|
Post by Aeron Owens on Sept 24, 2012 22:34:17 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aerons øjenbryn gled et stykke op mod hans pande, næsten synkront med Sarahs og i klar udfordring "Mhm.." brummede han som svar og sendte hende et flabet smil, mens han stadig forsøgte at holde blikket på hendes ansigt og ikke den mere end nydelige krop, der var i færd med at blive dækket af rent tøj "Er det et løfte eller en trussel?" han så stadig drillende på hende, men kneb øjnene lidt sammen mens der var stille mellem dem nogle øjeblikke.
Han rejste sig da hun stoppede det sidste tøj i sin taske og gik selv tilbage til bænken han først havde siddet på, for at tage sin egen taske og sin kost der stod lænet op ad væggen der. Han vendte sig med et spørgende blik og et simpelt "Ja, hvad?" og tog et skridt tættere på hende igen med kosten i den ene hånd og tasken over samme skulder "Skal jeg tage den?" spurgte han beredvilligt og nikkede mod boldkassen hun havde taget op.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Sept 26, 2012 11:43:37 GMT 1
...Tell me, what is it you plan to do with your one wild and precious life?
Sarah fnøs muntert og så kort over på Aeron med et sigende blik, uden reelt at svare ham. Hun koncentrerede sig i stedet om at få tøj på og pakket sammen, så de kunne komme ud derfra. Der var ingen tvivl om at banen nok skulle være reserveret af et af de andre hold til en tid rimelig snart – selvom det tydeligvis ikke var lige Ravenclaws.
Som hun hankede op i kassen, stillede hun samtidig et spørgsmål. Hun hævede brynene lidt over hans spørgsmål og himlede med øjnene. ”Nej tak. Du skulle nødig beskyldes for at fedte for anføreren,” bemærkede hun tørt, imens hun tog kosten i den anden hånd. Jakken hang løst fra hendes skuldre, men der var varmt indenfor. ”Du kan holde døren for mig.” Hun smilede lettere skævt og ventede på at han også åbnede den. ”Jeg ville i øvrigt bare sige at jeg tror jeg er vild med dig,” konstaterede hun på vej ud, uden at vente for at se hans reaktion. Selv så hun vældig selvtilfreds ud, imens hun gik over til skuret på siden af bygningen for at aflevere boldkassen. Hun satte kosten fra sig op af væggen og nynnede lidt, som hun låste døren op med den udleverede nøgle.
Tag: Aeron Owens ~ Outfit:
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 26, 2012 21:19:52 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aeron forfulgte ikke emnet yderligere, ikke lige nu i hvert fald, men det betød på ingen måde at han havde givet slip på det. Det kunne bringes op når som helst igen og ville efter al sandsynlighed også blive det. Lige nu hankede han selv op i sin kost og taske før han tilbød at hjælpe hende med boldkassen uden at lægge noget særligt i det.
Hans øjenbryn gled lidt op og han himlede med øjnene over hendes svar "Fordi jeg ikke allerede har stillet mig selv i direkte skudlinie for nepotisme-anklager." han så sigende på hende, men uden at fortryde noget som helst som han nikkede og tog de få skridt hen til døren for at åbne den. Han så stadig afventende på hende mens hun passerede forbi ham og revnede så ganske impulsivt i et bredt smil, mens den insisterende fornemmelse af sommerfugle i maveregionen meldte sig igen.
Det brede smil blev pænt siddende mens han fortsatte efter hende ud af døren og formåede at se nogenlunde nonchalant ud på vej hen til skuret "Virkelig..?" spurgte han drillende og så påtaget spekulativ ud "Bare sådan? Ingen men'er eller måske'er?" han lænede sig let ind mod sin kost og så på hende med et smørret smil.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Sept 26, 2012 21:36:52 GMT 1
Sarahs smil voksede en hel del, som Aeron lænede sig imod sin kost og gav sig til at stille spørgsmål ved hendes udmelding. Hun gøs umærkeligt, da hun åbnede døren til det lille, trange lokale og måtte overtale sig selv mentalt til at træde derind, for at sætte kassen på plads. Da først hun undslap og kunne sætte låsen på igen, var hendes blik dog tilbage på den jævnaldrende med-grævling og hendes selvsikre smil geninstalleret. ”Vil du gerne have men'er og måske'er?”
Hun så drillende på ham, som hun afslappet krydsede afstanden imellem dem og lagde begge arme omkring halsen på ham. ”Hvis du gerne vil jage mig lidt mere, Owens,” begyndte hun i et ledende tonefald. ”... Lade som om du indkredser byttet og charmerer det indtil det er helt, helt forsvarsløst...” Imens hun talte lænede hun sig frem, så hende læber var lige ud for hans øre og hendes overkrop tæt ind imod hans. Hun sænkede samtidig stemmen til noget nær en hvisken, imens hun smilede skævt. ”... Så kan vi godt lege videre. Betyder det at jeg gerne må lege med andre også, eller vil du stadig have mig helt, helt for dig selv?” Flabet lænede hun sig det sidste lille stykke frem, for at fange hans øreflip mellem læberne, før hun lod den glide ud imellem dem igen med et lydløst suk.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 27, 2012 0:33:02 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aeron betragtede Sarah mens hun satte boldkassen væk, uden at bemærke noget usædvanligt ved hendes handling, mens han selv skar en lille grimasse og rystede på hovedet "Ikke rigtigt, nej." indrømmede han og rettede sig igen lidt op mens hun låste af og kom nærmere.
Han havde ikke en eneste protest da hun lagde armene om halsen på ham, men smilede igen tenderende smørret uden helt at kunne foregive at være upåvirket af hvor tæt hun var kommet på. Hans blik var intenst låst fast i hendes mens hun talte og han nøjedes med at nikke med et brummende "Mhm.." der kun opfordrede hende til at fortsætte.
Han strammede grebet om kosten han stadig havde i den ene hånd, da hun lænede sig frem og hendes varme ånde sekunder efter ramte hans øre. Han sank hårdt og måtte tage et mentalt greb i nakken på sig selv for at blive stående og ikke læne sig frem mod hende forat besvare hendes bevægelse. Ubevidst endte han med let adskilte læber mens hun fortsatte og holdt vejret da hun lænede sig yderligere frem. De små hår i hans nakke rejste sig og hans øjne gled i et kort øjeblik mens hendes læber var lukket sammen om hans øreflip.
Så åndede han tungt ud, fyldte lungerne med ny luft og blev først der klar over hvor hårdt han havde haft knuget fingrene omkring kostens skaft. Et skævt smil spirede frem på hans læber mens han slap remmen på sin taske og i stedet lod armen glide omkring hende og med et bestemt pres, trække hende helt tæt på "Jeg vil stadig ikke dele nej.." svarede han lavmælt og bøjede hovedet lidt, for at kunne lade næsetippen stryge flygtigt mod den bløde hud på hendes hals, lige under øret "Men jeg har ikke så meget imod at skulle jagte dig lidt."
|
|
|
Post by Sarah Bones on Sept 28, 2012 22:20:38 GMT 1
Sarah smilede selvtilfredst, imens hun halvvejs hviskede ind i Aerons øre. Han duftede af shampoo så tæt på og hun havde ufattelig nemt ved at flirte så det drev og samtidig drille ham grundigt med indholdet fra en tidligere – og meget mere alvorlig – samtale. At han var påvirket var åbenlyst. Det ville enhver dreng nok egentlig være. Men hun holdt bevidst en streng kontrol med evner, der ellers gerne ville flette sig ind i hendes lille leg og gøre det meget, meget nemmere at få ham til at blive blød som smør.
Som han trak hende ind imod sig, lukkede hun selv øjnene med et smil på læberne. Hun var egentlig ret ligeglad med at de stod til skue for andre udendørs i nærheden af banen og tillod sig blot at nyde en nærhed, som hun havde været grundigt nervøs for at miste helt. ”Nej?” Med en lavmælt mumlen åbnede hun øjnene igen og kyssede ham fjerlet på halsen. ”En eller anden dag nedlægger du mig uden tvivl, Aeron Owens. Eller jeg dig.” Igen engang kyssede hun den sarte hud, denne gang lidt nærmere hans kæbe. ”... Men jeg kan godt lide at blive jagtet i mellemtiden. Løber du hurtigt?”
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Oct 1, 2012 1:02:01 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aeron følte sig komplet beruset af Sarahs drillende leg og hendes nærhed, men på den ubetinget gode måde, som han stadig havde fuld kontrol over. Selvom han havde fuld tillid til hende, kunne han ikke sige sig helt fri for at være lidt for opmærksom på de mindste tegn på en brist i sin egen selvkontrol, mest af alt på grund af tidligere episoder, hvor han var blevet fanget af de helt særlige evner hun bar rundt på.
Han smilede smørret og gøs let under følelsen af hendes læber mod sin hals "Nej.." gentog han bekræftende og løftede hovedet for igen at kunne se hende i øjnene med let hævede bryn. Hans blik blev uudgrundeligt og han kneb øjnene lidt sammen, mens han så indgående på hende da hun fortsatte "Jeg kan ikke påstå jeg har ret meget imod den tanke." indrømmede han lavmælt og krummede ubevidst fingrene mod hendes ryg da hun gentog sit tidligere kærtegn. Så gled et muntert fnys over hans læber og hans øjenbryn gled lidt længere op i klar udfordring "Hurtigere end du tror med den rigtige madding, Killing." uden at bruge tid på flere verbale drillerier, lagde han i stedet hånden der stadig holdt kosten mod hendes ryg, flyttede den anden til hendes nakke ovenpå de mørke krøller og pressede læberne mod hendes.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Oct 1, 2012 18:20:26 GMT 1
Sarah smilede bredt ind imod Aerons hals og rettede først hovedet op, da han havde svaret på hendes spørgsmål. Hun så på ham med spillende øjne og havde for så vidt et flabet svar klar på læberne, da han fratog hende ordet, for blot atter engang at kysse hende.
Hun klagede ikke, såmænd, men trykkede sig ubevidst lidt ind imod ham og lod instinkterne klare resten. Hendes fingre forsvandt ind i hans korte, mørke hår og hun brummede lavmælt mod hans læber, før hun brød langsomt og uvilligt fri, uden at flytte sig mere end et par uanseelige millimeter væk og det kun for at fange hans underlæbe blidt imellem sine tænder.
Hun åbnede øjnene igen, imens hun lod den slippe fri med et drillende blik og et smil, der voksede uhindret frem. ”Jeg er stadig ikke en killing,” konstaterede hun. ”Men du må gerne nusse mig bag øret, give mig godbidder og sige at jeg er smuk.” Med begge øjenbryn hævet kyssede hun ham på næsen, før hun viklede sig ud af hans greb og snuppede både tasken og kosten fra deres placering op af skuret. ”Kommer du?” Hun slog med hovedet imod slottet og førte an med en yderst tilfreds mine.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Oct 1, 2012 19:06:01 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aeron tog sig god tid til at genopfriske, nøjagtigt hvor mange illinger det sendte nd over hans ryg at kysse Sarah. Det var stadig en smule surrealistisk rent faktisk at gøre det, noget han for bare få måneder siden, lidt havde opgivet han nogensinde ville få chancen for. Nu han havde chancen, var han ikke sen til at dvæle ved den og det var nøjagtigt hvad han gjorde nu. Han gengældte hendes lette pres ind mod ham, med et lignende mod hendes ryg og kunne ikke sige sig fri for en betydelig bestand af sommerfugle et sted under sin brystkasse.
En dyb indånding senere havde han igen luft, men til gengæld ingen læber mod sine egne. Der var dog ingen fortrydelse at spore i hans ansigt mens hans underlæbe momentært var fanget mellem Sarahs fortænder og han brummede utilfreds da hun trak sig lidt længere væk. Et smørret smil trak ubesværet op på hans ansigt, mens hans blik spillede udfordrende mod hende "Jo, du er." gav han simpelt igen og slap et muntert fnys da hun fortsatte "Du ér smuk, Killing." svarede han lavmælt og uden tøven, før han selv hankede op i sin taske og kost og fulgte efter hende op mod slottet igen.
C L O S E D
|
|