|
Post by Elisia Thorne on Sept 16, 2012 9:44:09 GMT 1
Nothing was quite the way it used to be [/size][/font] TAG - ADAM OUTFIT [/color][/center] Elisia kiggede over skulderen på ham et par gange mens hun forsatte op af trappen, det var ikke helt nemt at føre en samtale, men det lykkedes dog nogenlunde. Et begejstret smil dukkede op på hendes læber da han kom med sin sidste bemærkning og hun nikkede ivrigt. ”Jeg er helt enig. Hvis vi ender med at bruge samme metoder som dem, hvor meget bedre er vi så egentlig? De er jo også mennesker og jeg synes at man skal behandle alle ens også selvom man slet ikke er enige med dem” Forklarede hun og stoppede et kort øjeblik op, inden hun forsatte op ad trappen igen. Det var dejligt at have fundet en som Adam, der var så fornuftigt, fyldt med gode meninger og nærmest uden krigeriske tendenser. De var halvvejs oppe til Ravenclaws opholdsstue og hun satte farten lidt ned, da hun bemærkede han tog hensyn til hendes knapt så lange ben. "Hvis ikke det var fordi jeg vidste du aldrig ville gøre det, ville jeg spørge om du ville med i Burning Day" Sagde hun og grinede let, mens hun kiggede på Adam med et glimt i øjet.
|
|
|
Post by Adam Shaw on Sept 16, 2012 10:54:30 GMT 1
Adam så ned og undlod at nævne at i hans optik holdt man lidt op med at være et menneske når man degenererede til voldeligheder, og at hans princip imod det ikke var for deres modstanderes skyld men for deres egen. Naturligvis gav det hun sagde også ret god mening og var naturligvis et godt ideal at stræbe efter, men Adam selv var ikke helt så tilgivende. Han tog langsomme men lange skridt op af trappen, der dækkede 2-3 trin ad gangen og gned sine fingre på venstre hånd mod hinanden, mens højre hang ned langs siden. "..Hvis jeg mente at politik kun handlede om ét emne, så havde jeg helt klart meldt mig ind i dit parti. Jeg går helt bestemt ind for at alle skal have lige ret til at studere magi.." sagde han med et lille, undskyldende smil, "I Status Quo vil vi ikke blande os i hvordan vores medlemmer er opdraget, de må synes hvad de vil om mugglere.. Så længe de forstår at det her er en skole først og fremmest og at krig har intet at gøre her.."
[/justify]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 16, 2012 11:07:14 GMT 1
Nothing was quite the way it used to be [/size][/font] TAG - ADAM OUTFIT [/color][/center] Elisia trak lidt på smilebåndet over hans svar og nikkede. ”Det gør det heller ikke, men der er nogen der føler de bliver nødt til at svare igen med vold hvis ikke hele skolen skal blive oversvømmet med fuldblodsfascisme – ikke at jeg støtter den mening, men det er forståeligt at folk kan blive så frustrerede.” Bemærkede hun mens hun forsatte op ad den snoede trappe. ”Men altså stort set tror jeg vi er enige, den eneste forskel er vel at i ikke mener der er grund til at synes det ene eller det andet, da det i sidste ende ikke burde have nogen betydning på en skole. Sandheden er jo bare at det gør det i øjeblikket og jeg kan ikke bare stå og se på mens mine venner bliver behandlet uretfærdigt” Forsatte hun med et varmt smil og trak på skuldrene, mens hun forsatte ind i Ravenclaws opholdsstue.
|
|
|
Post by Adam Shaw on Sept 16, 2012 13:58:25 GMT 1
Adam nikkede af alt det Elisia sagde, fordi han umiddelbart godt kunne forstå det. At han så var uenig var en anden ting, men det måtte jo være sådan det var. Da de endelig nåede toppen af trappen tog Adam et par lidt længere skridt indtil han endnu en gang gik side om side med hende. "Det har betydning fordi vi giver det betydning." forklarede Adam blidt og skævede ned til Elisia, "..Vi er nødt til at sørge for at ingen tyr til vold, selv hvis det er vores venner.. Fordi det kan ikke opnå andet end at normalisere det at tæske folk man er uenig med." Han holdt døren åben foran Elisia og søgte hendes øjenkontakt et sekund før han lukkede døren bag dem og med det, droppede et emne der klart ville komme op flere gange senere.
[/justify] //out
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Sept 16, 2012 14:29:54 GMT 1
Nothing was quite the way it used to be [/size][/font] TAG - ADAM OUTFIT [/color][/center] Elisia trak på skuldrene og svarede med et skævt smil. ”Jeg gav det ikke betydning før skolen begyndte og der kommer ikke til at blive vold fra Burning Days side” Sagde hun, hvorefter hun smuttede hen til trappen til sovesalen, hvor hun vendte sig mod ham et øjeblik. ”Tak for hjælpen” Afsluttede hun og trippede derefter op ad trapperne til sovesalen, hvor hun skulle finde Audrey og snakke med hende om eliksiren de skulle i gang med at brygge. De skulle i gang snart hvis de skulle nå at få noget ud af det inden helvede brød løs, det tog trods alt en måned at lave den. Hun hankede lidt op i sin taske mens hun småløb af sted, uden at kigge sig tilbage, men taknemmelig over snakken hun havde haft med Adam.
OUT
|
|