|
Post by Jessie Taylor Blythe on Dec 24, 2011 1:06:17 GMT 1
Fly me to the moon Let me sing among those stars
Gryffindors opholdsstue var ved at blive fyldt op, som folk kom tilbage fra det første måltid efter en lang, velfortjent ferie. Ovre ved ildstedet havde Jess allerede scoret sig en bred lænestol og sad mageligt i den og stirrede ind i de knitrende flammer. Husalferne havde for længst fragtet bagagen, der inkluderede hendes skolesager, op på sovesalen og hun havde bestemt ikke tænkt sig at gå i gang med at rode med næste semesters pensum nu.
Der var de fra hendes årgang, der allerede sad med næserne i bøgerne, stressede over deres forestående eksamener. Jessie var derimod overbevist om, at det nok skulle gå alt sammen. Desuden ventede hun, slet tålmodig, på at et velkendt rødhåret hoved ville dukke op igen og sige hendes navn.
Hun havde selvfølgelig set ham nede ved aftensmaden, smilet bredt i hans retning og nær væltet græskarjuice ud over sig selv, men det var ikke helt det samme. Der var så mange andre kendte mennesker, som alle sammen ville høre om hendes ferie og fortælle om deres. Hun overvejede på et tidspunkt om ens kæbe kunne gå af led af at plapre og grine så meget, som ved dette herlige første måltid på Hogwarts i året 2083.
Det var selvfølgelig ikke sket og nu sad hun blot veltilfreds, mæt og flød ud, så hendes egen skinnende hår knap var synligt i toppen af lænestolen. Det passede hende fint. Hun følte sig en anelse proppet og knap så klar til brydekampe eller dueller lige i sekundet.
Tag: Siôn Llewellyn ● ● ● Outfit:
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
Siôn Llewellyn
6. ?rgang & Kommentator
Keep 'em movin' wild. Gonna keep a swinging baby, I'm a real wild child.
|
Post by Siôn Llewellyn on Dec 24, 2011 1:33:15 GMT 1
"MELODY MUSIC MAKER, READING ALL THE PAPERS"
[/right] En af de ting der var helt fantastiske ved at være tilbage på skolen igen, var uden tvivl de enorme mængder mad ved aftensmåltidet og det at man igen slap for at skulle tage sig af nogen form for opvask eller husgerning. Lige netop det var et meget stort samtaleemne knægtene imellem, oveni deres fortællinger om både jul og nytår. Flere af dem pustede på vej op af de mange trapper, efter de havde stoppet i hovederne gennem i hvert fald den sidste time og som de nåede portrættet af den fede dame, måtte også Siôn ånde lettet op og komme med en klemt lyd. Havde det ikke været fordi at han selv mente han stadig havde endnu et hængeparti før han kunne smutte op på sovesalen lige med det samme, var det nok lige netop hvad han ville have gjort. I stedet søgte hans blik over opholdsstuen, vældig klar til at give sig til at vrisse dagen efter hvis han skulle finde ud af at Jessie allerede var forsvundet op på sovesalen, hvor han ingen adgang havde. Til hans velbehag spottede Siôn dog hurtigt manken af rødt hår over en af stoleryggene og med et voksende smil og lange skridt nærmede han sig den hurtigt, indtil han var tæt nok på til at dumpe ned på armlænet med et selvsikkert og drenget smil. "Savnet mig?"[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Dec 24, 2011 1:51:34 GMT 1
Jessie slap et tungt suk og lukkede øjnene i et kort øjeblik, imens hun blev enig med sig selv om at den sidste portion chokoladebudding havde været en fejl. Hun havde lidt luret det allerede på den lange, tunge vej op af trapperne, med den dumpe følelse i hendes mave nu bekræftede mistanken; hun havde definitivt spist for meget. Under hele ferien var hendes mave blevet udvidet til astronomiske størrelser af hendes mors madlavning, som selv halsbrækkende eventyr med Matthew på deres respektive julegaver ikke helt formåede at forbrænde. Hun var sikker på, at hun havde taget adskillige kilo på, selvom hun nu stadig kunne passe alt sit tøj.
Hvis ikke ferien havde sat noget på sidebenene, så havde måltidet i dag i det mindste – i hvert fald af den midlertidige slags. Jess åbnede øjnene igen og gjorde ikke engang nogen indsats, for at rette sig op. Først da en velkendt skikkelse dumpede ned på hendes armlæn, rykkede hun på sig. Hun drejede hovedet med et voksende smil, hævede sig lidt op i armene og fandt en mindre sammensunket position i stolen. ”Aldrig,” svarede hun ironisk, før hun rakte den ene hånd frem og gav hans lår et klem lige over knæet. ”Med Matt rendende rundt og sukkende over sin hjertenskær var det nemlig vældig nemt at lade være med at tænke på dig, mmh.” Hun hævede begge øjenbryn og vendte hele kroppen halvt imod ham. ”... Men nok om mig. Hvornår har du tænkt dig at kysse mig igen?”
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
Siôn Llewellyn
6. ?rgang & Kommentator
|
Post by Siôn Llewellyn on Jan 3, 2012 10:12:01 GMT 1
[/right] Den røde manke han kunne se over stoleryggen var særligt velkommen og det samme var hendes smilende ansigt da han landede på armlænet ved siden af hende. Han forventede intet mindre end en ironisk kommentar lige tilbage i hovedet over hans eget selvfede spørgsmål. Siôn tog sig dog ikke synderligt af det, men greb i stedet ud efter hendes hånd da hun rakte frem for at give hans lår et klem, bare fordi han var i stand til at gøre netop det. Hendes efterfølgende ord fik ham alligevel til at smile smørret og vippe en enkelt gang med øjenbrynene, selvom han sagtens kunne relatere til hendes ord. Siôns ældste storebror Arthur, havde nemlig også haft sin nye kæreste med hjemme over ferien. "Så hvis jeg ikke tager meget fejl, er det du siger at jeg har hjemsøgt dine tanker hele ferien som den forfærdelige plageånd jeg er," svarede han snusfornuftigt og tolkede frit på ironien. Det var dog også det sidste han tilføjede før han uden behov fra yderlige opfordring fra hendes side, møvede sin lange krop ned i stolen ved siden af hende, med det ene ben ud over kanten og det andet foldet akavet sammen mod ryglænet, ligeglad med manglende plads. Med endnu et smørret smil hævede han øjenbrynene let og lænede sig frem for at fange hendes læber. [/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jan 3, 2012 12:42:24 GMT 1
Jessies mave krummede sig sammen i velbehagelig spænding, da Siôns hånd lukkede sig omkring hendes, selvom det overhovedet ikke var første gang længere. Hun smilede skævt til ham og fnøs muntert, inden hun nikkede en enkelt gang, diskret flettende sine fingre ind imellem hans. ”Ja lige præcis. Lidt i stil med en poltergeist, faktisk,” konstaterede hun med samme mængde ironi som før, inden hun gav hans hånd et klem.
Hun hævede begge øjenbryn en anelse, da han forsøgte at få sin noget mere massive krop til at fylde det samme som hendes, men protesterede ikke, som han øjeblikket efter lænede sig frem imod hende. I stedet lod hun sine øjne falde i og gjorde selv det samme, smilende imod hans læber, da de fandt hendes.
Det akavede i den måde de sad på tog dog hurtigt luften af ballonen og hun gjorde sig fri med en munter lyd. ”Jeg vil ikke være ansvarlig for at du forstuver et eller andet, gamle mand,” konkluderede hun drillende, før hun rejste sig op, lod Siôn finde ordentligt tilrette og uden videre omsvøb dumpede ned på skødet af ham. Hun plantede et kys på hans kind og lænede sig ugenert ind imod ham med en tilfreds lyd. ”I øvrigt har du også savnet mig,” konkluderede hun med overbevisning, uden egentlig at behøve hans godkendelse.
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
Siôn Llewellyn
6. ?rgang & Kommentator
|
Post by Siôn Llewellyn on Jan 8, 2012 20:08:13 GMT 1
[/right] Siôns læber trak sig op i et skævt, smørret smil da Jessie flettede sine fingre ind i mellem hans, blot fordi han kunne. Han gav en hæs, munter lyd fra sig og vrikkede lidt med de røde øjenbryn. "Jeg troede du vidste at Peeves er min halvbror," svarede han med noget der kunne mistænkes for at være et seriøst ansigtsudtryk. At det i sig selv var en komplet umulighed på adskillige punkter ignorerede han let og elegant. Han havde da også glemt det igen få sekunder efter, fordi han i stedet havde kæmpet med at møve sig til pladsen i Jessies stol. Det var meget nemt at ignorere at han langt fra sad behageligt da han havde lænet sig frem for at kysse det rødhårede pigebarn der fyldte under halvdelen af den meget optagede stol. En lavmælt, hæs latter gled over hans læber og han hævede øjenbrynene svagt. "Skal jeg minde dig om hvem af os der sidst kom til skade?" spurgte han i en sædvanlig flabet tone, før han alligevel rykkede på sig og uden protester lod hende dumpe ned på sit skød. Han lod sin ene hånd lande på hendes lår og den anden omkring hendes ryg, så han kunne trække hende lidt ind imod sig. Endnu en moret lyd undslap ham og han klemte kortvarigt fingrene sammen om hendes lår. "Hvis du siger det," svarede han upåvirket, uden at mene at det rent faktisk var nødvendigt at sætte ord på at han selvfølgelig havde savnet hende også. Han slap hendes ryg igen for at række en hånd op og rode lidt i det røde hår, før han lagde den i hendes nakke og kortvarigt trak hende ned mod sig, med den hensigt at plante et kort kys mod hendes lidt for fristende læber. [/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jan 8, 2012 22:05:34 GMT 1
Jessie fnøs muntert og himlede med øjnene af Siôn, uden at kommentere yderligere på hans tvivlsomme slægtskab. Få øjeblikke efter var hun da også mere eller mindre opslugt af den distraherende følelse af deres kys. Hun kunne have svoret på at der blev varmere der foran ilden og tilskrev det deres lidt vel tætte kontakt i lænestolen, som tydeligvis ikke var lavet til to mennesker.
Et lavmælt grin undslap hende imens hun så ned på ham. ”Niks.” Hun stak tungen ud for en kort bemærkning inden hun lod sig dumpe ned at sidde på ham og lænede sig uceremonielt ind imod ham. Som hun sad sådan smilede hun blot veltilfredst og ignorerede hans svar på hendes bemærkning. Hun løftede hovedet og fugtede sine læber kort før de atter mødte Siôns.
Hendes øjne gled atter engang i og hendes ene hånds fingre fandt hans hals. Hun var uendelig ligeglad med hvilken kliché de sad og levede op til midt i opholdsstuen og strøg blot fingerspidserne hen over hans hud, inden hun lod hånden falde igen og brød fri. Et smørret smil bredte sig på hendes læber og hun tog en dyb indånding, imens hun betragtede ham.
Efter et lille øjeblik kneb hun øjnene en anelse tænksomt sammen. ”Du Siôn?” Hun lagde hovedet lidt på skrå og smilede en anelse indsmigrende. ”Den der fest, som de siger der kommer i vinterferien, ikke? Den hvor det kun er sjette og syvende årgang, der er inviterede, men hvor de må invitere en yngre elev med...” Hun pausede i et øjeblik for effekt, selvom det var temmelig klart hvad hun hentydede til. ”... Skal du med til den?”
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
Siôn Llewellyn
6. ?rgang & Kommentator
|
Post by Siôn Llewellyn on Jan 12, 2012 20:25:24 GMT 1
[/right] Siôn følte sig vældig tilfreds som han sad der med Jessie på sit skød og kunne ikke lade være med at lukke armene lidt strammere om hende, blot fordi han godt kunne lide at have hende tæt på. Han ville selv aldrig indrømme det, men faktisk passede det ham også fint fordi han så i det mindste vidste at hun ikke var ude og brække noget på en eller anden måde. Ikke fordi han ikke udmærket vidste at hun uden problemer kunne klare sig selv, men han kunne også tydeligt huske at han ikke havde været glad da hun havde brækket benet. Kort efter nuslede han fingrene ind i hendes røde lokker og trak hende insisterende tæt på, mens det som altid blev tydeligt klart for ham hvor smaskforelsket han var i pigen på sit skød. Det var en fristende tanke at tippe hende over skulderen og finde et sted hvor han kunne få lov til at kysse på hende uden andres påtrængende blikke, men egentlig var han ligeglad nok til at blive ugenert siddende. Hans hånd i hendes hår bevægede sig ned over hendes ryg og landede imod hendes lænd, netop som hun brød væk. Et spejlbillede af Jessies smil indfandt sig på hans ansigt, men inden længe havde han også hævet et afventende øjenbryn over hendes indsmigrende attitude. Med et påtaget alvorligt ansigtsudtryk så han op på hende og rynkede kraftigt på panden. "Ja, Jessalyn?" Han vrikkede svagt med øjenbrynene inden hun fortsatte og han i stedet slog en spontan latter op og kneb hende i siden med den hånd han havde omkring hendes liv. "Så det er kun for at udnytte min alder du er sammen med mig. Tjek," erkendte han og rystede svagt på hovedet, før han flækkede i et grin forfra. "Hvis du havde haft lidt tålmodighed pigebarn, så havde jeg sgu nok spurgt om du ville med af mig selv."[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jan 13, 2012 13:31:25 GMT 1
Jessie var vældig veltilpas på Siôns skød med hans arme omkring sig. Efter en lang og dejlig juleferie gav hans kys hende en antydning af sommerfugle i maven og hun smilede temmelig smørret, da hun så ham i øjnene igen.
Det veg dog forholdsvis hurtigt og forsvandt fuldstændig, da han efterlignede og sagde hendes fulde fornavn. Hun himlede med øjnene, skar ansigt af hans hånd, der kneb hende i siden og daskede efter den med en utilfreds lyd. ”Selvfølgelig er det kun derfor,” proklamerede hun en anelse irritabelt, før hun slog en anelse ud med armene med en afslørende trækning i mundvigene. ”Og hvordan skulle jeg vide det? Man må være proaktiv og den slags pis,” småmumlede hun, i et forsøg på at virke fornærmet. Det lykkedes dog ikke særlig godt og det tilfredse smil vendte temmelig hurtigt tilbage.
Hun sukkede resigneret og kyssede ham drillende på næsen, før hun rodede lidt op i hans røde hår og undertrykte en munter lyd. ”... Men du kan stadig nå at spørge mig senere. Jeg har ikke spurgt dig om andet end om du skulle af sted,” bemærkede hun snusfornuftigt. ”Og du ved jo at jeg ikke tager derhen med andre. Det kan jeg slet ikke. I øvrigt må jeg, ifølge min idiotiske far, heller ikke medmindre dødbideren tager med.” Hun skar en grimasse over opdragelsesmetoderne hos familien Taylor Blythe. ”Forhåbentlig har hende vejlederfidusen, som han har kastet sin kærlighed, på planer om at tage ham ved armen.”
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
Siôn Llewellyn
6. ?rgang & Kommentator
|
Post by Siôn Llewellyn on Jan 19, 2012 11:19:43 GMT 1
[/right] Siôn smilede smørret over Jessies vante reaktion på hendes fulde navn og han fortrød ikke i et sekund, selv da han forsøgte at undvige hendes udfald imod hans hånd. Han gav en hæs lyd fra sig i en munter tone, og rystede svagt på hovedet af hende. "Du kunne sgu også lige finde på det," svarede han blot i et drillende tonefald og lod sin hånd lande tilbage mod hendes side. "Du har ikke meget tiltro til mig, har du?" han hævede øjenbrynene og så op på hende i tydelig morskab, uden at tage sig den mindste smule af hendes fornærmede opførsel, Smilet bredte sig da hun plantede et kys på hans næse og han lod sin frie arm falde ind over hendes lår. Han rynkede en anelse på panden over hendes ord, efter hele tiden selv at have regnet med at skulle have Jess med sig til kusinens fest og hendes ord der afgjorde at der rent faktisk var en mulighed for at det ikke kunne lade sig gøre. "Hvis jeg kender dig ret, skal du nok få ham overtalt uanset," svarede han og fnøs muntert en enkelt gang, før han lod blikket glide kort ud i opholdsstuen. Øjelikket efter så han tilbage mod hende og smilede smørret. "Hør, jeg tænkte på om du ville følges med mig til Anessas fest i ferien?"[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jan 19, 2012 15:01:51 GMT 1
Jess himlede med øjnene og stak Siôn lidt i siden. ”Jeg har alverdens tiltro til dig,” konkluderede hun, uden at være helt sikker på hvorvidt hun var ironisk eller ej. Hun lænede sig ind imod ham igen og smilede skævt, ganske enig i hans konklusion om hendes overtalelsesevner. Uden at svare på selvsamme slappede hun derfor blot af ind imod ham med duften af både ham og cigaretrøg i næsen.
Hun havde ingen lyst til at stikke af op på sovesalen de første par minutter, men derimod alle planer om at blive lige hvor hun var. Ved hans spørgsmål hævede hun begge øjenbryn og spejlede hans smil komplet. Hun kneb øjnene en anelse sammen og trak på skuldrene. ”Måske.” Et tydeligt drillende glimt spillede i hendes mørke øjne, inden hun resignerede. ”Selvfølgelig vil jeg det.” Hun formåede som sædvanlig overhovedet ikke at spille koket, men nøjedes med at plante endnu et kys på hans læber og lod sine fingre glide kærtegnende igennem håret ved hans nakke også da hun trak sit hoved et par centimeter tilbage. ”Men kun hvis du tager harlekin-kostumet på igen,” bemærkede hun med et skævt smil. ”Det er så pisse frækt.”
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
Siôn Llewellyn
6. ?rgang & Kommentator
|
Post by Siôn Llewellyn on Jan 26, 2012 11:53:25 GMT 1
[/right] Siôn kom med en tvivlende lyd, men undlod dog alligevel at lade være med at tilføje mere og strammede blot i stedet sit greb omkring den lille rødhårede sag der sad tværs over hans skød og drejede hovedet en smule for at placere et kys oven på hendes hår da hun lænede sig yderligere ind imod ham. Hendes svar på hans spørgsmål bragte et drenget, smørret smil frem, som blot blev bredere da hun kom med det rigtige svar frem for det første vage og han gengældte uden skrupler hendes kys. Hans ene hånd gled en enkelt gang op og ned over hendes ryg, som han lo hæst og hævede øjenbrynene betragteligt. "Hvis det betyder at du dukker op som Hippogrif-bagdel, så er det en aftale," svarede han og mente ordene helt seriøst. "I øvrigt er jeg altid pisse fræk."[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jan 26, 2012 12:19:44 GMT 1
Jess vrikkede lidt med øjenbrynene, da hun fik Siôn til at grine. Hun forsøgte i et øjeblik at se uskyldig ud, men formåede det overhovedet ikke og nøjedes i stedet med blot at smile bredt og temmelig smørret.
Et muntert fnys forlod hende, før hun himlede med øjnene over hans betingelse. ”Ikke en chance,” konstaterede hun direkte, uden at hendes smil veg. ”Min egen bagdel er meget flottere end den omgang plys og det er vist sådan en fest, hvor man skal se godt ud, du ved.” Hun skar en lille grimasse, som om det var en uoverskuelig opgave at gøre sig selv lækker, frem for bare at hoppe i et eller andet åndssvagt kostume. På sin hvis passede det også, men hun havde nu alligevel tænkt sig at gøre et forsøg.
Hun lænede sig frem og kyssede ham endnu engang, før hun klemte hans side lidt med et skævt, drillende smil. ”Vi kan jo ikke alle sammen være så pisse frække, at vi overstråler selv farvede tern med glimmer, vel?” At hun selv mente at hun nu godt ville kunne klare selvsamme - eller bare var hamrende ligeglad - fremgik dog halvt af det brede smil, der atter engang spredte sig på hendes læber.
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
Siôn Llewellyn
6. ?rgang & Kommentator
|
Post by Siôn Llewellyn on Jan 26, 2012 12:38:07 GMT 1
[/right] Det drengede smil voksede sig blot større da Jess vrikkede med øjenbrynene og han lod den ene af de arme han havde foldet omkring hende lægge sig på tværs over hendes lår i stedet. Han hævede et øjenbryn over hendes svar og lod per automatik blikket glide ned over hende en enkelt gang, uden han reelt kunne se omtalte bagdel. "Du ser altid godt ud," kom det prompte til ham uden han behøvede at overveje det og mente det skam ganske seriøst. "Også i plys." Siôn bevægede selv øjenbrynene op og ned en enkelt gang med et bredt smil. Han protesterede langt fra over hendes læber imod hans og da hun trak sig væk, fulgte han efter for at plante et ekstra der inden hun kunne stikke helt af. Så klukkede han lavmælt over hendes ord endnu engang og måtte ryste på hovedet. "Overhovedet ikke."[/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jan 26, 2012 12:51:09 GMT 1
Jessies smil voksede afslørende over Siôns direkte kompliment og hun så i et øjeblik lettere forgabt på ham, før hun lænede sig ind imod ham igen og fangede hans læber. Hun havde ingen protester at komme med, da han plantede et ekstra kys på hendes læber og fandt sig da efterfølgende også blot yderst veltilfredst en plads med hovedet hvilende halvt imod hans skulder.
Da hun talte igen var det lavmælt og temmelig mumlende, men alligevel tæt nok på hans øre til at han burde kunne høre hende. ”Har du egentlig nogen andre planer for vinterferien?” Hun rykkede sig det mindste stykke, plantede et enkelt kys på hans hals og lod afslappet sine øjne falde i, imens hun ganske diskret indsnusede den duft, der hang ved hans varme hud. I sin overmåde forelskede tilstand konkluderede hun i tankerne at det var den bedste duft hun kendte til, men hun havde bestemt ikke tænkt sig at informere ham om selvsamme. Han var allerede rigeligt tilfreds med sig selv.
[/color][/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|