|
Post by Julian Buford on May 20, 2013 15:00:36 GMT 1
Halli halløj. Nu skriver jeg mest med hensyn til Hannah, for jeg kan ærligt talt ikke finde på noget særligt med Sienna lige på stående fod. Mit bedste bud er, at vi tager en tråd med hende og Julian en dag og ser, hvad der sker.
Hannah derimod! Nu har jeg skrevet i Julians profil, at han mest hænger ud med dem på årgangen over ham. Det kan selvfølgelig vise sig slet ikke at give mening, men lige nu er det verdens bedste grund til at Hannah og Julian selvfølgelig kender hinanden. No?
|
|
|
Post by Jane Palmer on Jun 13, 2013 17:17:17 GMT 1
HANNAH & JANE Det var jo din ravn, der lokkede mig herind, så hvis vi starter med hende. Jeg synes virkelig, de burde blive kastet sammen i en venindetråd og se, hvad vi kan få ud af det. Samme årgang og kollegium og begge to sukkersøde med glasur ovenpå, for ikke at forglemme lidt flyvske. Det ville nok ikke blive det mest ophidsende venskab i verdenshistorien, men jeg tror virkelig på de to truntemusser her og hvis de giver os lange tasker, kan vi altid presse en Eliot ind med vittige indfald. Ideer? SIENNA & JANE Nu er det jo så lidt indviklet med din snog af en tøs her. Jane er jo mugglerfødt og vil af indlysende grunde nok ikke være Siennas BFF. Jeg kan ikke se Janie-banie selv optage kontakt til et kendt medlem af The Riddlers, men hun ville nok holde sig på mindst ti fods afstand for at undgå problemer. Har du noget, du vil smide efter mig, eller skal vi skrive dem af listen?
|
|
Hannah LeFroy
We all have war inside us. Sometimes it keeps us alive. Sometimes it threatens to destroy us.
|
Post by Hannah LeFroy on Jul 1, 2013 12:16:40 GMT 1
Jeg er solgt hvad angår Jane og Hannah. Jane er dejlig sukkersød, og Hannah kunne godt trænge til at omgås med en som hende. Så jeg er frisk på at vi lader dem møde i en tråd!
Hvad angår Sienna, så vil hun finde Janes sukkersøde gøjl alt for meget. Hun vil dog nok ikke gøre andet end at hade hende på afstand. Måske der kommer et event en gang, hvor det kunne være spændende at slå dem sammen?
Ellers tænker jeg at vi skal fokusere på Hannah/Jane.
|
|