|
Post by Henrietta Owens on Oct 27, 2012 1:51:34 GMT 1
'cause someone says they're sosome things I cannot changebut 'till I try I'll never knowTag: Adam Shaw - Outfit: Here Henrietta kunne på ingen måde holde op med at grine, uanset hvor meget hun hang komplet prisgivet under Adams ene arm. Hun vidste hun ikke havde en pygmæpuffs chance for at vride sig fri eller komme ned før han lod hende, men hele situationen var så himmelråbende komisk og herlig, at hun forsatte med at grine mens hun sprællede hektisk.
Hun spruttede underholdt og lettere forpustet over hans trussel "Men det gjorde jeg altså.." fik hun frem, mens hun instinktivt kneb øjnene sammen og forberedte sig på et klap lige tilbage. Det kom dog ikke og hun slap en overrasket lyd, da hun i stedet blev vendt rundt igen som om hun intet vejede og pludselig stod med begge ben på gulvet igen. Hun svajede let og måtte tage et skridt til siden for at holde balancen, mens hun så undrende op på ham, med en brystkasse der stadig hævede og sænkede sig en del hurtigere end normalt, i takt med hendes åndedrag "For hvad?" hun pustede en vildfaren hårlok væk fra ansigtet og rakte op med begge hænder for at få styr på sit hår der var blevet godt rodet "Jeg startede selv." slog hun lettere unødvendigt fast, sendte ham et bredt smil og et blik der stadig spillede af indestængt latter.
|
|
|
Post by Adam Shaw on Oct 27, 2012 15:08:17 GMT 1
Adam rømmede sig lidt og rettede på sit slips mens hans blik vandrede op til loftet. I kampens hede havde noget af Henriettas tøj krøbet steder hen det ikke burde være og resulteret i at hun nu viste mere bar hud end hun havde gjort før. Adam var egentlig ikke særlig blufærdig, når alt kom til alt, men den flade mave og konturen af hendes hofteben gjorde det besværligt at tænke de rene tanker han burde. Pigen var jo køn som bare pokker og Adam måtte lidt undre sig over hvad hun dog så i ham. I stedet gned han bare sine hænder en enkelt gang i kappen for at fjerne den irriterende hede fornemmelse af hendes nøgne talje i hans greb og sagde: "Jeg kan bare ikke.. lide at bruge min størrelse til at overtrumfe andre.. Selv hvis det bare er for sjov."
[/justify]
|
|
|
Post by Henrietta Owens on Oct 27, 2012 17:59:37 GMT 1
'cause someone says they're sosome things I cannot changebut 'till I try I'll never knowTag: Adam Shaw - Outfit: Here Henriettas smil blev på ingen måde mindre, selvom hun rynkede brynene lidt, da Adam så op i loftet. Hun åbnede munden for at spørge, efter selv at have kastet et blik i samme retning, men fik så lagt to og to sammen. Hun slap en lille underholdt lyd og så drillende på ham mens hun trak sin t-shirt ned på plads, så den igen overlappede linningen på hendes jeans "Jeg er nogenlunde anstændig igen." hentydede hun tørt og hægtede tommelfingrene indenfor lommernes kanter.
Hun lagde hovedet lidt på skrå mens han talte og latteren i hendes udtryk veg til fordel for et varmt smil "Det gjorde du heller ikke." hun rakte ud efter hans hånd helt per instinkt og greb fat om den mens hun gik et skridt baglæns "Jeg startede stadig selv og lige nu skulle vi se på Nissekrigene." hun trak opfordrende i hans arm og slap så, selvom hun gik endnu et skridt bagud "Du glæder dig heeelt vildt, ikke?" det drillende glimt var tilbage på plads i hendes brune øjne, men hun stoppede og så afventende på ham.
|
|
|
Post by Adam Shaw on Nov 6, 2012 20:33:19 GMT 1
Adam kom med et lille, ikke helt overbevist fnys men valgte at droppe emnet da Henrietta endnu en gang skiftede samtalens spor. Da han havde gået med til at hjælpe med stilen havde det ikke været så meget i sin kapacitet som.. Kærestekandidat eller hvad pokker end deres forhold var.. Det havde mere været vejlederen i ham der nærmest havde snublet over sine egne fødder for en mulighed for at være, ja, vejledende. Alligevel var det lidt svært at melde afbud nu så han lod den væsentlig mindre pige hive afsted med sig og da hun gav slip stak han hænderne dybt i lommen og besvarede hendes spørgsmål med en hvis selvironi: " ..Man er vel Ravenclaw.//out
|
|