|
Post by Sarah Bones on Sept 20, 2012 23:21:54 GMT 1
...Tell me, what is it you plan to do with your one wild and precious life?
Sarah fulgte lige efter Anessa med et grin og skulle lige til at komme med en dumsmart kommentar om kolde bade, da hun fik øje på Aeron. Det tørrede brat det smørrede smil af hendes læber og hun standsede halvvejs inde i rummet. ”Ness...” Hun drejede hovedet og så døren smække efter veninden med en svag overvejelse om at udplapre en eller anden virkelig dårlig undskyldning og følge efter hende.
I sidste ende nåede hun dog frem til at det ikke gik og satte kosten fra sig op af væggen, før hun bøjede sig ned for at løsne sine sko, uden at ytre et ord til knægten ovre på bænken. Hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige til ham og selvom hun et øjeblik før havde været i opløftet humør, så blev hun nu godt og grundigt mindet om hvordan hele resten af dagen havde været og hvorfor hun ikke havde sagt noget til ham noget før. Det var åbenlyst at han havde læst sladderet. Alle havde læst det.
Som hun rettede sig op, for at skubbe sine sko af, tog hun sig lidt sammen. ”Hvorfor er du ikke gået sammen med de andre?” Hun forsøgte sig med et smil, men beviste atter engang sine dårlige evner for skuespil. ”Hvis du kommer ind på holdet må du hellere begynde at lytte efter hvad jeg siger,” drillede hun halvhjertet.
Tag: Aeron Owens ~ Outfit:
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 21, 2012 19:32:29 GMT 1
You're stuck on me and my laughing eyesI can't pretend though I try to hideI like you. It knocks me off my feetTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aeron var begyndt at blive en smule utålmodig og tvivle en smule på, at Sarah overhovedet ville indfinde sig i omklædningsrummet. Han indrømmede modvilligt overfor sig selv, at det i det hele taget havde været et sats at regne med hun ville det, men det havde virket logisk da han besluttet sig for at vente på hende, som den bedste mulighed forat fange hende under fire øjne.
Han sad lænet tilbage mod væggen da døren gik op og lyden af en munter pigestemme gik i forvejen for pigen den tilhørte. Han genkendte den, uden at kunne få sat et ansigt på før Ravenclaws blonde anfører viste sig og så tydeligt underholdt på ham. Da Sarah viste sig lige i kølvandet på hende krævede det intet topmål af intelligens at regne ud han selv havde været oppe at vende, om ikke lige nu, så lige for nyligt. Han skar en lille grimasse, men kunne ikke helt lade være at se underholdt fra Sarah til Anessa, før sidstnævnte forlod omklædningsrummet igen med en letgennemskuelig undskyldning.
Så snart døren klappede i bag hende og han var alene tilbage med Sarah, vendte hans blik automatisk tilbage til hende med et let afventende blik. Selvom han på ingen måde havde forventet at få særhensyn eller noget som helst andet i den stil til udtagelsen, så havde der alligevel været noget der gav ham en klar fornemmelse af, at noget var galt. Han trak på skuldrene da hun brød stilheden som den første og smilede svagt "Fordi jeg ville vente på dig." svarede han lettere åbenlyst og fnøs så muntert "Hvis jeg skal tage i dag som en indikator på fremover, så begynder jeg måske at genoverveje." han smilede stadig, men hans blik var blevet alvorligt, mens han forsigtigt prikkede til grunden til han rent faktisk sad i omklædningsrummet endnu.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Sept 21, 2012 20:08:44 GMT 1
Sarah stillede skoene fra sig ved siden af kosten og fortsatte ind i rummet til bænkene, skævende til Aeron og alt rigelig opmærksom på hans tilstedeværelse.
Hendes pande var rynket over hans svar, men der gik et par øjeblikke, før hun selv kom på mere at sige. ”Hvad begynder du at genoverveje?” Hun hægtede langsomt kappen af med dybt alvorlig mine og kunne allerede nu se det for sig, at de få, effektive, nedrige ord i skoleavis havde haft deres virkning.
Det gik ikke lige op for hende at der var to tolkninger af det han sagde eller at den anden måske endda var en del mere sandsynlig. Hun var bare lidt for optaget af det billede hun havde skabt i sit eget hoved og i høj grad forsvarsberedt, som hun stod der i strømpesokker og træningstøj.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 21, 2012 22:50:22 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aerons blik fulgte diskret Sarah mens hun tog skoene af og kom helt ind i rummet og en uforstående rynke sneg sig ind på hans pande over hendes spørgsmål "At jeg søgte en af Basker-pladserne selvfølgelig." han så undersøgende på hende, uden helt at kunne komme på hvad hun alternativt kunne have tolket i hans ord "Det, var ikke det du tænkte på, var det?" han lænede sig lidt frem over sine knæ og så indgående på hende.
Han havde egentligt haft flere andre ting i tankerne, men valgte nu at holde fast i hendes ukarakteristiske opførsel. Han forstod ikke hendes forsvarsberedte tone, men havde en klar fornemmelse af, at det ikke havde noget at gøre med hvor godt, eller dårligt, han havde spillet og heller ikke at hun måske havde besluttet, at hun helst var fri for han overhovedet havde forsøgt sig i udtagelsen "Sarah.. hvad er det?" spurgte han lavmælt og skubbede de sidste Quidditch-tanker helt væk.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Sept 21, 2012 23:08:43 GMT 1
Sarah standsede i et sekund eller to, uden at røre sig, før hun hev spillerkappen af sig og hang den op på en af knagerne med ryggen til Aeron og blikket på væggen. Hun tyggede lidt på sin egen underlæbe og tog en dyb indånding, uden at svare ham.
Inden hun i det hele taget nåede til det, havde han stillet et nyt spørgsmål og hun drejede sig rundt, efter at have hevet sine googles af og hængt dem op sammen med kappen. ”Du har jo læst det,” sagde hun – både direkte og præcis det modsatte. ”Så tillykke. Nu tror de hele skolen at du har været på den store jordomsejling, eller hvad de lige kalder det...” Hun slog lettere ligegyldigt ud med den ene hånd, men var tydeligvis ikke ligeglad. ”Vildt fedt. Det giver sikkert point i omklædningsrummet, ikke? Og på sovesalen?” Hun dumpede ned på bænken med et resignerende suk. ”... Jeg bebrejder dig ikke hvis du bare... Skrider. Jeg er jo åbenbart skolens billigste knald efter at Meredith Abbey gik ud. Uden overhovedet at have været sammen med en dreng...” Stirrende ud i luften, uden at se på ham, kørte hun en hånd igennem det vindblæste hår og frigjorde sin elastik.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 21, 2012 23:54:32 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aeron rynkede brynene da Sarah endelig talte igen og der gik et par sekunder før han fangede hendes mening og et øjeblik lyste op i forståelse. Hans skuldre faldt tydeligt, selvom rynken i hans pande blev hvor den var. Han åbnede munden for at indskyde en kommentar da hun slog ud med armene, men nåede det ikke før hun fortsatte og valgte i stedet at holde mund, indtil han var sikker på hun var færdig.
Før hun var det rejste han sig og gik tværs over rummet så han kunne sætte sig på hug foran hende med en afslørende sitren i mundvigene "Er det bare det?" hans blik flakkede over hendes ansigt mens han forsøgte at fange hendes blik "Det bavl der stod i sladderspalten?" han spurgte selvom han følte sig helt sikker på det var lige det "Og hvad så?" spurgte han simpelt og fortsatte uden egentligt at vente på et svar "Hvis de har lyst til at tro på det, så er jeg egentligt ret ligeglad, så længe jeg ved det ikke passer." han smilede let, men med et umiskendeligt glimt i de brune øjne og lænede sig lidt frem, så han kunne lægge underarmene mod hendes knæ "Og hvis de er misundelige, så forstår jeg dem glimrende. Jeg ville selv være misundelig hvis jeg så en eller anden fyr rende rundt med dig."
Alvoren sneg sig ind i hans blik igen selvom han stadig smilede "Hvis jeg skulle tro på alt der havner i den sladderspalte, så ville jeg være rendt skrigende væk herfra for længe siden og krævet forflyttelse til Durmstrang eller Beauxbatons." han flyttede lidt på fødderne for at holde balancen "Jeg foretrækker at gøre mine egne erfaringer, det har jeg sagt, så jeg har ikke tænkt mig at skride nogen steder, Killing."
|
|
|
Post by Sarah Bones on Sept 22, 2012 0:11:53 GMT 1
Sarah fulgte Aeron med blikket, imens hun talte ud. Hun så en anelse betuttet ned på ham, da han tog ordet lige bagefter og hævede begge øjenbryn. ”Ja,” svarede hun uforstående, men uden at stille det logiske spørgsmål.
Han svarede alligevel lige bagefter og endte med at efterlade hende med en forundret mine og en svag sitren i begge mundvige. ”Jeg er ikke en killing,” konstaterede hun bestemt, selvom hun øjeblikket efter kom til at smile tøset.
Hun tyggede lidt på sin underlæbe og betragtede hans ansigt undersøgende. ”Du er en meget mærkelig dreng.” En munter lyd forlod hende og hun lagde hovedet lidt på skrå. ”I øvrigt var Abbey sikkert heller ikke halvt så slem som rygterne sagde. Det er bare... Jeg har ikke været sammen med nogen. Ikke sådan. Drenge, altså. På den måde...” Hun klarede halsen lidt og så ned på hans arme, der hvilede imod hendes lår, med et skævt smil.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 22, 2012 1:03:03 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aerons smil blev lidt bredere og hans øjenbryn gled lidt i vejret uden at han brugte nogen ord på at gentage sin påstand. Det gik fint at understrege sin uenighed med et udfordrende blik alene. Smilet der alligevel krøb frem på hendes læber var det hele værd og han besvarede det med et smil der nåede hele vejen på til hans øjne.
Et muntert, halvt indigneret fnys undslap ham og han greb let fat om hendes lår og gav det et klem "Ih tak." udbrød han tørt og tydeligt ironisk, uden dog at kunne holde det underholdte glimt væk fra sit blik mens hun fortsatte. Han trak let på skuldrene og så undersøgende på hende uden helt at vide hvordan han skulle reagere på den information hun gav ham "Det er okay.." startede han tøvende, og kunne ikke lade være at føle sig bare en lille smule smigret over det faktum, at hun valgte at fortælle ham noget så personligt. Han lagde hovedet lidt på sned og så tenderende flabet op på hende "Hvis jeg forsøger at kysse på anføreren før der er taget en endelig beslutning, bliver det så taget som et forsøg på bestikkelse?"
|
|
|
Post by Sarah Bones on Sept 22, 2012 1:19:58 GMT 1
Sarahs smil bredte sig ud og blev decideret flabet over Aerons reaktion. Hun gav sig lidt, som han klemte omkring hendes lår, men skubbede ham ikke væk. I stedet sænkede hun for en kort bemærkning blikket og mærkede en enkelt sommerfugl røre sig i maven over hele situationen og det faktum, at han reagerede helt anderledes end hun forventede han ville.
På nuværende tidspunkt burde hun selvfølgelig have lært, at han ikke var en ufølsom skiderik, men der var alligevel noget overraskende over den tillid og selvsikkerhed han lagde for dagen. Det landede hende selv med en følelse af at hun slet ikke var så fast forankret som ham, men også med en stor portion nysgerrighed på hvad han ellers var.
Da hun så op og ind i hans mørke øjne, var det med et temmelig drillende glimt i sine egne. Hun hævede begge bryn en smule og nikkede. ”Uden tvivl. Det ville være under al kritik, Owens,” konstaterede hun smilende, uden at se særlig meget ud som om hun mente det. ”På den anden side...” Frem for at færdiggøre sin sætning lænede hun sig lidt frem, for at fange hans læber. Synkront gled hendes ene hånd om i hans nakke og hun krummede fingrene let omkring den.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 22, 2012 9:32:31 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aeron kunne ikke andet end at lade sig smitte endnu mere af Sarahs flabede smil der på alle måder var bedre end den rugende attitude hun indledende havde lagt for dagen. Han blev siddende på hug med underarmene hvilende mod hendes lår og nakken bøjet lidt tilbage for at kunne se op på hendes ansigt, mens han roligt eliminerede hendes åbenlyse tvivl om hvad hun havde forventet fra ham.
Det var ikke ligefrem et emne han havde noget imod at modbevise hende på og han følte sig ganske selvsikker da han ret direkte opfordrede til helt andre handlinger. Han formåede at se tilpas tænksom ud over hendes svar og skar en lille ærgerlig grimasse "Ja, det var også lidt det jeg frygtede." der gik dog kun et sekund eller to før det smørrede smil var tilbage på hans læber og han så afventende på hende, med en insisterende kildren i mellemgulvet da hun lænede sig frem "Mhm..?" brummede han spørgende før hendes læber var mod hendes og han lukkede øjnene med et mere end tilfredst smil, mens hende hånd lukkede sig om hans nakke.
Han strakte helt automatisk hals for at nå op til hende og dvælede ved fornemmelsen så længe han kunne, mens hans hænder strøg op over hendes lår og han lod armene glide omkring livet på hende. Smilet sad stadig på hans ansigt da han trak sig tilbage og tog en dyb indånding "Er du tilfreds med udfaldet?" spurgte han, uden helt selv at være sikker på om han mente mellem dem, eller med udtagelsen i det hele taget.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Sept 22, 2012 12:49:33 GMT 1
Sarah smilede imod Aerons læber og mærkede det sitre behageligt i sin maveregion over hele situationen og den ønskede følelse af at have ham så tæt på. Hun åbnede kun øjnene langsomt, efter han havde trukket sig tilbage, og fugtede sine læber, imens hun betragtede ham med lidt af et ubevidst sovekammerblik. ”Mmh,” bekræftede hun, imens hendes fingre gled igennem hans hår.
Det var en anelse ubeskrivelig lettende at vide, at han vitterligt var ligeglad med avisens udsagn og hun smilede smørret ned til ham, som hun trak sin hånd til sig. ”Du skal træne dine sving,” konstaterede hun drillende, imens hun kom op at stå igen og frigjorde sig fra hans greb. ”Og du mangler rutine, men det kommer nok... Måske.” Smilende skævt rakte hun ned og trak den varme trøje over hovedet, så hun stod tilbage i sin top med det uglede hår løst og i strømpesokker. Også strømperne, toppen og træningsbukserne røg, før hun samlede sit håndklæde op fra tasken, snuppede rent undertøj og en toilettaske og forsvandt imod pigernes bad, for at skylle sveden væk og vaske sit hår. Lige inden hun forsvandt helt stak hun hovedet ud og så på ham. ”Du ér på holdet.”
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 23, 2012 22:21:58 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Det tilfredse smil spirede frem på Aerons læber så snart Sarah trak sit ansigt væk fra hans og han kunne ikke foregive at være noget andet end tilfreds med situationen. Blikket hun sendte ham fik en kuldegysning til at glide ned over hans ryg mens han så tydeligt forgabt på hende, uden at det havde andet end reel beundring at gøre og han bøjede ubevidst nakken lidt tilbage mod hendes hånd, da hendes fingre gled gennem hans hår.
Han rynkede brynene svagt da hun talte igen, og rejste sig naturligt op igen da hun gjorde "Jeg ved det." indrømmede han med en lille grimasse og trådte et skridt tilbage mens hun fortsatte. Brynene blev igen rynket lidt uden at han helt var sikker på hvad hun mente, selvom han egentligt havde en ret god idé om det, men ikke ville sætte nogen forhåbninger for højt. Så han valgte i stedet blot at nikke igen, før han trådte endnu et skridt bagud, og satte sig på bænken i midten af rummet "Træning burde give rutine, ja.." svarede han overflødigt og kunne ikke forhindre sit blik i at tage en knap så diskret vandring ned over hende, da hun trak trøjen over hovedet.
Da hun ikke stoppede der, men fortsatte med resten af sit tøj, pånær undertøjet, flakkede hans blik svagt et øjeblik, før han rømmede sig og så ned med et afslørende smil på læberne. SElvom han havde set hende i næsten samme mundering på deres tur til stranden, var det ikke helt det samme og hans ører føltes hurtigt betydeligt varmere. Alligevel kunne han ikke lade være at skæve op igen da hun vendte ryggen til ham og gik mod badet. Han havde ikke kalkuleret med at hun stoppede op igen og skyndte sig at se væk da hun alligevel stak hovedet ud for en kort besked. Han løftede hovedet med et lille ryk og så overrasket på hende "Er jeg?" udbrød han uden at kunne lægge skjul på sin overraskelse, for så at revne i et bredt smil der uden problemer dominerede hele hans ansigt "Genialt!" han længede sig tilbage på bænken uden at smilet fortrak overhovedet og fastholdt sin plan om at vente til hun var færdig.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Sept 23, 2012 23:09:43 GMT 1
Sarah smilede smørret, da hun gik igennem rummet på vej imod badene. Hun var godt klar over at der lå noget lidt dobbeltmoralsk i at blive vred over at blive omtalt så billig og et øjeblik senere valse rundt i undertøj, men det var nu engang kutyme i omklædningsrummene og man kiggede normalt ikke efter hinanden på den måde, som hun afslørede Aeron ret tydeligt at gøre. Helt ærligt generede det hende ikke for alvor og hun smilede kun endnu bredere, imens hun forsvandt helt, akkompagneret af hans jublen.
Der gik omtrent syv minutter, før hun vendte tilbage igen. Denne gang var hendes hår viklet ind i et håndklæde og undertøjet var skiftet ud med det rene, imens det beskidte hang fra hendes ene hånd. Hun afsatte et par våde aftryk på gulvet i sin vej hen til tasken, men tog sig ikke synderligt af det. ”Du måtte altså godt være gået,” informerede hun ham oplysende, uden ligefrem at lyde afvisende. ”Det ses i øvrigt normalt som uhøfligt at stirre på hinanden i omklædningsrummet, især hvis man selv har tøj på og den anden ikke har.” Hun smilede drillende, som hun så over på ham, stoppede det brugte sportsundertøj i en pose og trak bukser, trøje og strømper op. ”Men jeg kan til nød tilgive dig, fordi du er ny, hvis du lover at massere mine skuldre i aften.”
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Aeron Owens on Sept 24, 2012 9:37:46 GMT 1
Come pick me up, take me outwith a smile on your faceso I could make up my mindTagged: Sarah Bones -- Wearing: This Aeron kunne på ingen måde påstå, at synet af Sarah i undertøj var et han helst var fri for, nærmere det stik modsatte, men hav havde alligevel en hvis lighed med en knægt der lige var blevet taget i naboens æbletræ, da hun mod forventning stak hovedet ind i omklædningsrummet igen. En del af den pilige følelse forsvandt dog med det samme over beskeden han fik, og det var med et stadig dominerende smil han endnu sad på bænken, da hun kom tilbage.
Naturligt så han op og slog så hurtigt blikket ned igen, foregivende at hans egne hænder, var mere spændende end de egentligt var. Han trak på skuldrene og fnøs halvhjertet "Jeg skal ikke nå noget." svarede han på hendes første sætning og løftede så hovedet igen, denne gang med blikket fast på hendes ansigt, uden at lade det vandre "Det er jo ikke min skyld du var sløv, vel?" drillede han, stadig med svagt røde ører. Han ville næppe have set på samme måde på en anden, der ikke var hende, og heller ikke engang på hende, havde de ikke været alene. Han så derfor ikke specielt fortrydende ud, men lænede sig i stedet lidt tilbage igen "Nu bliver du lidt krævende, gør du ikke?" han lagde armene over kors mens hans blik spillede udfordrende mod hende og fint matchede smilet der trak op på hans læber "Vi nærmer os faretruende magtmisbrug her."
|
|
|
Post by Sarah Bones on Sept 24, 2012 21:01:09 GMT 1
Sarahs smil voksede, som hun løftede blikket til Aeron og blev mødt af hans drillende mine. Hun fnøs muntert og hævede begge øjenbryn lidt. ”Klart,” nøjedes hun med at sige, imens hun fik fat i rent tøj og gav sig til at trække det på. Hun betragtede ham imens og grinede kort over hans brokkende anklager, uden at tage det videre seriøst noget af det. ”Jeg skal nok lære dig om magtmisbrug.” Hendes løfte blev leveret med et skævt smil og hun trak hurtigt i både sokker og bukser, uden i øvrigt at uddybe hvordan hun præcis ville lære ham om det. Et eller andet i glimtet i hendes øjne gav dog muligheder for alternative tolkninger af ordet og hun undlod at se på ham i flere lange øjeblikke efter.
Da først hun havde fået alt sit rene tøj på – ud over sin frakke foldede hun både kappen og resten af træningstøjet sammen og stoppede det ned i tasken. Hun så over ham med hovedet lidt på skrå imens og smilede. ”Hey Aeron?” Efter at have lukket tasken, svang hun den over skulderen, hvor den kunne hænge uden assistance, og snuppede den massive boldkasse i den ene arm. Den anden var reserveret til hendes kost.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|