|
Post by Chrysanta Ó Catháin on Dec 11, 2014 15:16:05 GMT 1
Rysse nikkede forsigtigt. Ja, den var vel ikke så anderledes end andre følelser. Tøvende trak hun på skuldrene ved spørgsmålet og så op på Cas. "Det ved jeg ikke. Det er.." hun tøvede og trevlede stoffet lidt mere op gennem den løse snor. "Det er en pige." Hvis det overhovedet var forelskelse, bemærkede en stemme i hendes indre. Hun havde aldrig prøvet det før, men hun kunne bare ikke få Cathy ud af sine tanker.
"Kan man godt det?" spurgte hun forsigtigt. Hun kendte trods alt kun den klassiske dreng-pige forelskelse fra folks beskrivelser. Hendes forældre var ikke samme køn. Lærerne, det var gift havde også forskellige køn.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Dec 11, 2014 15:33:40 GMT 1
Casimirs ene øjenbryn fløj op. Mest af alt over spørgsmålet og knapt så meget konstateringen af, at Rysse var forelsket i en pige. En munter lyd forlod ham og han purrede lidt op i hendes hår igen. "Selvfølgelig. Kan du ikke huske Blayce og Theo? Eller Siobhan og Marie?" Han smilede varmt, som han genkaldte sig flere af deres naboer, genboer og genboers naboer i Camden.
"Mennesker kan vist elske på mange forskellige måder, Rys. Ligesom de kan klæde sig på mange forskellige måder og ikke behøver kun gå i kjoler, hvis de er piger..." Han trak på skuldrene. "Elsker hun dig?"
|
|
|
Post by Chrysanta Ó Catháin on Dec 11, 2014 15:52:44 GMT 1
Den noget forvirrede mine, der havde været malet på Rysses ansigt blev erstattet af et smil, da Casimir rodede igennem hendes krøller. Hun nikkede til navnene. Jo, hun huskede dem skam godt, nu han nævnte dem. Camden var fyldt af varme mennesker, der fyldte tilværelsen med kærlighed i alle former.
Spørgsmålet fik smilet til at stivne. "Det tror jeg ikke." Hun trak på skuldrene og fremtvang alligevel et smil. "Har du ikke hørt om Miles Hemey.. Heenley eller hvad det er, han hedder." Fingrene gav sig til at filtre mudder ud af krøllerne. Rys havde det altid bedst, når hænderne var beskæftiget.
|
|
|
Post by Casimir Ó Catháin on Dec 11, 2014 16:56:45 GMT 1
Casimir rynkede på næsen. "Hvad nu med ham?" Knægten var temmelig utiltalende, men han havde ikke tænkt sig at gøre noget ud af det. "Han er da vist ikke en pige i hvert fald," bemærkede han overvejende.
Det blonde hoved endte med at hvile imod væggen igen, som han atter engang lænede sig op af den og betragtede sin lillesøster.
|
|
|
Post by Chrysanta Ó Catháin on Dec 21, 2014 1:58:06 GMT 1
Rysse trak på skuldrene, prøvede ikke at vise sin ret åbenlyse utilfredshed. " De har set ret meget til hinanden på det seneste." Hun sukkede dybt og rykkede lidt på skamlen. Normalt var det ikke de emner, det fyldte samtalerne mellem Cas og Rys, og det gjorde hende utilpas. Ud af øjenkrogen fik hun øje på Joseph, der stod og vinkede heftigt ved udgangen fra opholdsstuen og hun nikkede distræt, før hun vendte blikket tilbage til Cas. " Men bare rolig - jeg skal nok passe skole og sådan." Hun smilede bredt til Cas og gav ham et sidelæns, hurtigt kram. " Elsker dig." Uden at vente på svar snublede hun gennem lokalet og mod Joseph, der vistnok havde en plan om at lære hende at flyve. out
|
|