|
Post by Samia Llewellyn on May 3, 2013 18:53:13 GMT 1
" ja du ha nok ret. Men jeg kan ikke en gang bruge død edderkopper i eliksire så bange er jeg for dem, selv om de at død " sagde Samia og så på mærket og viste ham bidet fra edderkoppen. Som var meget tydlig på hendes arm hun mindes statig væk den aften det skete, selv om det efter hånden var længe siden af det var sket i mens de snakke tog hun et billede. Op af sin lomme og så på det hun saven sin mor og far rigtig neoegt selv om hun var 14 år gammel, kunne hun ikke leve uden dem og ville heller ikke
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 4, 2013 9:42:14 GMT 1
FLint kikket ned mod billed hun hadet og smilte rolige " din far og mor går jeg ud fra " flint smilte og lage rolige en arm om samia og nusset hinden på skulderen " hey du ser dem snart igen det snart sommer Ferie og så skal vi hjem alle sammen " et varmt smil kom til ham mens han kikket på nogle Elver der gik og grinte nogle få stykker kendet han godt og ander gjord han ikke det var nok også bedst sådan Flint kikkket ned og tænke lidt på hvad han skulde gøre vis hans mor også gik hen og dødet så bar der kun ham og hinden tilbage stille sukket han han ville helst ikke komme på hvad der kunde ske og hvad der ikke kunde ske stille vente han blikket mod samia igne
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 6, 2013 17:52:05 GMT 1
" ja der er mine forælder. Jeg er den eneste som endnu er hjemme og gå i skole de ander er forlængest, fløjen fra reden og ha får deres eget sted at være men stadig væk tæt på vis jeg skulle. Får brug for et sted at være så kan jeg altid regen med mine søsken kan ha mig, i et stykke tid vis det blive for slemt der hjemme " sgade Samia og så sig lidt omkring. Og sukke hvorfor grinet alle sådan bare de gik forbi hende vis hun bare ikke endnu,
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 6, 2013 20:35:39 GMT 1
Flint kunde se hun var lidt ked af det og ville Gøre et eller andet for hinden " kom lad os gå en tur så kan vi også stræke vores ben lidt " Flint tog stille om hindens hånd og rejste sig rolige op han ville kun have hun hadet det godt mens han kikket på hinden han var altid fasineret at personer der kunde skfite håre Fave det var ikke noget man så vær dag rolige smilte han og så på solen for at se hvad klokken var rolige gik han ud til skoven med Samia i hånden uden at tænke over det " såå hvad sketer der i de ader klasser timer det længe siden jeg har haft dem jo efter hånden " et rolige smil kom over ham mens flint nød den skønde varme
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 7, 2013 17:57:55 GMT 1
" tja ikke så meget. Jeg arbejdter mest alene i timern da jeg ikke vil være sammen emd de andre, de hakke hele tiden på mig og gøre grin med at jeg ænder udsende selv om jeg er van til det. Gør det var stadig væk meget ked af det og nogen gang i sådan en grab at, jeg løbe fra time da jeg ikke akan holde dem ud mere du så selv hvordan den dreng. Hele tiden forsøger at skrive efter min stil han trot at han kan og må skrive efter alle os andre, men mig skal han ikke skrive efter " sagsde Samia og stoppe op da de var for tæt på skoven.
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 7, 2013 18:06:25 GMT 1
flint kikket rolige på hinden og kikket på skoven men vent rolige bilket mod Samia og holdet hindens hage op " du skal ikke tage dig af din even jeg syntes den klær dig regtit godt ind dag og kan også lide dem måde du er på du har snart gået på Skolen e efter hånden men du skal heller ille lukke ander unde " flint smilte rolige og kikket hinden i øjne det var nu rat at stå her i sommeret været det var skønt stille smilte flint og så ned han var altid klar til at hjælpe en klasse Kramrat eller noget i den stil men han ville også selv om han måske også hadet det på lidt samme måde rolige kysset han hinden på kinden " hør her du er super sød pige glem ikke det " sagde flint rolige mens han gik vider ned mod Søen og kikket tilbage mod hinden for at se om hun ville med
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 7, 2013 18:19:21 GMT 1
" Flint vent lidt på mig " sagde Samia. og skyndte sig efter ham da hun næsten var nede vad han snuble hun, og vred om på venster fod hun satte sig ret op og så på sin fod det gjorde meget ondt. Men det var ikke brække og det var hun letter over men hun kunne ikke stødte på den, Og så om Flint kom hen for at hjælpe hende op hun tørt sit ansiget rent for skidt. Og sukke stillehvirfir var hun så pokkers kloset som hun var hun så ned i jorden og, viste ikke hvad hun skulle gøre nu
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 7, 2013 18:32:27 GMT 1
Flint hørte hinden og kikket stille og rolige tilbage men kikket lidt med et Chokket blik da hun var faldet " er du oki " sage han med lidt skramt blik da hun var faldet og kikket hurtigt rundt om kring på hinden hvad var der med hinden stille og r olige satte han sig ned og Hjalp hinden stille og rolige op på bene han så i hindens øje for at sikker sig for hun var oki og tænke på hvordan hun var faldte ned han sukket stille og rolige hvad var der sket siden hun næsten løb efter ham
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 9, 2013 11:20:28 GMT 1
Samia så på ham. Og smielde lidt " ja jeg er okay jeg har vist bare slog min ankel en smule da han faldt, eller er det ikke noget galt" sagde Samia og stødte sig til Flint for ikke at falde igen. Hun så sig omkring og viste ikke hvordan eller hvorfor hun var falden som hun var hun var som tider ret kloset, men ikke sådan som hun lige havde være det var der en som havde for hende. Til at falde med vilje eller var det bare et uheld det viste hun ikke endnu men, det skulle hun nok finde ud af inde ret længe hun humpe af sted med Flint ved sin side. han stødte hende så hun ikke skulle falde igen hun hørt nogen fniste lidt fra dem, og så en flok piger fra Slytherin og fra syven åegangstå og grine af hende
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 9, 2013 11:41:17 GMT 1
Flint sendte et hade blik til dem " nÅRRR FLINT du hok foget dig en Kærste var " kom det håndliget fra en af de ælder elver flint vente sig om og kom med et vred ansigt udtryk " tja jeg kan i det midste skaffe mig en " sagde flint ingen en af Drengen stoppe op og vendte Blikked tilbage " ja af en tamer tøs som hinden kan jeg godt fårstå det " FLint så Rasne han tog stille samia og gik vider mod et stille sted han fandt sig ikke i at folk bhanldet hianden så dan stille satte han sig ved siden af mens blikket vileget på samia " er du oki " sagde tom stille og kikket rolige " de gik for langt lige der men " Flint lage stille sit hovde ind mod hindens skulder og sukket træt
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 9, 2013 13:59:25 GMT 1
" ja jeg er okay. Flint og du skal ikke høre på dem de kan ikke selv finde sig en kærste da det kræver en hjerne, for at finde en " sagde Samia og lag armen om Flints skulder og begyndte svaget at nynne. For de ikke hørte de ander elevers drillerier Samia var efter hånden van til det, men også meget træt af at de altid hakke på hende bare fordi hun kunne ænder sig udsende. Som de ander ikke kunne og Samia forstod ikke rigtig hvorfor de gjrode det, og det var hun ret ligeglad med lige nu bare Flint kunne få slappe af nu
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 9, 2013 15:04:37 GMT 1
flint smilte da hun svaret igen og grinte også lidt hvad hun sagde men mund hun mente det stille og rolige smilte han til hinden han ville godt vide om hun virkelige mente stille lofte han hovdet og så på hinden " mente du det du sagde lige før ??? " kom det rolige fra ham mens han sendte hinden et varmt blik også han vidste ikke hvad der forgik op i hovdet på hinden lige nu stille men flint ville også godt vide om hun mente det de hadet trods alt kendt hianden i 4 år efter hånden hvad flint hadet bare ikke regtit Snakket
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 9, 2013 15:24:44 GMT 1
" ja det er ikke kloge. Nok til at finde en kærste da det kræver en gode forstand og venlighed over for alle, men det forståd de ikke da de ikke ha noget de kan tænke med sådan nogen halvhjerner" sagde Samia. og fniste stille og så på ham og virke med et meget genert, da hendes hår var lilla og hendes øjen lyserød hun så genert på ham og så ned i jorden. Hvorfor viste hun sådan på han lige nu viste hun slet ikke men hun havde det som om, det var mere i mellem dem end venskab sådan følge hun der bare men det var ikke sikker. At han følde noger for hende ud over deres venskab
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 9, 2013 15:37:27 GMT 1
Hum Samia diitt hår det skfiter fave igen " sagde han stille mens han paget på sit eget men han var lige glad " tja det kunde måske godt fungere " sagde han stille mens han kikket ud på vandet hvad skulde han ellers sige hun var en skøn flint hadet ikke tænk sådan i længe han hadet for talvt med at blive fædre med skolen og så først der efter blive regtit fri stille vente han hovedet og stiven lidt men ellers kom han tætter og tætter på hinden han rødmet stille og rolige han vidste ikke om det ville gå men han måtte finde ud af det hun virket ikke som alle ander han vidste ikke hvad han skulde gøre lige nu han stod han melmen et valg skulde han eller skulde han ikke gøre det var han klar til at tage det skridt stille kikket han på hinden
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on May 9, 2013 15:47:26 GMT 1
" ÅÅÅH nu igen " grinet hun genert. Og så på ham han viste lidt forviret over noget men hvad kunne det dog være, De havde være venner fra den første dag Samia kom til skole bange og forviret. Hun havde ikke rigtig nogen hun kunne knytte sig til ikke en gang hendes tvillinge brødre, Edward og James da de ikke rigtig gad hende da hun starte var Flint den. Som hun med det samme knytte sig til efter han havde redde hende fra nogen dreng som, ville ha kaste hende i søen og Samia kunne slet ikke svømme
|
|