|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Jan 4, 2013 15:41:36 GMT 1
Klokken hadet slået tolv og det var blevet tid til noget mad der var mange Elver den dag som var i ført kapper og sine flotte sorte skole uniformer fra vær deres hold der var godt Fyldt op i stor salen Flint, Sad og tog lidt brød og små mens han kikket sig om kræng han det de mage mennesker var glad for at få noget mad for der var stille ved boret flint selv sad og læste lidt i sin bog om magi der var mange nyttige besværgelser kunde han se en som fik ens sår til at hele og så en der kunde Fjeren støv vis man skulde gøre Rendt hjemme hos sig selv det var godt nok små magier men lidt hadet jo også rat stille kikket han igen da folk begyndte at grine af en dreng der hadet været op og slås mod pasy ige " når poltagaisten har vis slået til igen var " svaret en fra Griffindor flint kunde ikke lade vær med at grine lidt da han så det var en fra Slytherin i sær en af de fra det nye år " han har nok været op og Diskoter med ham " sagde flint til med sin side mand som nikket til hans ord og kikket igen på Elvene som s lidt syr over mod ham som han hadet hørt hvad flint hadet sagt om ham flint kikket vider i sin bog igen da der var ved at falde lidt ro over det igen han kikket igen på sin side mad som var Thomas og så sin søster lige over for " hvad er det enlige du sider og læser i ?" kom det fra søsteren flint kikket op igen " jeg læser lidt om Næmme besværgelser jeg fladt over en som kan gøre randt på sin værelse eller om krig sig det nok den læren bruger når de skal rydde op efter os elver " flint smilte lidt til sin søster som smilte igen Thomas kikket på på dem bække to " har i ellers haft en god dag ind til vide?"r kom det fra Thomas flint og hans søster nikket " har bare mange opgaver for så jeg er nød til af af lyse nogle timer jeg ellers hadet Glædet mig til men sådan er det nu og dag " kom det fra den lige så rød håret Ros der sad og spise noget der så ud til at være æg og brød Flint kikket op på Thomas igen " hvad med dig har du det ellers godt?" flint smilte og lage sin bog væk igen da hans øjne var blevet lidt trætte oven på alt det her " tjo jeg har godt nok foget mig en sveder af en af læren da jeg helte nisse busse mænner ned i hindens the " flint kunde se det for sig med the og grøde bussemændene ned i han ryste lidt ved tanken " det kan jeg da godt forstå at læren bliv sur over " kom det igen lidt Irterebel tone fra Ros
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Apr 22, 2013 17:53:14 GMT 1
I af døren kom Samia. En ung 14 år gammel pige fra Gryffindor og satte sig ved sit kollegiums langebord, og tog lidt at spise i mens hun lavet en opgave i FMMK som hun skulle ha færdig. Inden hendes næste time i FMMK som var den næste dag og det havde tag hende, et godt stykke tid at lave dem vis ikke de var for en af drengen som hele tiden forsøger. At skrive efter og drille hende det for flytte hun sig flere gang for at slippe for ham, da han ikke gav op føre han havde skrev hendes stil af og nu var Samia ved at koge over af raseri.
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Apr 23, 2013 14:58:43 GMT 1
Flint og hans søster så hen mod Samia og kunde se hun var ved at blive op kogt af vrede flint smilte til sin søster " skal vi " kom det fra hans søster og rejste sig og noget at sætte sig inde den anden elve noget at sætte sig og filt lige så på mod satte sig og tom over for som også hadet set det " du skulde måske prøve på at lære at læse selv så dumper du måske ikke så mange gang og giver Gryffindor minus Pointe " svaret flint med et smil over læben mens han søster tog om samias skulder og bilke til hinden for at vise at de hadet styr på det " måske var det en god ide og state på Bibliotek som os ander unge mand " flint kikket hen på Samia og nikket til hinden
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Apr 24, 2013 17:49:49 GMT 1
Samia var glad for at. Det var nogen som ville hjælpe hende med at slippe af med den plageånd som, det meste ar tiden forsøget at lokke hende til at lade ham skrive af hendes opgaver. Men være gang blive hun bare mere og mere vred på ham men takke være Flint og hans søster, kunne hun endelig slappe en smule i mens de tog sig af ham. Så kunne Samia får en smule fred, til at spise og læse færdig på sin opgave som hun havde for. I FMMK som være på mere en deres lære havde bedt om,
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Apr 26, 2013 21:12:22 GMT 1
Flint kikket på hinden og smilte "er du oki??" svaret flint rolige og lage bøgen lidt til side mens han kikke på hinden stil som hun hadet for han husket selv da han hadet I FMMK han husket hvor svært det var ikke at falde i søven over det men han klaeret det til sidst stille kikket flint rolige over på hinden og sage så " Arrrr IFMMK.... kan jeg huske jeg hadet problemer med da jeg hadet det ind til jeg fandt ud af det " flint tog sig lidt til nakken og så på sin søster om grinte lige så " ja han har det med at give op på får hånd når det gælder Læsninge " hun klappet rolige Samia på skylderen og kikket lidt rundt og så på nogle af drengen der gik forbi hinden " min søsters støste svag hed er drenge,,,, hun kan ha 3 på en uge " visket han stille til Samia men hans søster hørte hinden " hey hey bare forde jeg kan få mig en kærste du har ikke haft nogle i år vis " grinte hun og gaste en stum papier hun hadet efter flint som bukked sig hurtit " jeg leder bare efter den Regtit søs "
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Apr 27, 2013 18:11:25 GMT 1
Samia smielde. Og så ned i sine noter og under sig over hvor den sidste side af hendes noter var bliven af, hun kigge på gulver og fandt dem " jeg er ikke så meget til dregen lige for tiden. Ikke efter den fladpande hele tiden forstyre mig " sagde Samia og så med det ret vred ud, og det kunne også ses på hendes hår som var blive sort af vrede hendes øjen var blive røde. Og så skulle man passe på at man ikke sagde noget forkerte til hende ellers, ville hun Eksploder af raseri
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Apr 27, 2013 20:07:38 GMT 1
flint kikket lidt da hun hadet sort hår vis han husket regtit så bliv hun vred når hun var sort flint prøvet at få øjne kontakt " prøv at puset ud en gang " flint kikket på hinden og vidste at det kunde ende galt vis hun ikke styret sig selv " hey hvad siger du til at jeg hælper dig efter det her " flint smilte lidt og kikket rolige hvad skulde han ellers gøre han Turdet ikke regtit at sige noget dagen var ikke helt gået i nu og der var masser af tid til at hjælpe hinden så hun kunde blive færdi flint kikket på Ros som gik igen for at sætte sig lidt længer nede men der kom en anden og satte sig så Dreng før ikke kunde skrive af
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Apr 28, 2013 9:45:54 GMT 1
Samia ryste på hoevdt. Og fik atter sit smukke røde hår igen hun var ikke længe vred men var lidt sur, men det var ikke så slemt som det en gang havde være for lidt over 1 år siden. var hun bliven så vred på en dreng at hun eksploder af raseri og der for viste mange på skolen, at man skulle passe på med hvad de sagde til hende når hun var sur i forvejen. Samia så på Flint og smielde genet til ham hvorfor var hun sådan lige nu var hun bliven forelsket eller, var hun bare meget genet over at han ville hjælpe hende
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Apr 28, 2013 10:48:15 GMT 1
flint Vidste ikke helt hvad for forgik lige nu men det så ud til at hun slapped mere af " det var godt det dur ikke med den Vrede Samia det klære folk mere vis de smiler " han kikket over på det mod sadte bord og tænke hvadd mund af snak der gik der over det var noget Usvanliget men han elsked stede flint tog sig lidt på rykken da det begyndte at svig lidt fra de ar han hadet foget fra Vanddæmonern som koste hans far livet og næsten flint også det ville tage tid og hele sage længen tilham han husket stade den dag hvor de var taget ud for at Fiske
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Apr 28, 2013 18:15:49 GMT 1
Samia sukke lidt. I mens hun huske den dag får længe siden da hun blive bidt af den eddekop, som nær havde koste hende livet det mørke hende i nu og da hun kigge ned på gulvet vrimmel der. Med edderkopper og det fik hende til at skrige som en sindsyg hun var så bange for edderkopper, se de alle mindste kunne for hendes angest til at bluse op og fik hendes hår til at blive. Hvidt og hendes øjne mat gule af skræk hun viste ikke om nogen lage mærke til det, da hun sasd helt stiv i kroppen og så helt forkerte ud
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Apr 28, 2013 19:24:14 GMT 1
Flint hadet set den slags før folk fra boret begynte rolige at gå i panik over Samias opfølses "hun skal uden for at få noget Frisk luft " sagde Flint mens han gik over for at tage hinden med ud " kom Samia vi Skal ud og have noget Frisk luft " han rejste hinden op og begynte at gå mens han holdet om Samia " Samia det kun inden i dit hoved det syner du ser kik lige ud og fukser kun på mig " sagde han mens han stille og rolige gik forand hinden flint smilte lidt og nusset hindne på hånden for at berolige hinden hvad gik der dog af hinden led hun af en syge dom eller hvad ? flint rysted lidt på håndne for han hadet ikke set Samia på denne måde
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Apr 29, 2013 18:04:22 GMT 1
Samia gik langesomt med ham. Fordi hun var sådan var fordi hun havde set en edderkop og hun var meget bange, for dem siden hun blev bidt af en da hun var lille og siden har hun ikke kunne. Tåle synet af edderkopper uden at hun gik i panik men hun slappe hun af og gik stille og roligt med, Flint uden for og fik noget frisk luft det fik hende til at slappe af igen. Samia så på ham og smielde lidt i mens hun langesomt begyndte at nynne en stille sang, for sig selv ingen ville kunne tag den melodi fra hende
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on Apr 30, 2013 18:28:39 GMT 1
flint forstod ikke hvorfor hun pluslige skifte den mine han satte sig på en bæk og kikket længe på hinden " når må man få din hisorige....." flint mente self med det til at hun gik i panik og sådan flint tog sig stille på rykken da det beyngre at klø lidt igen han tænkte hvor når det sidst var han hadet taget sin midcins for det det tog ikke det hele men det ville tag Smerten der kom flint sukket og kikket rolige ned mens han vente på at Samira skulde svare ham for han ville da godt vide hvad der var sket han sukket stille og fumlet stille med fingeren Flint kikket op igen og gav hinden et lille skup for at sige han var oki han vidste ikke hvad der gik af Samira stille og rolige lage han armen om bag ved og lente sig bage mod væggen her var nu meget smukt som når der ikke var så mange Elver
|
|
|
Post by Samia Llewellyn on Apr 30, 2013 18:37:13 GMT 1
" det begyndte da jeg var lille. Jeg havde ligge og sovet der hjemme men vågen da noget bed mig, Det var en meget giftig edderkop og mine forælder fik mig til et hospital for at de kunne. Hjælpe mig og der gik liger over 3 uger før der var helt væk og siden har jeg være så bang, for edderkopper af alle slages og størlser der gør mig så bange " sagde Samia. Og så ned hun var ikke glad for at være bang for sådan nogen småkryb men der var hun, Og i sin gode ret til at være det
|
|
|
Post by Flint Fønix Bertuk Baum on May 3, 2013 16:02:26 GMT 1
flint vidste ikke om han skulde grine eller hvad han skulde for hun fortalte ham historigen om hvad der var sket men han holdte minen og så op " vis du syntes det slemt så skal du bare prøve det hej har været i gemmen " flint kikket hen mod en statue der godt kunde line en af de der vand Dæmoner han klødet sig lidt på rykke igen da han kunde mærke det stikke " jeg og min far bliv angravet af Vand dæmoner virklige Akrasive væsner det koste min far livet og mig med og jeg er stade mærket efter det " sagde han stille og trak lidt af sin skjorte ned so hun kunde se en stort rødt mærke som lindet kras mærker " jeg undslap kun fordi han satte livet på spil for min skyld " flint tøvet og nusset hinden rolige på skulderen " man ville altid være bange for noget selv om det er store eller små ting ander har sine tider "
|
|