|
Post by Samia Llewellyn on May 16, 2013 18:39:59 GMT 1
Samia satte sig ved ham. og lænede sig ind til Flint og smilede stille det var ret at der ikke var andre en dem, i deres opholdestue så kunne de være alene sammen Samia kunne ikke lige tanke om. At de første skulle ses igen i morgen ved denne tid da de begge havde en del de skulle, laver og lige nu sad de bare tæt og sagde ikke så meget da Samia var ville være sammen med ham. Og ingen skulle forstyrre dem og vis de gjorde ville Samia blive en smule vred ,
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 17, 2013 14:42:11 GMT 1
Flint kikket ned på hinden mens han nusset Samia rolige på rykken det var rat at side her stille lage han hovdet ned mod hindens " hvad skal du enlige i Sommer ferien Samia ?? " kom det rolige fra ham mens han kikket ind i ilden der var ikke en lyd kun en par knist lyde der kom fra bålete stille lukked han øjne rolige i og nød nærværet hos Samia hvad skulde han dog gøre hved det ikke noget han kunde lig at ligge her eller side her for den sags skyld han håbet bare At Samia ikke skulde noget her i Ferien han ville spøger om de skulde være sammen noget af den hjemme hos hinde eller ham var han lige glad med
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 17, 2013 17:44:18 GMT 1
" ikke rigtig noget. Skal bare være hjemme sammen med mine forælder og slappe af hvorfor det " spurte Samia stille, Og så op på ham med det smile hun håbe at de kunne være lidt sammen i ferien. Og bare være sammen hun ville elskede at de kunne være sammen og, bare slappe af uden alt for mange andre omkring dem da alt for mange mennesker gjorde. Samia en smule utryg og så var det godt at hun havde Flint at være sammen med, de meget tæt nu efter de 4 år de havde kendt hinanden og Samia kunne ikke ønske sig en beder ven end Flint.
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 17, 2013 18:10:59 GMT 1
Tænkte bare på om du hadet lyst til at være i sammen i sommere ferien jeg skal ikke noget særlige " Flint kikket lidt hen mod hinden og kunde godt se at hun tænkte det samme som han gjord flit støj hinden stille hen mod panden med sin hånd og smilte stille og Rolige og sukket tungt mens han stille lage sig i ned mod hindens lå og kikket op på hinden han hadet godt kunde lig hindens røde hår fave som hun hadet det gjord et eller andet ved hinden stille nusset han hinden på kinden " jeg tror jeg er ved at være lidt træt " svaret han rolige mens han kikket rundt
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 17, 2013 18:28:12 GMT 1
" det tror jeg godt. Vi kan så kan du tag med os i sommerhus i Spanien vis du vil " sagde Samia og nusse ham i håret, og smilede stille og gav sig stille til at nynne for ham i mens hun tænkte på hvad hendes forælder. Ville sige når Flint kom på besøg hjemme hos dem, mon de kendt til Flints familie eller ej men det tror hun nu nok at de gjorde selv om de ikke. Gik så meget op i rent blod som mange andre fuldblods familier gjorde og Samia elskede at være på besøg, hos en af sine mors mugglerveninder i mugglenes verden
|
|