Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Sekretær hos Howes Husremedier |
|
Gensyn
Dec 7, 2014 20:45:49 GMT 1
Post by Philippa Blythe on Dec 7, 2014 20:45:49 GMT 1
Hvor hans første svar fik hende til at smile varmt, fik det næste hende til at spærre øjnene svagt op, og instinktivt kunne hun mærke at hendes hjerte begyndte at banke lidt hurtigere. ”Eh”, tøvede hun, og sendte ham et akavet smil, mens hun undrede sig over at han havde lyst til det. ”Jeg ved ikke.. Jeg har ikke rigtig noget helt færdigt endnu, kun små historier der ligger og flyder, intet sammenhængende”, forsatte hun, en masse undskyldninger lige efter hinanden. Blikket hun før havde brudt fastlåste hun i hans igen. ”Lad mig tænke over det”, gav hun ham som endeligt svar, og smilede let, mens hun ikke rigtig kunne forstå at hun rent faktisk overvejede det.
|
|
|
Gensyn
Dec 7, 2014 21:03:37 GMT 1
Post by Hector Attwater on Dec 7, 2014 21:03:37 GMT 1
Hector lyste op i et smil da hun sagde at hun ville overveje det og hans humør blev så godt at han fik den ide at gå indenfor igen. "Godt - jeg glemmer det ikke" Bemærkede han med løftede øjenbryn og smilede til hende med et glimt i øjnene. "Kom, lad os gå indenfor igen, jeg skylder dig vist en dans nu" Han rejste sig op og lagde lommelærken tilbage i jakken, inden han rakte hende sin hånd for at hjælpe hende op at stå. "Det er også lidt for koldt til at blive herude hele natten" Tilføjede han og strøg fingrene gennem håret med en sitren i mundvigen.
|
|
Philippa Blythe
Box-navn | Mer |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Sekretær hos Howes Husremedier |
|
Gensyn
Dec 7, 2014 21:13:51 GMT 1
Post by Philippa Blythe on Dec 7, 2014 21:13:51 GMT 1
Philippa tog imod hans hånd, og lod ham hjælpe hende op, hvorefter hun slap hans hånd for at glatte kjolen ud. Hectors skiftende humør smittede af på hende, og hun skilte læberne ad i et bredt smil for at takke ja, da hun huskede på Oliver, hvilket fik hende til at tøve kort. ”Min ledsager..”, startede hun ud, men huskede så også på at han sidst havde stået sammen med en arbejdspartner, og hvis der var en mulighed for at Hector ikke forlod festen, så ville hun ikke lade den passere.. ”Kan godt vente lidt mere.. Lad os tage en dans, Hector”, hun smilede tilbage.
|
|
|
Gensyn
Dec 7, 2014 21:46:53 GMT 1
Post by Hector Attwater on Dec 7, 2014 21:46:53 GMT 1
Hectors smil falmede en anelse da hun nævnte sin ledsager og han skulle til at trække i land. Selvfølgelig fulgtes hun med nogen, tænkte han og tilbageholdt et dybt suk. Smilet kom dog tilbage til hans læber da hun talte færdig og han nikkede en enkelt gang. "Godt så, lad os smutte ind" Bemærkede han og fulgtes med hende indenfor i salen, for at deltage i festen endnu engang.
Lukket
|
|