|
Post by Evander Boothe King on Sept 16, 2012 20:41:05 GMT 1
When people run in circles It's a very, very mad world
Evander synes overhovedet ikke at diskussionen var afsluttet, men polyjuice-eliksir tog lang tid at brygge. Desuden var hun tydeligvis ikke til at hugge og stikke i lige nu og han gad virkelig ikke en eller anden halvhysterisk debat, fordi det var den tid på måneden for Elisia.
I stedet lod han midlertidigt emnet falde, rynkede panden en anelse og fulgte tøvende hendes initiativ. ”Det har vi,” svarede han kryptisk, imens hans blik gled hen over hendes træk.
Han var stadig temmelig forvirret over hendes adfærd og valgte i sidste ende at konfrontere hende. Det var alligevel åbenlyst at han ikke kunne koncentrere sig, før det var ude af verden. ”Var det forkert at kysse dig? Jeg troede gerne du ville have det,” hviskede han, for ikke at blive overhørt.
Tag: Elisia ~ Outfit:
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 16, 2012 21:04:35 GMT 1
In the practice of tolerance, one's enemy is the best teacher TAG - EVAN OUTFIT[/center][/color] Endnu engang formåede Evan at overraske hende og hun undrede sig over hvorfor han svarede på den måde, når hun lige havde åbnet sit hjerte med den mest hemmelige plan de overhovedet var kommet op med hos Burning Day. Det virkede dog som om han tænkte over noget og hun betragtede ham undersøgende mens hun legede med blyanten uden at tænke over det. ”Hvad? Nej!” Sagde hun lidt for højt og dæmpede sig hurtig ved næste sætning: ”Jeg troede.. Det virkede.. Jeg mener, troede du fortrød det.” Kom hun frem til og blinkede et par gange med øjnene. ”Undskyld, det ligger åbenbart i mine kort i dag at jeg skal misforstå alting.” Forsatte hun og kiggede på blyanten mens hun talte, mens blikket enkelte gange røg op på Løven for at se om han var ved at svare hende.
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Sept 17, 2012 21:26:27 GMT 1
Evander hævede begge øjenbryn og rykkede sig instinktivt et par centimeter bagud ved hendes udbrud, kun for at komme til at smile en anelse. Han rystede hurtigt på hovedet og fugtede læberne, imens han rynkede panden.
Det var ret åndssvagt, hele situationen, men han havde ikke tænkt sig at sidde og give hende en lang forklaring, der alligevel bare risikerede at ende ud i at hun blev skide sur, fordi han ikke levede op til en eller anden romantisk pigedrøm. Han kunne selvfølgelig sagtens give hende en lang tale om hvor smuk hun var, selvom hun også var pisse irriterende, når hun var vred, men et eller andet sted tvivlede han på at hans forsøg på at være ærlig ville blive modtaget særlig godt og han havde ingen intentioner om at komme med en eller anden sukkersød forsimpling af virkeligheden.
Hendes blik hen over notesblokken mødte hans omtrent i det øjeblik han besluttede sig for hvad han så lige skulle sige og han rettede ryggen lidt. ”Jeg vil bare hellere gentage det, når vi er alene,” sagde han dæmpet med en vag trækning i den ene mundvig. ”Hvis du ikke hellere vil være fri...?”
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 17, 2012 21:57:34 GMT 1
In the practice of tolerance, one's enemy is the best teacher TAG - EVAN OUTFIT[/center][/color] Elisia kiggede på ham som om hun havde stjålet fra kagedåsen og smilede let, mens hun bed sig i læben og tænkte på en ide hun lige havde fået. ”Det lyder fornuftigt.” Svarede hun og pakkede sine ting ned i tasken. Hun tog den derefter over skulderen og bevægede sig om på den anden side af bordet, så hun var henne ved hans lænestol. Hun betragtede hans krøller lidt inden hun tog mod til sig, med en lettere dyb vejrtrækning.
”Skal vi så ikke smutte? Verden kan godt vente på os i ti minutter.” Foreslog hun mens hun kløede sig i nakken, da hun alligevel var en smule nervøs over hans reaktion. Hun havde egentlig ikke lyst til at sidde og snakke med ham her længere, hun ville gerne være helt fri for andres øjne og have Evander for sig selv. Hun prøvede dog at virke meget henkastet og sej, selvom hun inderst inde følte hun lige havde taget alt tøjet af foran ham.
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Sept 18, 2012 15:24:26 GMT 1
Evander blev om muligt endnu mere forvirret end før, da Elisia rejste sig op. Han drejede hovedet imod hende, så op i hendes ansigt og hævede begge øjenbryn mærkbart. ”Hv...Hvad?” Han vendte blikket ned på sin tomme notesblok, op til hende igen og følte sig i den grad slået af at han ikke anede hvem hun var, hvis det var hendes reaktion på Collins-sagen, at ville trække ham ud i et eller andet hjørne for at kysse.
”Elisia,” startede han lige dele frustreret og uforstående. ”En uskyldig dreng ligger på Skt. Mungos, fordi vi ikke har været årvågne nok. Det her er ikke tidspunktet til at... Til det.” Han havde lyst til at sige noget skarpt, til at gentage sine ord om at Burning Day ikke gjorde en skid ved sagerne, men efter hendes udmelding, om den åndssvage plan hun havde brygget sammen med sin næsteleder, skulle han ikke nyde noget.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 18, 2012 18:37:53 GMT 1
In the practice of tolerance, one's enemy is the best teacher TAG - EVAN OUTFIT[/center][/color] Elisia kunne hurtigt se på Evans ansigt at det ikke var tiden til at tage deres forhold et skridt videre, så hun satte sig slukøret ned på en lille skammel ved siden af ham og betragtede ilden i pejsen. Hun hvilede hovedet i hænderne, hvis albuer var på hendes knæ, mens hun lyttede til det han sagde. ”Hvad skulle vi måske have gjort ved det? Tror du jeg synes det er fantastisk? Nogengange lyder du som om du er det eneste gode menneske i verden. Jeg har haft andre ting at tænke på også end dig og politik og skole, men du er til gengæld så heldig at kunne fokusere blankt på alle dine storstilede planer.” Elisias stemme var rimelig bitter og hun kiggede ikke på ham mens hun snakkede. Hun syntes dette møde blev mere og mere ligegyldigt, han havde ikke sagt et ord om hallows’ planer og han kendte til burning days planer – som han ikke brød sig om. Det endte altså med at de nu begge sad og var sure på hinanden, som en omgang børnehavebørn.
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Sept 18, 2012 22:36:37 GMT 1
Evander begyndte seriøst at genoverveje om han virkelig var vild med det individ, der sad på taburetten ved siden af ham. Ud fra det faktum at han på ingen måde var blind for hendes mange fejl på nuværende tidspunkt kunne han konkludere at han i hvert fald på ingen måde var forelsket i hende, men hvad så? Hormoner? Hun var pisse lækker, men det var ikke rigtig noget at basere noget som helst på...
Det gik op for ham at han overhovedet ikke havde lyttet til hvad hun sagde, men i stedet havde beskæftiget sig med nøjagtig det han selv havde sagt til den pigefornærmede ravn, at de ikke skulle bruge tid på nu. Ironien i det var slående, men han kunne ikke rigtig sætte pris på den i øjeblikket. I stedet kneb han øjnene lidt sammen og forsøgte at stykke sammen hvad han skulle bruge den fornærmelse hun lige havde smidt i hovedet på ham til. ”Hvad havde du egentlig regnet med?” spurgte han træt. Han så på hende, også selvom hun - vældig modent – nægtede at se på ham.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 19, 2012 6:53:48 GMT 1
In the practice of tolerance, one's enemy is the best teacher TAG - EVAN OUTFIT[/center][/color] Evans spørgsmål var tydeligvis et tegn på at han fandt hende ulogisk og uden fornuft, sådan et slags spørgsmål blev altid brugt når personen der spurgte det følte sig på dybt vand. Hun kiggede op på ham og sukkede derefter dybt. ”Jeg ved det ikke, men jeg gider ikke snakke om det her længere. Var det ikke meningen vi skulle snakke politik? Det er da det du vil er det ikke?” Spurgte hun træt og så på ham mens hun gestikulerede med hænderne. Hun orkede ikke at snakke mere om det her, hun hadve fattet at Evan mente der ikke var tid til sjov. Lige nu følte hun sig bare ligeglad og slået ud. Derefter rejste hun sig op og satte sig hen på sofaen hun havde siddet på før og fandt sin notesbog frem igen. Hun havde blottet sig nok for denne mand og hun ville derfor ikke gøre det igen. I stedet så hun afventende på ham, da hun mente det var hans tur til at melde ud med noget andet end hvor dum hendes egen plan var.
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Sept 19, 2012 12:59:43 GMT 1
Evander tog en enkelt dyb indånding og nikkede. ”Jo, rigtigt,” svarede han simpelt. Han smilede antydningsvist, trommede med blyanten mod sin blok og betragtede hende hen over den. ”Jeg foreslår at vi står sammen. Selvfølgelig kan vi ikke være enige om alting og vi vil have andre interesser end jer fra tid til anden, men vi har en fælles fjende og jeg tror ikke vi kan skændes om, at vi gerne vil gøre gangene sikre for vores medlemmer og beskytte dem fra hvem der end angreb Collins. Så langt er jeg sikker på at selv Status Quo er med, men jeg vil gerne vide hvor meget længere i er villige til at gå. Du har selv kaldt os ekstreme. Jeg er ikke enig, men det er sandt at vi vil mere end bare at beskytte os selv. Det samme vil du, tydeligvis. Ellers ville du vel ikke pønse på at udgive dig for Jacob Arrington... Så hvor langt er vi fra hinanden... Politisk?” Han skrev to ord ned et stykke fra hinanden imens han talte, indrammede dem begge og skrev to andre nedenunder, som også blev indrammet. Imellem de øverste tegnede han en enkelt streg, uden at forbinde dem med fælles begreber, der forhåbentlig ville komme.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 19, 2012 17:54:14 GMT 1
In the practice of tolerance, one's enemy is the best teacher TAG - EVAN OUTFIT[/center][/color] Elisia prøvede at fokusere på det han sagde og rynkede øjenbrynene let af bar koncentration. Hun nikkede til det han sagde om beskyttelse, hun havde intet ønske om at andre skulle blive overfaldet på samme måde. Hun kiggede på det han sad og tegnede og tænkte over det spørgsmål han var ved at nå frem til. Nogle forskelle var det vist, men holdningsmæssigt var de vist ikke langt fra hinanden, det var nærmere midlerne der adskilte dem. ”Vi har ikke tænkt os at angribe dem, ikke med vold i hvert fald.. Men vi har tænkt os at forsvare både os selv og andre, hvis vi er i den situation at en anden end os selv bliver angrebet. Vi har dog ikke tænkt os at gå efter at gøre det samme mod dem som de gjorde mod Collins, da vi slet ikke vil være i stand til det...” Forklarede hun og kløede sig lidt på kindbenet mens hun tænkte et øjeblik, men da hun ikke kunne komme på mere at sige, kiggede hun på Evander og forberedte sig på hans svar.
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Sept 19, 2012 21:16:03 GMT 1
Evander lyttede til Elisia uden at vise synderlig reaktion på det hun sagde. Han skrev dog en diskret note under stregen og forbandt det ene omcirklede ord med et at de to understående.
Et venligt smil hvilede på hans læber, da han løftede blikket fra blokken. ”Selvfølgelig vil i ikke det,” sagde han sympatisk. ”Vi har heller ingen planer om at kapre riddlers og indgravere slagord i deres kød, kan jeg forsikre dig om.” Han hævede begge øjenbryn sigende og rynkede så lidt på næsen, fordi bare beskrivelsen af det gav ham en lille smule kvalme. ”Til gengæld har vi ingen problemer med at de tror at vi ville kunne finde på det. Vi tror på at det er tid til at vende tingene om. Der ved jeg, at i nu hælder mere til Status Quo's idé om at løsningen på verdens problemer er at gøre ingenting, men jeg vil gerne argumentere for, at i vil få mere ud af at samarbejde med os end med det. Vi er ikke ekstremister, selvom jeg har set det billede malet mere end en gang. Vi er i stand til kompromiser. Desuden viser din afsløring tidligere, at du også tror på et partnerskab, der ikke kun handler om os to personligt, men om skolens fremtid og elevernes bedste. Jeg vil ikke fortælle det til nogen, medmindre vi aftaler det. Til gengæld vil du heller ikke fortælle hvad jeg fortæller dig... Virker det acceptabelt?” Stadig med et lille smil, der var lige dele høfligt og småcharmerende, betragtede han hende afventende, tilbage i sit rette element.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 19, 2012 21:51:39 GMT 1
In the practice of tolerance, one's enemy is the best teacher TAG - EVAN OUTFIT[/center][/color] Elisia fulgte koncentreret med i hans talestrøm, rystede på hovedet da han nævnte at de ikke ville indgravere slagord i kødet på riddlerne, men sad bortset fra det rimelig stille, med hovedet hvilende i hånden og betragtede ham afventende. ”Selvfølgelig vil vi mere, og jeg er helt med på et partnerskab – selvom vi ikke vil have nogen til at tro at vi kunne finde på noget der overhovedet lignede det der skete mod Collins – men jo det er en aftale.” Sagde hun og gav sig til slå blyanten mod blokken, mens hendes blik vandrede hen over hans ansigt. Elisias tanker endte dog et andet sted et øjeblik, da han selv havde nævnt hendes plan og hun kunne ikke lade være med at tænke på hvordan eliksiren havde det. Hun ville gerne nå at tjekke op på den inden hun skulle i seng, men hun var ikke sikker på hun kunne nå det.
|
|
|
Post by Evander Boothe King on Sept 20, 2012 20:13:47 GMT 1
Evander nikkede gravalvorligt, men undlod at stikke hånden frem, for at trykke Elisias. Det var ligesom om fysisk kontakt ville bringe dem tilbage til den underlige, misforståede akavethed de lige havde forladt og han ville egentlig hellere undlade nogensinde at røre ved hende igen, end han ville opleve den side af hende endnu engang.
I stedet nøjedes han med at tage endnu en note og kneb øjnene lidt sammen. ”Som jeg sagde har vi ikke nogen meget konkrete planer endnu og intet i stil med jeres, men vi er enige om, at der bør være en konsekvens for det, der skete med Collins. Ingen er i tvivl om hvem der stod bag det, ikke engang den tomhjernede sladderheks. Du kan heller ikke rigtig være i tvivl... Ellers ville du vel ikke løbe den risiko...” Han rynkede lidt på næsen, men lod være med at understrege at han synes det var en utrolig dårlig idé, selvom han havde lyst.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 21, 2012 12:53:04 GMT 1
In the practice of tolerance, one's enemy is the best teacher TAG - EVAN OUTFIT[/center][/color] Da Elisia efterhånden havde opgivet alt håb om at det nogensinde skulle blive de to, virkede hun en smule fraværende i blikket. Det var dog ikke noget der var særlig tydeligt, men hun kunne ikke holde ud at han højst sansynligt fandt hende meget åndssvag i øjeblikket. Hun overvejede om der var en måde hun kunne forklare sig på, men opgav at tage emnet op og lyttede i stedet til hans næste ord.
”Jeg har nærmest boet sammen med de tre mennesker det meste af mit liv, jeg kender dem efterhånden ret godt. Jeg mener ikke der er meget tvivl. Der kan ikke være en stor forskel på at efterlade en død rotte i en persons seng til at lave en person om til bankekød.” Sagde hun med en opgivende tone i stemmen. Hun ville være oprigtig ked af hvis Paige var med på den her plan, da hun oprigtig havde tiligivet hende i troen på hun ville ændre sig med tiden. Det så ud til at Elisia havde været for naiv til at kunne regne den lille blondine ud.
|
|