|
Vertigo
Oct 11, 2012 15:26:24 GMT 1
Post by Henrietta Owens on Oct 11, 2012 15:26:24 GMT 1
Lean on me when you're not strongI'll be your friend, help you carry onPlease swallow your prideTag: Gareth Collins - Outfit: Here Henrietta smilede mat og samlede hænderne i skødet mens hun satte sig bedre til rette. En permanent lille rynke havde sat sig fast mellem hendes bryn, men hun lyttede uden at afbryde før Gareth selv tav et kort øjeblik "Ret forståeligt." gav hun ham lavmælt ret og lagde en hånd på hans arm for at opfordre ham til at fortsætte.
Hun nikkede i yderligere opfordring og skar en grimasse over hvad han fortalte. Hun havde selv brækket armen for nogle år siden og kunne alt for levende huske hvor ondt det havde gjort "Så du blev slået ind i en muren?" begyndte hun og føjede brikken mentalt til de andre mens hun så spørgende på ham "Af nogen, eller noget." hun spændte kæben ubevidst og bed den altid ulmende vrede over situationen i sig "Hvad mere end muren?" hun så afventende på ham endnu en gang.
|
|
|
Vertigo
Oct 11, 2012 17:09:24 GMT 1
Post by Gareth Collins on Oct 11, 2012 17:09:24 GMT 1
Give me your hand
TAG - HENOUTFIT Gareth betragtede hende mens han fortalte og prøvede at tyde hendes reaktion. Det så ud til hun blev vred, men hun viste det ikke særlig tydelig så han var ikke helt sikker. Han tænkte dog ikke meget længere over det da han overvejede hvordan han skulle svare på hendes spørgsmål. "Jaeh.. Jeg fløj direkte ind i den, tror det var en besværgelse" Forklarede han lidt mere detaljeret og så flakkende på hende. "Muren var det mindst smertefulde." Sagde han for at forberede hende, mens han fulmede med sine fingre. "Jeg tror - jeg tror de brugte... den utilgivelige på mig.. smerten var ulidelig, men jeg er ikke sikker, jeg var næsten - jeg var næsten bevidstløs..." Forklarede han mumlende mens han rokkede frem og tilbage med et flakkende blik, han bed kæberne sammen og bankede sine hænder mod panden. "Jeg kan bare ikke huske stemmen der sagde besværgelsen!" Udbrød han frustreret og lukkede øjnene et kort øjeblik.
[/justify]
|
|
|
Vertigo
Oct 12, 2012 15:57:20 GMT 1
Post by Henrietta Owens on Oct 12, 2012 15:57:20 GMT 1
Lean on me when you're not strongI'll be your friend, help you carry onPlease swallow your prideTag: Gareth Collins - Outfit: Here Henrietta skar ansigt. Ligeså meget fordi tanken om at blive kvadret ind i en stenmur af en besværgelse fik hende til at krumme tæer, som fordi den blotte tanke om, at nogen havde gjort det mod Gareth fik hende til at krumme tæer i skoene "Enten det eller du rendte i en vildfaren trold." hun smilede halvhjertet og rakte igen ud for denne gang at stryge ham over knæet.
Ethvert spor af smil forsvand dog da han fortsatte og hun spærrede øjnene op i uforfalsket forfærdelse "Det mener du ikke?" hun gøs uvilkårligt og rystede på hovedet "Selvfølgelig gør du det, men.." hun var lige ved at sige mere, en del mere ophedet, men tog sig i det da Gareth selv reagerede på en lignende måde "Det skal nok komme!" forsikrede hun hurtigt og vidste ikke helt om hun ønskede det rent faktisk skete. Hun tøvede et øjeblik, lænede sig så frem og gav ham et kort kram igen før hun rejste sig og rakte en hånd opfordrende ned mod ham "Kom. Vi fortsætter inde i varmen. Jeg fryser røven af ved at sidde her." hun smilede mat og ventede til han rejste sig for så at sætte kursen tilbage op mod slottet.
C L O S E D
|
|