Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Dec 6, 2014 15:19:00 GMT 1
Brody gav sig til at finde ting frem, da først de var i køkkenet. En pande, et skærebræt, en kurv med grøntsager...
Han så interesseret i Maggies retning og smilede antydningsvist. "Ja? Hvorhenne?" Med de fleste nødvendigheder fremme, gav han sig til at udvælge ingredienser. Tomater, agurker, gulerødder, syltede agurker, løg... Han stoppede kort op for at plante et kys på Maggies kind, før han snuppede en kniv og rakte hende den med skæftet først.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Dec 7, 2014 20:42:09 GMT 1
Maggie vendte sig væk fra tegningen igen og fulgte Brody med et svagt underfundigt blik, som han gav sig til at rumstere i køkkenet. Det var af en eller anden grund et meget mærkværdigt syn at se ham gøre noget så... Husligt.
Det fik hende også i et øjeblik til at glemme, hvad hun havde været ved at fortælle og hun blinkede en enkelt gang, da han kyssede hende på kinden. "Tæt på kirken," svarede hun en anelse forsinket og tog imod kniven. "Det er ikke noget videre imponerende, og jeg er ikke sikker på at Katie har tænkt sig at lade mig flytte ud igen, men jeg tror nu alligevel at jeg tager det..." fortsatte hun og skyllede tomaterne.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Dec 8, 2014 0:17:54 GMT 1
Brody gav sig til at pille løg og så lidt til siden på Maggie, før han smilede varmt. "Bare lad være med at lade Katie flytte med," konstaterede han, uden at bekymre sig om at dæmpe sin stemme. "Så slipper du aldrig af med hende igen."
Han lagde de pillede løg ved siden af brættet og gav sig til at rode efter bacon, som han snart efter var i gang med at skære af i tynde skiver. "Er det til at betale?"
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Dec 8, 2014 0:24:09 GMT 1
Maggie smilede muntert for sig selv og kunne ikke gøre andet end at give Brody ret. Heldigvis havde hun kun nydt at være tilbage hjemme i sin lillesøsters opmuntrende selskab.
Den lyshårede heks trak lidt på skuldrene, som hun puffede let til Brody med den ene hofte og tiltuskede sig en plads ved skærebrættet. "Det er okay," svarede hun med en let skuldertrækning. Hun havde ikke ligefrem nogen overvældende indkomst med skriveorlov og frivilligt arbejde, men nok opsparet til, at hun kunne klare sig. "Forhåbentlig kan jeg søge en lønnet stilling i bogbutikken inden længe. Indtil jeg kan vende tilbage til mit arbejde."
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Dec 8, 2014 23:05:26 GMT 1
Brody smilede skævt, slap kniven og rakte temmelig indiskret ned og klappede Maggie bagi, før han fløjtende flyttede lidt på sig.
"Du kan ikke arbejde for ministeriet uden at skulle ud og rejse? Noget ved et skrivebord?" Han skar den sidste skive bacon og gav sig til at pakke resten sammen med et enkelt, interesseret blik på Maggie.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Dec 9, 2014 0:02:12 GMT 1
Maggie smilede lidt. "Det er jo lidt, hvad jeg gør nu," mindede hun ham om. "Ministeriet vil ikke lade nogen af os vende tilbage til felten med det samme, og det har jeg heller ikke nogen brændende trang til..." Hun skar en grimasse over det uheldige valg af ord.
Så trak hun dog på skuldrene. "Men jeg elsker mit arbejde. En dag vil jeg tilbage. I mellemtiden er arbejdet i Flourish & Blotts... Det hjælper med at lede tankerne væk fra mere ubehagelige ting," forklarede hun, mens hun hakkede tomaterne.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Dec 10, 2014 1:21:07 GMT 1
Brody kunne ikke undertrykke en halvt munter, halvt overrasket lyd over ordvalget og rømmede sig lidt med en skæven til blondinen og en afslørende sitren i mundvigene. Han fandt en stor pande frem og fik tændt op, imens han nikkede lidt til hendes forklaring. "Jeg forstår bare ikke hvorfor ministeriet ikke kunne tilbyde dig et arbejde, hvor du ikke skulle ud i felten," konstaterede han med et skuldertræk, før han lagde baconskiver på panden og rodede lidt rundt efter flere madvarer at stikke ind mellem de boller, som endnu ikke var fundet frem. Tråd afsluttet
|
|