|
Post by Samia Llewellyn on May 1, 2013 18:27:37 GMT 1
T: 16:00 O: en masse træet V: solskin S: den forbudte skov P: se avt
Det var midt på eftermiddagen. Og Samia skulle mødes med en af der fra skolen, Efter hun havde får eftersiding da hun slog en dreng i hoevdt. Fordi han blive for provokerne og det var en lære set og, havde set hende ned til skoven for at vent på den som skulle. Følge med hende rundt på hendes eftersidning i skoven,
|
|
|
Post by Alistair Murray on May 2, 2013 9:17:31 GMT 1
Alistair stak hænderne dybt i lommerne, tydeligt utilfreds med den situation han var havnet i. Det var alment kendt af underviserne at han var uheldig og virkelig ikke gjorde skade på ting med vilje, men det havde professor Bones tilsyneladende valgt at overse, da hun gav ham en eftersidning, fordi han ved et uheld havde fået hendes heksehat til at flyve.
Han nærmede sig udkanten af skoven, hvor han havde fået at vide, at han skulle dukke op. Med en lettere urolig skæven mod de mørke træer, som selv i dagslys virkede intimiderende, krydsede han afstanden hen til den rødhårede pige, som han havde kunnet se på afstand. Han genkendte hende fra sit kollegium, vidste hvad hun hed, men ikke så meget mere end det. "Hej," hilste han og skævede mod skoven igen. "Samia, ikke?"
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 2, 2013 17:46:17 GMT 1
" hej med dig. og jo der er Samia og du må være Alisstair ikke også " sagde Samia og så ret utryg ud ved, at være så tæt på skoven selv om hun tog sin eftersidning med op rejst pande. Var hun bange for hvad det kunne se inde i skoven hun havde hørt ryger om den store, flok edderkopper som var på størlse med biler som skulle leve inde i skoven og Samia som var bange for edderkopper. Og ville altid være det uanset hvad der så ville ske
|
|
|
Post by Alistair Murray on May 6, 2013 7:52:55 GMT 1
Alistair nikkede, uden at se på Samia. I stedet skævede han uroligt til skoven og stak hænderne lidt længere ned i lommerne. "Jeps," svarede han endelig og drejede hovedet imod hende. Hun var meget lavere og han måtte bøje nakken lidt, for at se ned på hende. "Det er altid noget, at vi ikke skal ind i skoven," bemærkede han og trådte et skridt til siden.
Han havde fået klare instrukser inden han gik ned mod skovkanten og kastede et blik mod forvalterens hytte, hvor han tydeligt kunne se en figur i vinduet. "Vi må hellere komme igang," mumlede han og nikkede i retning af nøgleforvalterens have, hvor unaturligt store salathoveder voksede. "Professor Bones gjorde det meget klart, at der ikke skulle være flere kødædende snegle tilbage i det bed, når hun kommer ned for at inspicere." Alistair var i stille sind glad for, at hun ikke havde sendt dem ind i skoven, selvom snegle ikke var hans yndlingsbeskæftigelse.
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 6, 2013 18:02:31 GMT 1
" ja lad os helle komme igen. Idne hun komme og hvor har du så laver siden du har eftersidning " sadge Samia, og tog nogen hansker på for ikke at får slog på sine hænder, da de var så fine og. Silkeblød og ret små da hun jo var ud af en fine familie hun smilede til ham og, gik i gang med at sammel snegle op og smide dem i en spand med slatvand som sneglen. Ikke kunne overlleve i da snegle ikke kunne tåle salt Samia så på ham og vent på at han ville, hjælpe hende med at får sneglen af vejen før Professor Bones kom for at se på der hele.
|
|
|
Post by Alistair Murray on May 15, 2013 9:07:55 GMT 1
Alistair trak hænderne op af lommerne, da han fulgtes med Samia over til salatbedene. "Jeg stak ild til Professor Bones' hat." Han skar en grimasse og bukkede sig over en af de spande, der var stillet frem til dem. "Ikke med vilje, i øvrigt," skyndte han sig at tilføje, mens han selv trak et par handsker på.
Han kastede et skeptisk blik mod sine uniformsbukser, men dømte at der ikke var noget at gøre ved, at de blev beskidte. Af samme grund trådte han ud i jorden, efter at have bøjet sig for at pille en fed snegl af sin ene sko. "Hvad med dig?"
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 17, 2013 18:19:46 GMT 1
" det var en dreng som. Provoker mig til sidste blive jeg så vred at jeg slog ham og uheldigvis så en lære der, og sendt mig her ned for at afsone min eftersidning sammen med dig. Selv om drengen starte med at provoker mig fik han ikke en gang skæld ud jeg fik bare at vide at, jeg skulle gå her ned og vent på at du skulle komme og så vi skulle fange snegle " sagde Samia med et udetryg af afsky
|
|