|
Post by Chrysanta Ó Catháin on Dec 11, 2014 15:09:07 GMT 1
Sødmen fra Cathys varme læber bredte sig straks i Rysse. Det var dog en alt for kort berøring, før veninden tog et par skridt tilbage og al kropskontakt brat ophørte. Rysses pludselig meget tomme hænder lukkedes hurtigt sammen, mens hun betragtede Cathy med forvirret blik. Hyperbevidst om at Cathy brugte hendes fulde navn, tumlede hun et skridt tilbage og var nær ramlet ind i er dansede par. " Undskyld, jeg.." Hun tav og bed sig i underlæben, der brændte svagt efter mødet med Cathys. " Det ved jeg godt.. Jeg ville bare." Ingen ord syntes passende i beskeden, og hun tav igen. Alt hun ville var jo egentlig bare at Cathy var glad. Det var for egoistisk at kræve, at kærligheden var gengældt. Det var jo ikke det, det handlede om. Hun ville jo bare have elsket hende i tavshed. Forvirret så hun rundt i salen. " Undskyld, jeg skal..." Rysse pegede råvildt er sted hen uden at vide, hvad hun egentlig ville udover væk. Hun ville væk. Hurtigt drejede hun rundt på hælen og stormede væk fra dansegulvet, og forsvandt i mængden af dansende par. out
|
|
|
Post by Catherina Philips on Dec 11, 2014 20:01:30 GMT 1
Catherina havde aldrig oplevet at gøre et andet menneske så ulykkeligt som Rysse var lige nu. Derfor anede hun ikke hvad hun skulle stille op, men stod blot og så på veninden, mens hun forsøgte at få puslespillet på plads i sine tanker. "Rysse.." Hviskede hun med et prøvende smil og rakte ud efter veninden for at give hende et kram, men så ville hun pludselig videre og Catherina stod tilbage i en bevægelse der ikke var blevet fuldført. Hun blinkede stædigt nogle tårer væk og skyndte sig efter den jævnaldrende pige, men måtte til sidst erkende at hun var forsvundet og fandt i stedet frem til Miles.
Lukket
|
|