|
Post by Samia Llewellyn on Jul 5, 2013 15:20:52 GMT 1
" de skulle besøge nogen venner i Norge. og jeg ville helst ikke med jeg kan ikke stå på ski så jeg fik lov at komme her, ud til dig i den uge de er i Norge og sådan er det " sagde Samia stille. Og følge sig flov over at være datter af en rigmands familie i den magiske verden, og selv om hun var rig opførte hun sig værken snobbet eller selvoptage som de fleste andre. Ville gøre da Samia som tider skamme sig over sin families rigdom
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jul 5, 2013 15:34:13 GMT 1
flint vente sig rolige om og gik hen for at lægge sin hånd mod hindens kind og nussen den rolige " du skal ikke være flov " svaret han rolige og lage panden mod hindens pande det var rat at være i nærheden af hinden han kørte fingeren hen over hindens læber " jeg tænker stade på hvordan vores fremtid ville blive efter skolen og det " svaret han visken og kørte hånden stille ned af hindens ryk
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Jul 5, 2013 15:50:25 GMT 1
" det har jeg også tænkte meget på. Siden ferien starte jeg ved ikke om hvordan dine venner vil tag at vi er sammen, for sidste gang var de på nakken af mig og sagde at jeg spoler jeres moreskab. Ved at være sammen med dig det meste af tiden " sagde Samia og så ned, hvorfor var alle efter hende bare fordi hun kom sammen med Flint og fordi hun var så naturlig smuk som. Hun var så hun viste ikke rigtig hvad hun skulle gøre
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jul 5, 2013 15:57:19 GMT 1
Flint løfte hindens hage og smilte rolige til hinden " fordi det ikke kan se tingen som vors øjne min Elsked de misuner os " han smilte varmt og lage hovedet rolige ind mod hindens " jeg ville altid være hos dig Samia koste hvad det koste ville " han smilte varmt lige som før og kysset hinden rolige mens han lente sig ned mod sengen
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Jul 5, 2013 16:12:17 GMT 1
Samia følge sig glad. Igen bare hun havde Flint hos sig hun puffe han ned på hans seng og lag sig tæt, ind til ham og smilede stille bare de kunne være sammen uden at skulle tænke på deres. Venner fra skolen for Samias vedkommen havde hun kun flint som sin eneste rigtig ven, og så hans storesøster Camilla som hun også snakke rigtig godt med og holde meget af. Lige som hun holde af Flint
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jul 5, 2013 16:17:54 GMT 1
FLint smilte rolige og lage hånden ind mod hindens kind "tja jeg tænke på at i morgen ville jeg vise dig lidt rundt " svaret flint stille mens han mærked hvordan hans hejret hammer det var længe siden de hadet han sukkket rolige mens han lage hodet ind til hinden og kramme Samia helt tæt ind til sig hvad skulde han dog stille op med sig selv lige nu han følte sig lam og Smelte
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Jul 5, 2013 16:23:34 GMT 1
Samia lag hovedet på hans brystkasse. og slappe af " vi tag den med ro og i morgen kan vi laver en skov tur, kun du og jeg og så skal jeg laver nogen gode mader til os lige som du kan lige dem " sagde Samia og smilede. I mens de lå på Flints seng og slappe af hendes hjerte hammer, der ud af og hun kunne godt huske deres ture i høet og smilede til ham. Det var noget som kun de viste noget om som ingen andre skulle vide endnu måske om noget tid,
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jul 5, 2013 16:28:08 GMT 1
Flint smilte rolige det var en spnden ting det at være tæt på et andet Mennske syntes flint men han tog det stille og rolige lukke han øjne og bare nusset hinden end langs rukken og tog den stille ind under kjolden og nusset den lige så stille rolige kikket han ind i Samias øjne og tænke hvad de skule lave klokken var ved at blive 5 og hans mave rumlet lidt " jeg håber snart der er aften samd for jeg er lidt sulten " svaret han med et grin
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Jul 5, 2013 16:37:19 GMT 1
" ja også mig. Min mave rumler som et torden vejer " sagde Samia og ture ikke fortælle Flint at hun ikke havde spist i næsten, 4 dage fordi hun slet ikke var sulten og det kunne ses på hende. Da hun var bleven lidt mere tynd end hun havde være før ferien begyndte og, hun viste ikke hvorfor men hun havde ikke haft lyst til at spise på det sidste og det skulle gøre hende syg. Og det viste hun godt for sådan havde det også være på hendes andet år på Hogwarts,
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jul 5, 2013 16:39:42 GMT 1
Flint smilte rolige og kikket rundt flint vidste hun ikke spidste men han hadet prøvet at sige det til hinden men hun lytte ikke så meget til ham stille kørte han hånden ind under hindens Trysser og maseret roliige med hånden han så lidt tænden på hinden nu vor de var sammen igen var der ikke noget som kunde stoppe dem i noget andet vis hans mor kom ind gemmen døren
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Jul 5, 2013 16:47:07 GMT 1
Samia havde endnu en gang. Får Anoreksi alser spiseforstyrrelser da hendes tante havde fortalte hende, at ingen fyr ville ha hende fordi hun var så tyk men det var kun fordi Samia var endnu. Smukke end sin tante og det var der for at tanten sagde sådan til Samia og så naiv hun, som tider er tror Samia på sin tante og var helt holdt op med at tag føde til sig. Og det var der for hun var så tynd og lidt svækket
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jul 5, 2013 16:55:32 GMT 1
Flint kikket lidt og så på hinden mens han tænke om " sig mig Samia gør du altid hvad din famille fortæler dig " svaret han rolige mens han så op i lofte for flint ville godt have et svar...jeg mener ikke noget ondt om det samia men af og til få jeg en tanke om du bare gør det nolge gang er det i orden at tænke selv " svaret han rolige mens han kikket op og nusset hindens ene balle lidt han ville jo kun hindens bedste
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Jul 5, 2013 17:01:28 GMT 1
" hun lod mig se mig selv, i et spejl hvor jeg kunne se det men jeg tror hun havde fortrylle spejlet, så det viste mig det og så kunne jeg ikke gøre andet en at tror på hende " sagde Samia. Og lag græden hænderen foran øjne hvorfor var hun så nem at nar når hun viste, at hendes tante kun gjorde det for at Samia kom til at linde et lig når hun var så tynd og så bleg. Som hun var det lige nu og hun kunne ikke holde sine tåre tilbage mere nu,
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jul 13, 2013 19:03:20 GMT 1
Flint vidste ikke helt hvad han skulde gøre han hadet ikke set hinden så ked af det Rolige lage flint sin hånd mod hindens kind han rømdet " nu skal du høre regtit godt efter skat jeg kan lige dig som du er og ville have dig lidt i nu " svaret han sødt og nusset hindens kind og vidste ikke hvad han skulde gøre rolige kysset han hinden men som så gik ud i et snav han ville Røre hinden lidt mere ind sidste gang han sukket rolige
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Jul 18, 2013 16:49:43 GMT 1
Samia smilede. og snav med i mens lag hun sig ned på hans seng og smilede til hende hun ville bare, har ham for sig selv og i fred lige nu ville hun vare mærke hans nærvær og hans krælighed. Til hende som hun viste at der altid ville være selv om de kun fra to vidt forskellige sider, hun var fuldblods og rig i mens han var halvblods og fattig men de elskede hinanden. Mere en deres status og deres rigdom Samia var en smuk 14 snart 15 år gammel pige, med rødt hår og smukke blå øjnene
|
|