Riley Buchanan
Box-navn | Lillith |
Alder | Seksogtyve |
Stilling | Angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Riley Buchanan on Jan 25, 2015 1:23:08 GMT 1
Terrance Tweedy - *aer lidt på Terrys sårede stolthed* Hvis han nu skrev spændende bøger... Ej, spøg tilside, men Abigail er overfladisk nok til at gabe i mit baghovede ved tanken om seriøse, alvorlige samfundsdebatter. Sladder er dog sladder og lige den med hans lille flamme, kunne sagtens vise sig interessant. Bum.. så skal hun bare lige få nys om det, hmm. Uanset håber jeg at smide hende omkring søde Agnes engang snarligt. Det kunne måske kombineres? Brody Blance - Hvis Abeigail fik chancen, ville hun den tvivl have været med på en nats udfoldelser. Det kunne være ret underholdende at have i bagagen til dem. x) Winona Whowood - Abi ville uden tvivl have et øje på hende af åbenlyse årsager og de har uden tvivl mødtes. Kieran vil sikkert kende hende. Selvom Fen ikke er typen der har hjerteveninder, så kunne jeg sagtens se de to være gode venner og så ville hun være kommet i huset hos George og Fen mange år efterhånden. Han er dog måske en smule intimideret af hende. No surprise. Riley derimod.. vigtig sponsor, stadig tiltrækkende kvinde. Han kunne virkelig godt finde på at flirte med hende når han fik chancen. For at gøre lidt mere opmærksom på sig selv. Det kan vel ikke skade noget, vel. :3 Agnes Tweedy - Abi kommer gerne forbi Malkins for at bestille nyt tøj - og har måske hørt nogle rygter om en hvis professor *peger op*. Riley og Agnes kunne været ret skægt som tidligere flings. Bum.. jeg har dog snakket med Mer om, at han og Philippa var halv-seriøse noget af deres sidste år på Hogwarts, men for mit vedkommende er der plads til Agnes også. Once a ladies-man, always a ladies-man. Magdalene Abbey og Oliver Morecambe Young - de ligger begge to som boblere på sladder-hitlisten. Vi kan jo se om der dukker noget op. Jeg skal nok holde øje og slå til. >:-D Eldridge Engleford - jeg er frisk på en fortidstråd! Hvor og hvornår skal vi smide dem sammen?
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Jan 25, 2015 1:33:27 GMT 1
Abigail skal være så hjertens velkommen - og det kunne da godt være, at hun kunne lokkes til at knytte en lille kommentar til ham der Tweedy, hvis Abigail er heldig. Mht. Agnes og Riley, så tænkte jeg ærligt talt ikke skoletid. xD Der er alligevel tre år i mellem dem og selvom han har været på syvende, så har hun kun været på fjerde og det ser jeg bare ikke rigtigt. Jeg var mere indenfor de sidste par år, måske relativt nyligt - lidt afhængig af Beatrice, måske? Det har jeg ikke lige styr på. Med Eldridge og Abigail er det lige spørgsmålet. Jeg er i virkeligheden game på lidt af hvert. Undervisning har de jo ikke haft sammen, men måske kunne der være noget rygte-florering involveret? At den ene har sagt noget om den anden eller gjort sådan og sådan. Det ville i hvert fald potentielt skabe en lidt mere substantiel grund til et møde andet end "hvordan går det så?". Hold endelig øje med Maggie og Ollie. Der skulle være nok at tage af.
|
|
|
Post by Winona Whowood on Jan 25, 2015 18:18:57 GMT 1
Pil endelig ved den affære.
Brody & Abi har hermed rullet rundt i kanen. Fun, fun. Hun kan få et eksklusivt interview om hans perfekte unge kæreste om en måned eller to (ku' godt collabe det). + billeder.
Win og: - Abi. Hun er mere privat end Brody, men hun er høflig og stiller op til interviews, når der er noget at tale om. - Kieran. Pusling. Man kunne godt have forestillet sig at Fen og Win har skubbet henholdsvis Wyat (Wins stedsøn) og Kieran ind i et rum sammen, på trods af et par års aldersforskel, og forsøgt at få dem til at blive inspireret af hinanden. Desværre er de begge to lidt skuffende uambitiøse. Winona hjælper gerne med at banke lidt fornuft ind i knægtens hoved, hvis hun kan. Man kunne f.eks. teselskab eller andet anstrengt. Anstrengte tråde er ganske underholdende. - Riley. Ung. Meget ung. Men Winona er modtagelig for flirt. Ikke at det hjælper hans position synderligt. Han er dog ganske attraktiv og hun ser gerne sine spillere excellere. På et eller andet tidspunkt kunne man godt kaste noget grus i maskineriet, hvis du ville være villig til, at de krydsede grænsen for passende (skandaletid).
|
|
|
Post by Azalea Holmwood on Jan 27, 2015 9:35:42 GMT 1
Jeg stiller hermed Azalea, min 25-årige sekretær til rådighed, hvis du kan bruge hende xD Keiran Maverick-BonesSelvom Azalea og Keiran ikke har arbejdet i Det Magiske Menageri samtidigt, så må de to alligevel kende hinanden, da det er Azaleas mor, der ejer butikken. Og denne unge heks kigger relativt ofte ind, for at se hvordan det går, når hun har tid. Jeg tænker, at de kommer godt ud af det med hinanden, skønt der er en stor alders forskel mellem dem. Jeg stiller hende i hvert fald gerne til rådighed som ven til ham, hvis han vil have hende (:
|
|
Riley Buchanan
Box-navn | Lillith |
Alder | Seksogtyve |
|
Post by Riley Buchanan on Jan 27, 2015 23:08:10 GMT 1
Brody Blance - det er perfekt! Og jeg er frisk på en collab. Du siger bare til. Winona Whowood - så du tænker Win skulle tage en snak med Keiran, på opfordring af Fen, eller forstår jeg det hele skævt i min sløje sygdomshjerne?. Både Riley og jeg er villige til at krydse grænser for et godt drama. >:-D Azalea Holmwood - stor og stor. Så meget er seks år ikke, men når man er nitten, jo, så er det en del. Hvis hendes mor ejer butikken og Azalea selv tit er forbi, så må de uanset kende hinanden på et eller andet plan i hvert fald. Keiran er dog ikke den der er nemmest at gå til. Han er ret sky, især når det kommer til kvinder. *grubler lidt*
|
|
|
Post by Kenna F. Kinnaird on Jan 29, 2015 17:23:27 GMT 1
Win & Kieran - Hvis det giver mening, ja?
Win & Riley - Jeg er frisk. Ved ikke om vi burde spore os mere ind på en tanke eller bare kaste os ud i det.
|
|
|
Post by Shirley Felbrigg on Feb 7, 2015 18:58:27 GMT 1
Riley Buchanan og Shirley: Samme årgang, forskelligt kollegium, men de må som det mindste have kendskab til hinanden. Om ikke andet har hun i hvert fald en grund til at tale med ham nu: Hvis nu Alt for Heksene skulle lave en historie om ham? Hun foretrækker at få stjernernes egen historie, i stedet for at gætte sig til det. Hun er ikke så udspekuleret og er ikke en af de typer der ikke skyr nogle midler for en historie. Hun vil hellere være på god fod med de folk hun skal skrive om. Abigail Coppernan og Shirley: Og det leder jo naturligt til bossy, her. Shirley arbejder jo i Abigails sektion, så jeg tænker at det måske i stor grad er Abi der sætter rammerne for, hvordan tingene fungerer? Umiddelbart tror jeg, at de er meget forskellige, men jeg ved ikke hvordan Abi ville have det med Shirley? Derudover vil jeg vildt gerne være med til at få nogle opslag smidt op til glæde for resten af MU og noget at sladre om.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 22, 2015 22:39:16 GMT 1
Asta og Ophelia! De to piger her går på samme årgang, så de har været klassekammerater deres snart seks år på Hogwarts. De har umiddelbart meget forskellige interesser, men deres forældre arbejder da på samme afdeling i ministeriet og de er vel at betragte som værende på samme niveau som Ophelias morbror rent status-mæssigt. Jeg tænker derfor, at det er oplagt, at de har en relation til hinanden og evt. også at forældrene og Marius Paine har gjort et eller andet for at få dem til at blive veninder, måske? (du ved, networking for de små - det betaler sig i sidste ende). Hvordan ville Asta have det med sådan en omgang? Ophelia er umiddelbart skeptisk, men det kommer lidt an på hvordan løven opfører sig.
|
|
Riley Buchanan
Box-navn | Lillith |
Alder | Seksogtyve |
|
Post by Riley Buchanan on Feb 24, 2015 20:33:01 GMT 1
Shirley Felbrigg & Riley: Riley kunne godt stille op til et interview. Og vil betydeligt hellere interviewes af Shirley end af visse andre. Shirley Felbrigg & Abigail: Juicy og jeg fik aldrig fanget hinanden omkring bladet, men jeg kæmper mig lige så stille tilbage og ville gerne være med i noget til opsmidning. :3 Jeg tror.. umiddelbart at Abi synes Shirley er lidt naiv. Typen hun ville bagtale, uden at der var nogen hemmelig agenda bag det, mest for sin egen underholdnings skyld, men så længe Shirley skrev nogle gode artikler, så ingen ko på isen. Hun kunne også vende lidt modsat, og forsøge at overbevise Shirley om, at hun skulle være mere direkte i sine metoder, ish. Tempest Ophelia Paine & Asta: Bum.. pigerne kunne jeg nu godt se falde i hak et sted på trods af forskellige interesser, men som jeg lige skimmer Marius, ved jeg ikke. Eller, Marius og Matt ville helt sikkert kunne gå i spænd - såfrem Matt ikke vidste hvordan hele episoden med Ophelia hang sammen.
|
|
|
Post by Tempest Ophelia Paine on Feb 24, 2015 20:37:04 GMT 1
Asta & Ophelia Ingen ved hvordan det hang sammen. Ikke engang Ophelia selv. Hvis de to "fædre" ville gå i spænd synes jeg umiddelbart at det er oplagt, at de to kender hinanden, men det skal Marius Paine selvfølgelig lige sige god for! I så fald tænker jeg at Asta og Oph er blevet kastet sammen og bedt om at konversere høfligt, hvilket Oph helt sikkert godt kan finde ud af. Hun er lidt en kælling, men hun kan godt være sød i portioner, så måske kommer de fint ud af det med hinanden?
|
|
|
Post by Marius Paine on Feb 24, 2015 20:53:28 GMT 1
I har min tilladelse. Marius er game.
|
|
|
Post by Fergus Froggenhall on Feb 25, 2015 16:42:59 GMT 1
Abigail: Hvorfor ikke begge dele? Hun kan vel godt være uenig i Shirleys metoder og grine lidt af dem bag hendes ryg, men samtidig gøre et forsøg på at overbevise hende om, at der er andre måder? Hun er trods alt hendes redaktør og styrer slagets gang, som man siger.
Riley: Super. Du siger bare til, hvis det er noget, han føler for på et tidspunkt.
|
|