|
Post by Alastair Ó Catháin on Feb 2, 2015 11:21:38 GMT 1
Zeb & Finn KestrelFinn kunne godt være på listen af elever Zebediah kan huske hvad hedder (det er ganske specielt), og han kunne også sagtens have hjulpet en 17-årig Finn med at lære det grundlæggene. Jeg tror iøvrigt Zebediah er lidt mindre mærkelig udenfor skolen, så det kunne være lidt sjovt hvis de stadig holdt kontakten. Ajax & Aileen AverillLyst har han i hvert fald. Ja, de kunne sagtens have haft en ting på Hogwarts. Måske har hun sågar været hans første..? I så fald ville han måske have en bare lidt specielt plads til hende i sit.. hjerte, I guess.
|
|
|
Post by Aileen Averill on Feb 2, 2015 17:35:01 GMT 1
Det lyder glimrende Con, Aileen er også tilfreds med at være hans første, jeg tænker også han har været hendes.
|
|
Finn Kestrel
Box-navn | eggs |
Alder | Enogtyve |
Stilling | Fange i Azkaban |
Andet | Animagus |
|
Post by Finn Kestrel on Feb 2, 2015 19:47:59 GMT 1
Så er det en aftale, du.
|
|
Eira Argall
Box-navn | Conflux |
Alder | Seksten |
Stilling | Vejleder |
|
Post by Eira Argall on Feb 2, 2015 20:01:39 GMT 1
Ajax + Aileen AverillJa, medmindre hun vil stå ved at have været tidligere igang end fucking Ajax.. For så at omsætte det til noget spilbart, synes jeg det kunne være sjovt hvis de endte med at slå MEGET arrigt op. Var vrede på hinanden i årevis og nu er kommet sig over det og er egentlig ganske gode venner. De mødes fra tid til anden og sludrer og sådan. Zeb & Finn Jep jep.
|
|