|
Post by Julia Marie Carpenter on Nov 11, 2014 23:12:29 GMT 1
Julia Marie Carpenter
Kort beskrivelse:
26 years, class of 2101, Ravenclaw student. Julia var den flittige, men dog meget anonyme pige i skolen, indtil hun på sit sjette årblev kærester med den populære syvendeårs elev Jason Carpenter. De blev gift kort efterhendes afgang fra skolen og hun tog derefter en uddannelse indenfor jura. For to år sidendøde Jason i en trafikulykke nær deres bopæl i London og Julia flyttede til Hogsmead. Hunarbejder i dag som advokat for Afdelingen for Magiske Efterretninger og Retshåndhævelse.- Maxwell Attwater
Kort beskrivelse: 22 years, class of 2105, Ravenclaw student Selvsikker, imødekommende og røv charmerende ung herre, der lever det liv, som de fleste jævnaldrende drømmer om; Professionel sportsstjerne. Max er søger for Montrose Magpies, men allerede i sin skoletid har han været en populær dude med mange venner og mange kvinder på sin vej. Max er ikke rigtigt typen, der har fjender. Selvfølgelig kan der være folk der ikke kan lide ham, men hvem skulle det være? -
April Summers
26 years, class of 2101, Hufflepuff student Excentrisk spådomsprofessor. Tror på et hav af overnaturlige ting og er typen, der altid skiller sig ud. Desuden en animagus. April er lidt af en eventyrer og har brugt de sidste mange år på at rejse verden rundt. Hun har altid været lidt af en drengepige, mest på den måde, at hun er fuldstændig ligeglad med, hvad folk måtte tænke om den måde hun er og opfører sig på.
-
Og så er det her du kommer med vildt gode plotidéer Ej, hvad jeg søger er selvfølgelig lidt af hvert, men gerne Hogwarts-relationer, kolleger, venner/bekendte etc. Og hvis ingenting passer, så er jeg mere end frisk på helt nye bekendtskaber - gerne tilføjet et gram kanel af action Så skyd!
|
|
|
Post by Emma on Nov 11, 2014 23:19:51 GMT 1
Ahw! Jeg tænkte lige et øjeblik, at Brody Blance og hende her kunne have hygget sig lidt på Hogwarts. But alas. Men frygt ikke. Hun husker ham sikkert. Han har været et år over hende, på Gryffindor, sportsstjernen i sin tid. Og det er han sørme stadig. Han pryder bladene og er lidt af en linselus. Jeg tænker ikke at hun synes han er det mest stimulerende selskab, selvom der nu er mere mellem ørerne på denne løve, end hvad man umiddelbart skulle tro på den måde han opfører sig på og fremstår i medierne. Han er en dejlig dreng. Skal de lege? Callista Reynard og Terrance Tweedy tænker jeg ikke, at der er så meget ved lige her, medmindre du har en idé?
|
|
Agnes Tweedy
Box-navn | Night |
Alder | Fireogtyve |
Stilling | Arbejdsløs |
|
Post by Agnes Tweedy on Nov 11, 2014 23:20:27 GMT 1
Halløj! Jeg har et par karakterer, der muligvis kunne spænde i med Julia! Først Agnes Atterberry, som har gået tre år under Julia, men også på Ravenclaw. Der er derfor en chance for, at de kender hinanden. Jeg tænker dog nærmere det er sandsynligt at de kunne være kommet til det efter skolen, hvis Julia - som langt de fleste magikere - køber gevandter hos enten Madam Malkins eller Det Magiske Målebånd. Agnes arbejder førstnævnte sted, og om ikke andet, kan hun da sy et eller andet til Julia! Min anden karakter er Maggie Abbey. Maggie er to år yngre end Julia og gik på gryffindor, men ligesom Julia var hun temmelig anonym og i stor grad en enspænder. Kunne det tænkes at de måske har mødt hinanden på læsesalen op til flere gange? Hevet fat i den samme bog på biblioteket? Kunne det være noget, der måske havde startet et venskab, på trods af de små, to år i mellem dem? Det var bare et umiddelbart slag på tasken - kom endelig selv med forslag! Du kan læse en kort beskrivelse af begge piger her.
|
|
|
Post by Julia Marie Carpenter on Nov 11, 2014 23:38:24 GMT 1
Åh hvor er I nice med alle jeres forslag Like på jer! Emma: Jeg er vild med Brody som karakter. Fremstår som en rigtig sport-dude, selvom du jo nok har ret i, at der gemmer sig mere bag det image. Like to explore De har dog nok ikke hygget sig særligt meget i skoletiden, men umiddelbart var Julias kæreste jævnaldrende med Brody og jeg har forestillet mig ham som Quidditch spiller fra Slytherin, så på en eller anden måde kan Julia og Brody da have haft et svagt kendskab til hinanden der igennem. Den rivalisering der sandsynligvis har været imellem de to fyre, kan ligges til, at hun nok har svært ved at se ham som andet end en opblæst sportsstjerne og så har de da et sted at starte Agnes: Maggie og Julia kan sagtens være veninder. Sådan et par intellektuelle kvinder skal da også have partners-in-crime (også selvom det så er startet på et bibliotek)! Af hvad jeg kan forstå på din plottråd, har Maggie været væk i en længere periode, så deres forbindelse i løbet af den tid, har nok været minimal. Uglepost måske? De arbejder også begge i ministeriet, så kan de følges på arbejde I forhold til Agnes er hun i den grad brugbar. Julia skal have noget advokat-business magiker tøj og der må din skrædder lige træde i karakter!
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 11, 2014 23:47:12 GMT 1
Vi elsker jo alle at plotte! Det lyder fedt med Maggie og Julia - det er jeg totalt game på! Det er ikke min forestilling at Maggie har specielt mange veninder, så jeg tror helt klart, at hun ville gøre noget ud af at holde kontakten ved lige! Hun har studeret drager i Rumænien de sidste seks år, så hun har ikke været meget hjemme, men Julia har med garanti været en af de første, hun har opsøgt efter hun kom hjem. Lige nu er Maggie ikke dagligt i ministeriet - men de dage de er, kan de helt klart godt følges! Nu ved jeg ikke hvor Julia kommer til at bo, men Maggie bor i Godricdalen, så der er lige et stykke med susenetværk i det mindste. Agnes er totalt game. Hun er allerede i fuld gang med at tegne mønstre og mener bare Julia skal komme forbi, så skal de nok få lavet noget, der overskinner alle de andre i Ministeriet. Det lover hun!
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
Stilling | Anfører & angriber for Ballycastle Bats |
|
Post by Brody Blance on Nov 11, 2014 23:52:51 GMT 1
Jeg elsker det. Rivaliserende med hendes kæreste lyder perfekt. Hvis Maggie og Julia samtidig er veninder, så er der lagt op til en fest. Brody og Maggie har et noget kompliceret forhold til hinanden igennem deres forældre og senere deres tid på Hogwarts, hvor Maggie idoliserede Brody og Brody behandlede hende lidt som en stik-i-rend-tøs. Jeg tænker der er gode muligheder for, at de på ingen måde har haft noget med hinanden at gøre siden, men det kan man jo så evt. tvinge dem til nu?
Brody kunne f.eks. godt komme i klammeri med nogen og hende med at have brug for at tale med en advokat. Intet alvorligt, tænker jeg, men en fjer bliver hurtigt til to høns i pressen og alt det.
|
|
|
Post by Julia Marie Carpenter on Nov 11, 2014 23:52:53 GMT 1
Maggie: Julia bor i Hogsmead, så det ender måske med, at møder i deres frokostpauser, lyder mere sandsynligt og ellers må de dælme finde ud af at mødes alligevel Så kan de snakke om det offentlige, hvor hot Brody var i deres tid på Hogwarts etc. Agnes får snart et besøg!
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 11, 2014 23:56:22 GMT 1
I approve of this ^
Men jeg vil lige understrege, at Brody stadig er tæskelækker!
|
|
|
Post by Julia Marie Carpenter on Nov 11, 2014 23:56:38 GMT 1
Brody: Kan vildt godt lide idéen med, at han har brug for advokat bistand! Så kan fordommene om, at han har fået for mange bolde i hovedet da rigtig komme op Og har han ikke været sød ved Maggie, har han nok ikke fået mange plusser i karakterbogen i deres skoletid fra Julias side. Hoes before broes og alt det der venindefnidder!
|
|
Brody Blance
Box-navn | Emma |
Alder | Syvogtyve |
|
Post by Brody Blance on Nov 11, 2014 23:57:51 GMT 1
Hey hey. Han har været sød. Sådan. Rimelig. Jeg synes vi skal prøve det af, du.
|
|
|
Post by Magdalene Abbey on Nov 11, 2014 23:58:46 GMT 1
Frokostpauser og kaffedates er vejen frem, tænker jeg! Maggie er ikke ovenud begejstret ved tanken om at diskutere Brody Blance, men det kan hun jo også passende give udtryk for. Brody og Maggie har kendt hinanden siden de var børn og selvom Maggie engang var lige så skudt i ham som så mangen en anden ung pige, så har hun radikalt ændring mening nu. Men nostalgiture tilbage til Hogwarts er fantastiske samtaleemner, så når du engang får postet en profil, så er jeg så game på en tråd! Agnes glæder sig også og er helt i hopla, klar på spring til at lave noget nyt!
|
|
|
Post by Julia Marie Carpenter on Nov 11, 2014 23:59:05 GMT 1
Deal! Challenge accepted - til det hele
|
|
|
Post by Hector Attwater on Nov 12, 2014 19:19:05 GMT 1
Heeej CC! Jeg har Geneva Greengate, Hector Attwater og Carran Reynard, men jeg tænker umiddelbart at dem der giver mest mening er de to første. Geneva har arbejdet i samme afdeling som Julia, men dog en del år før hun kom til ministeriet. Dog kunne et nyt bekendtskab godt være på sin plads, Geneva holder altid øje med de talentfulde unge kvinde på stedet. En advokat er skam ikke dårlig at være gode venner med! Hector, min lille hemmelige varulv som gemmer sig i Ulvesmøgen. Gået et år under Julia på Gryffindor. De kunne godt kende hinanden, eventuelt også fra årene hvor han var aurorlærling på Ministeriet.
|
|
|
Post by Julia Marie Carpenter on Nov 12, 2014 22:07:57 GMT 1
Heeeeeeej Gwen! Geneva lyder som lidt af et forbillede/rollemodel/moderrolle potentiale. Sådan en, som man kan drikke en kop myntethe med en regnvejrs dag imens man beklager sig over verdens gang Hector og Julia kan også sagtens have kendt hinanden. Specielt hvis Hector har været kærester med Maggie
|
|
|
Post by Gwen on Nov 12, 2014 22:09:37 GMT 1
Det har han i hvert fald! og Geneva ville elske at være forbillede, hun drikker gerne mange kopper te med den unge dame
|
|