Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Nov 16, 2014 22:50:39 GMT 1
Brody tog imod kappen og vendte sig for at hænge den på den stumtjener, der stod lidt indenfor døren og i forvejen var rimelig overhængt med diverse kapper, en enkelt af dem fra Ballycastles sæt af non-sportswear.
Han slog ud imod trappen med et smil. "Stuen er heroppe. Jeg havde vist lovet noget med tranebærvin?"
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 16, 2014 23:26:56 GMT 1
"Det havde du." Bemærkede hun og kastede et blik på kapperne, inden hun gik forbi sin vært og forsatte op af trappen.
"Bor du her alene?" Spurgte hun på vej op og drejede hovedet flygtigt mod ham, inden hun stoppede op på afsatsen og så smilende på ham. Hun var ikke helt sikker på om det var med vilje han ikke havde spurgt om hendes navn eller han bare havde glemt det.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 16, 2014 23:38:54 GMT 1
Brody stoppede også op og drejede sig helt imod kvinden med et skævt smil. Han rystede på hovedet. "Nej, vi er nogen stykker, der deler huset... Og en mærkelig troldkarl i kælderen, men han gør ingen skade."
Han lagde hovedet lidt på skrå. "Jeg tror dog ikke de er hjemme... Hvorfor?"
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 17, 2014 0:08:31 GMT 1
Geneva løftede sine øjenbryn da han nævnte den mærkelige troldkarl og blottede tænderne i et smil. "Ren nysgerrighed.. Det er et stort sted at bo, hvis man bare bor alene." Hun havde selvfølgelig selv en del plads, men hun skulle også have kapacitet til at invitere på middage og diverse andre private fester for vigtige folk i ministeriet.
Hun forsatte med at gå igen og lagde hænderne på lænden. Det var besynderligt for hende at hun rent faktisk blev nødt til at tænke over det hun sagde, det plejede at gå meget nemmere, men den unge mand havde fået trukket hende helt ud af hendes direkte omgangstone. Generthed var ikke ligefrem noget hun oplevede tit. Hun var altid styr på situationen, nu følte hun sig sårbar.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 17, 2014 0:14:12 GMT 1
Brody fulgte efter sin gæst med fuld taknemmelighed over udsynet. Han smilede for sig selv og gik forbi hende, da de nåede op på første sal. "Gør dig det blot behageligt," opfordrede han, som han slog ud imod sofaerne ved pejsen. "Jeg henter vinen."
Og med det forsvandt han ind på sine egne værelser - der var to af slagsen - og gav sig til at lade efter drikkevarerne. Han endte naturligvis med at tilkalde flasken med et "accio", der fik den til at suse ud fra det øverste skab, før han greb den i den ene hånd.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 17, 2014 0:29:33 GMT 1
Geneva satte sig ned og brugte minutterne han var væk på at tage hårnålene ud af sit hår. Knolden var alligevel nærmest ikke eksisterende og hun var blevet træt i nakken af at have det oppe. Derefter strøg hun fingrene igennem det en enkelt gang, lagde nålene i lommen og trak tryllestaven op i samme bevægelse, for at tænde op i pejsen. Hun havde det dog ikke helt behageligt endnu og måtte snørre sine støvletter lidt op, så de strammede lidt mindre. Nu kunne hun læne sig tilbage i sofaen og glæde sig til han kom med et glas vin til hende. Det var lige hvad hun havde brug for.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 17, 2014 0:42:47 GMT 1
Brody kom ud af værelset med flasken med vin i den ene hånd og passerede kvinden med et skævt smil. "Øjeblik," lovede han, inden han forsvandt ud i køkkenet og skramlede lidt. Han dukkede op med glas i den ene hånd og vinflasken i den anden og sank ned i sofaen ved siden af hende.
"Det klæder dig, det løse," konstaterede han med et smil, før han med en smart lille besværgelse fik proppen op af flasken og gav sig til at hælde op. "Jeg fik aldrig rigtig præsenteret mig, vel?" Hans øjenbryn røg lidt op og det trak muntert i hans mundvige. "Brody."
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 17, 2014 1:06:04 GMT 1
Geneva så dovent efter ham mens han passerede hende og bed sig smilende i underlæben. Den kære unge mand var svær at stå for, det måtte hun indrømme. "Tak." Hun rettede sig lidt op i sofaen og betragtede ham mens han fik åbnet flasken. Han var tydeligvist glad for at bruge sin tryllestav. "Det gjorde du ikke nej, men jeg fik heller ikke præsenteret mig." Svarede hun og tog imod et af glassene da han var færdig med at hælde op. "Mit er Geneva. Dejligt at møde dig" Sagde hun smilende og et glimt i øjet og løftede glasset lidt som en skål.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 17, 2014 2:04:49 GMT 1
Brodys tænder blev synlige og han løftede sit eget glas et sekund efter med blikket på den ældre kvinde. Han hævede øjenbrynene en anelse. "Skål, Geneva."
Han tog en tår uden at se væk og stillede glasset fra sig på bordet efterfølgende. "Så, Geneva. Du har nerverne til at gå med en fremmed mand hjem. Enten ser jeg enormt uskadelig ud eller også må du være frygtelig kyndig med en tryllestav..."
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 17, 2014 8:22:12 GMT 1
Geneva smilede en anelse over hans ord og overvejede sit svar et øjeblik. "Mine færdigheder med en tryllestav er ganske glimrende. Men forklaringen kan også være kedsomhed, eller også at jeg blot er en smule vanvittig. Hvad med dig? Du tager en ældre heks med hjem som du har mødt på Den Kogende Kedel. Det lyder også som starten på en farlig historie." Hun smilede drillende men så venligt på ham, mens hun drak en tår af den skønne vin. Derefter gav hun sig til at genoptage opsnørringen af hendes støvletter, som hun virkelig havde et behov for at få af.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 17, 2014 16:02:23 GMT 1
Brody grinede drenget og trak på skuldrene. "Jeg ved også hvordan jeg skal bruge min stav," svarede han simpelt - og plat, det vidste han udmærket.
Han tog en tår mere af sin vin og lænede sig afslappet med siden imod sofaryggen. Blikket hvilede interesseret på Geneva. "Burde jeg være nervøs? Har du tænkt dig at lamme mig og sælge mig til højestbydende?"
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 17, 2014 22:17:59 GMT 1
Geneva så ud som om hun overvejede hans forslag, men så trak hun på skuldrene og smilede skævt. "Det ville være for ærgeligt at sælge dig til nogen" Hun løftede sine øjenbryn og så på ham over vinglasset, uden at skjulte at hun slugte ham med blikket. "Men bare rolig, jeg skal nok holde mig i skindet." Bemærkede hun med et glimt i øjet og forsøgte derefter at hive sin ene støvle af, men det viste sig at være en anelse sværere end hun lige havde regnet med, specielt når hun havde et glas i hånden.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 19, 2014 10:43:18 GMT 1
Brodys blik var skælmsk, som han rakte frem og tog vinglasset fra Geneva. Han satte begge glas fra sig på bordet og så et flygtigt øjeblik spørgende på hende, før han lagde en hånd på hendes læg og lige så stille og roligt trak støvlen af. I processen var han kommet tæt på hende og hans tommel strøg let over hendes ankel, før han satte hendes fod ned igen og slap den.
"Jeg kan ikke love, at jeg holder mig i skindet," konstaterede han dæmpet, men med et muntert glimt i øjnene. Han rakte ud efter den anden støvle og gentog processen.
|
|
|
Post by Geneva Greengate on Nov 19, 2014 18:56:51 GMT 1
Geneva betragtede ham med en sitren i mundvigen og stoppede ham ikke da han ville hjælpe hende af med støvlen. Hun trak skørterne lidt op så han bedre kunne komme til og rykkede lidt rundt da han rakte ud efter hendes anden fod.
"Det tror jeg godt jeg kan leve med, med lidt overtalelse." Hviskede hun og blottede tænderne i et smil, mens hun strøg en lok af sit sorte hår bag sit øre. Da hendes støvler var kommet af hendes fødder, trak hun benene op i sofaen og så smilende på ham. "Hvad plejer der at ske når du ikke kan holde dig i skindet?" Spurgte hun og så på ham med et udfordrende blik.
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 20, 2014 1:29:03 GMT 1
Brodys smil fik et par smilerynker til at træde frem i hans øjenkroge og han lagde hovedet en anelse på skrå, før han fugtede læberne. "Alverdens upassende ting," svarede han roligt, imens hans fingre gled fra hendes læg til hendes knæ og lidt op over hendes knæ, hvor hans hånd standsede midlertidigt. "Mine naboer har det dog med at være lidt sarte, så du må love mig at dæmpe dig."
Hans blik var drillende. "Og dog. Fuck naboer," mumlede han dæmpet, inden han lænede sig lidt frem og trykkede et enkelt, blidt kys imod hendes læber.
|
|