandt den anden med blikket igen, "første år."
|
|