Samuel Abott
Bortvist
Cause I'm just a teenage dirtbag, baby !
|
Post by Samuel Abott on Dec 28, 2011 17:25:35 GMT 1
PICTURE HERE 400 WIDTH IS BEST [/img] I'M THE NEW CANCER[/B][/size][/font][/size] •• N E V E R • L O O K E D • B E T T E R ••[/i] A N D Y O U C A N ' T S T A N D I T- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -”Det er okay, du må godt røre”, erklærede Samuel højlydt, idét han lod en hånd glide sigende ned over sin skikkelse der sad skødesløst i vindueskarmen. Pigen, der lignede en førsteårs- eller andenårs elev, spærrede forskræmt øjnene op før hun skyndte sig forbi ham med røde kinder. ”Nej?”, gentog han lettere ærgeligt for sig selv, men lavede så en ligeglad grimasse og førte cigaretten op til munden. Lungerne blev fyldt med røg da han inhalerede. Sidste cigaret. Så var pakken fra sidste uge brugt. Det var ikke engang fordi han røg særlig tit, og det var heller ikke fordi han brød sig særlig meget om det, men der var intet bedre end at se de andre elevers vantro ansigt når han pustede røg i hovedet på dem. Et par elever vendte irriteret blikket mod Samuel, da en røgsky svævede langsomt hen mod dem. Til deres ægrelse var der ingen ældre elever til at sige noget til ham: det var sjældent nogle yngre turde sige noget til en syvendeårselev. Og så lige præcis Samuel. Ruden føltes kold mod Samuels ryg, men han var for doven til at flytte sig. Blikket gled langsomt over mængden af elever der sad småsludrende omkring borde. Det var dagen før sidste skoledag, og nogle kæmpede med de sidste afleveringer. Andre var i overstadigt humør og spillede spil eller fortalte sjove historier.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -• B E C A U S E Y O U S A Y S O •UNDER YOUR BREATH[/b][/size][/font] 233 ORD | ANESSA | LYRICS BY PANIC! AT THE DISCO | TEMPLATE BY ARRO NOW GIVE THEM A NICE NOTE HERE!
[/center][/size][/blockquote]
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Dec 28, 2011 18:51:20 GMT 1
I don't have pet peeves like some peopleI have whole kennels of irritation.~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa skubbede døren ind til fællesstuen op med den ene hofte, siden hun havde begge hænder i brug, til at holde fast om de bger hun havde i favnen. Hun stoppede et enkelt skridt indenfor døren og brugte så den ene fod, til at skubbe døren i bag sig igen. Hun gik længere ind i rummet og satte retningen mod en ledig lænestol, mens hun på samme tid fik øje på en velkendt skikkelse i en vindueskarm.
Hun kneb øjnene lidt sammen. Hvem kendte ikke Samuel? Det var nok nemmere at tælle end hvem der gjorde, men negativ opmærksomhed var selvfølgelig også opmærksomhed. Hun rynkede misbilligende på næsen da hun fik øje på cigaretten i hans hånd. En hæslig muggler-vane og selvom hun egentligt ikke havde tænkt sig at værdige ham så meget som et blik, så følte hun sig alligevel provokeret nok til at stoppe lige ud for ham, på sin vej mod lænestolen ”Kunne du ikke godt spare alle vi andre for at inhalere det lort der?” hun nikkede sigende mod den osende tingest ”Bare fordi du insisterer på at forkorte din egen sørgelige eksistens, så betyder det ikke vi andre har lyst til at det samme gælder os.” hun smilede sukkersødt og hvinende sarkastisk, før hun uden at vente på svar gik videre og lod sig dumpe ned i lænestolen hun havde udset sig.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Dec 28, 2011 19:27:48 GMT 1
PICTURE HERE 400 WIDTH IS BEST [/img] I'M THE NEW CANCER[/B][/size][/font][/size] •• N E V E R • L O O K E D • B E T T E R ••[/i] A N D Y O U C A N ' T S T A N D I T- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Foden bankede taktfast og ubevidst i gulvet i et forsøg på at undeholde sig selv. Eller også var det nikotinen der tog sit indpas i den iforvejen forkrøblede krop. Der stod en røgsky rundt om hovedet på Samuel, og idét han småkedede sig, forsøgte han at lave røgringe. Det var aldrig lykkedes. En knirken kunne svagt anes gennem menneskestøjen, da døren åbnede sig, og en lille kvindeskikkelse kom besværet ind med favnen fuld af bøger. Vanligt rettede Samuel blikket derhen, og det tog ham ikke lang tid at genkende Anessa, på trods af deres blot ene møde: en ukendt og ualmindelig hidsig skikkelse havde vraltet hen og skældt ham ud sønder og sammen over utroskaben mod Julie. Først flere uger efter fandt Samuel ud af, at Anessa var en af Julies bedste veninder. Eller... Først der huskede han, at Julie havde snakket om hende om til flere gange. Med interesserede øjne fulgte Samuel Anessa med blikket, og han kunne ikke lade være med at smile skævt, da Anessa kom hen og snerrede sine fornærmelser i hovedet på ham. ”Hvad? Kan du ikke lide jeg ryger, Nesbo?”, spurgte Samuel uskyldigt og så fra hende til cigaretten han holdt frem for sig. Idét hun hvinede tøset spærrede Samuel overrasket øjnene op, men kunne så ikke lade være med at grine hæst. Han inhalerede dybt og førte så cigaretten hen til en julekrans af gran og skodede den på en af juglekuglerne. Plastiksølvet krøblede let sammen ved mærket da det smeltede. Med stive skuldre lettede han sig fra vindueskarmen og strak sig en smule. Det tog kun få skridt at nå hen til Anessa der sad i lænestolen. ”Jeg er sikker på, at du nok skal få dræbt mig på en eller anden måde før det lykkedes cigaretterne”, erklærede han, og i samme sætning pustede han al røgen ind mod Anessas hoved, idét han bukkede sig ned mod hendes ører. Før hun kunne nå at daske ud efter ham, rettede han sig op lod sig istedet falde ned i sofaen lige ved siden af. ”Hvordan går det ellers, kære Anessa? Har du været ude og forsvare flere veninders ære? Du er lidt som prinsen på den hvide hest der kommer til undsætning... Bortset fra at du har bryster... Tror jeg”. Samuel rynkede panden og lænede overkroppen en smule frem, så han kunne studere Anessas forparti. Det høstede en trækken på skuldrene. ”Bryster, eller hvad vi nu skal kalde det, og mangler hesten”. Det lykkedes ikke Samuel at stoppe sin egen plapren når først han var kommet igang. ”Men sig mig lige, Nesbo, er nogle af de veninder din kæreste? Du kan trygt fortælle det til mig”. Konspiratorisk vrikkede Samuel med øjnene og gav et lille løft med hovedet.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -• B E C A U S E Y O U S A Y S O •UNDER YOUR BREATH[/b][/size][/font] 455 | ANESSA LYRICS BY PANIC! AT THE DISCO | TEMPLATE BY ARRO NOW GIVE THEM A NICE NOTE HERE!
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Dec 29, 2011 14:46:19 GMT 1
I don't have pet peeves like some peopleI have whole kennels of irritation.~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa løftede begge bryn både sigende og udfordrende som eneste svar på både Sams provokerende svar og det lidet flatterende øgenavn han havde opfundet til hende. Hun himlede med øjnene på vej hen til stolen hun havde udset sig og lod sig synke ned i den med sine bøger på skødet, uden nogen intentioner om at værdige ham mere opmærksomhed end hun allerede havde gjort.
Hun rynkede brynene lidt da hun hen over den ene bog så ham komme nærmere og kun modvilligt løftede hun hovedet da han bukkede sig ned ”Drømme er heldigvis gratis. De bedste jeg har er lige præcis de der.” sekundet efter fandt hun sig omgivet af en kvalm røgsky og hun kneb både mund og øjne tæt sammen, mens hun holdt vejret nogle sekunder, til røgen var drevet væk. Hun slog dog hverken ud efter ham eller gjorde andet end at se advarende på ham som han smed sig i sofaen overfor hende.
Hun trak benene op under sig i stolen og lod bogen blive liggende i skødet. Hans ord fik hende til at himle med øjnene igen og hun fnøs hårdt, mens hun lukkede bogen og hurtigt så sig om efter en anden plads, der ikke var lige overfor ham ”Nej, der har heldigvis ikke været flere veninder der var midlertidigt sindsyge nok til at falde for dit pis, så der har været dejlig roligt.” hun smilede sukkersødt igen, mens hun roligt blev siddende som hans blik løb ned over hende. Hun havde i baghovedet en vældig trang til at sparke ud efter hans selvtilfredse grin, men der var trods alt et stykke vej fra tanke til handling.
Hun lagde hovedet lidt på skrå og så tydeligt overbærende på ham ”Lever jeg ikke op til dine standarder, Sammy?” hun rystede beklagende på hovedet og sukkede teatralsk ”Hvordan skal jeg nogensinde overleve.” hun fnøs endnu en gang og trak på skuldrene mens hun fandt endnu et falsk smil frem ”Jeg kan også trygt lade være at fodre din i forvejen perverterede fantasi. For mig at vide og dig aldrig at finde ud af.” hun åbnede bogen igen og bøjede hovedet for at begynde at læse.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Dec 29, 2011 17:10:50 GMT 1
PICTURE HERE 400 WIDTH IS BEST [/img] I'M THE NEW CANCER[/B][/size][/font][/size] •• N E V E R • L O O K E D • B E T T E R ••[/i] A N D Y O U C A N ' T S T A N D I T- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Samuel hævede et lille øjenbryn mens han lyttede til hendes fornærmelse. Upårviket trak han på skuldrene og lænede sig godt tilbage i stolen. Fødderne blev smækket op på sofabordet med et brag, så diverse bøger, blækhuse og pergamentark lettede gevaldigt. ”Selvfølgelig lever du op til mine standarder! Hvis du en dag lider af jernmangel skal du bare komme til mig”, understregede Samuel med blikket alvorligt rettede mod hende. Så blev ansigtsudtrykket uskyldigt. ”Mig? Pervers? Aldrig i livet! Men nu du selv spørger...” Et nysgerrigt og noget slesk smil trådte frem på læberne. ”Der er altid noget jeg gerne vil vide... Hvordan har I fjabelskere sex?” Der blev stille i de omkringsiddende stole da eleverne hørte hvad der blev snakket om. Adskillige sendte Samuel forfærdede blikke. Han lænede sig engageret frem, nu da han først havde talt sig varm, og fortsatte upåvirket. ”Jeg mener... Masserer I bare knappen?” For at illustrere hvad der blev snakket om, løftede Samuel en lille pegefinger og lavede lidt rytmiske bukkebevægelser med den. ”Eller dykker I bare ned og renser måtte?” Denne gang illustreret ved at stikke tungen frem og vrikke den ihærdigt fra side til side med en væmmelig lydeffekt. Da han så hendes kritiske mine slog han ud med hænderne. ”Hvad ved jeg? Enden af et kosteskaft? En tom flaske ingefærøl?” Samuel havde mange flere frække ord på læberne, men en smule afventende hævede han et spørgende øjenbryn mod Anessa. De mange spørgsmål var til dels provokerende, men alligevel var der oprigtigt interesse at spore.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -• B E C A U S E Y O U S A Y S O •UNDER YOUR BREATH[/b][/size][/font] 251 | ANESSA LYRICS BY PANIC! AT THE DISCO | TEMPLATE BY ARRO NOW GIVE THEM A NICE NOTE HERE!
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Dec 29, 2011 18:32:06 GMT 1
I don't have pet peeves like some peopleI have whole kennels of irritation.~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa hævede begge øjenbryn igen og så med soleklar skepsis på Sam, mens hun rynkede panden misbilligende over bøgerne der havnede på gulvet ”Drøm videre, sukkerdreng. Dit jern kommer aldrig tættere på mig end det er lige nu, og det er allerede for tæt på.” hun vippede udfordrende med øjenbrynene en enkelt gang og tilføjede henkastet ”Og skulle jeg mod forventning nogensinde få de lyster, så kunne jeg finde en del meget mere spændende emner end dig.”
Hun rettede sig lidt op i stolen og betragtede ham tilsyneladende uanfægtet mens han fortsatte og fik flere af de omkringsiddende til at rette opmærksomheden mod dem. Hun fnøs igen, men forholdt sig tavs og lyttende indtil det så ud til han var færdig. Så rystede hun overbærende lidt på hovedet og så påtaget medlidende på ham ”Det piner dig virkelig at der er noget du ikke ved, gør det ikke?” hun rynkede brynene lidt og så vurderende på ham ”Er det for at vide hvad alle dine erobringer går videre til når du har frataget dem enhver tro på den mandlige race, hmm?” hun lænede sig lidt frem og fortsatte i klar provokation ”Eller mangler du nye fantasier til når dit eget kosteskaft ikke rigtigt vil samarbejde?” hun trak på skuldrene og lænede sig tilbage i stolen igen ”Hvis du tænder på splinter så skal du have lov til det.”
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Jan 3, 2012 18:40:36 GMT 1
PICTURE HERE 400 WIDTH IS BEST [/img] I'M THE NEW CANCER[/B][/size][/font][/size] •• N E V E R • L O O K E D • B E T T E R ••[/i] A N D Y O U C A N ' T S T A N D I T- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Ordet ”sukkerdreng” fik Samuel til at tilte let på hovedet, men han besluttede hurtigt, at han kunne lide det kælenavn. Øjenbrynene rynkede sig da Anessa højlydt erklæret, at hans jern aldrig skulle komme tættere. Et fornærmet snøft blev rettet mod Anessa mens han udstødte, ”og hvem ville du så vælge der var mere interessant end mig? Simon Lithgow? Han sniffer sine egne underbukser når han kan komme til det. Matt Blythe? Holder af at kigge på de små drenges tap på toiletterne. Tristan Oakley? Jeg er rimelig sikker på jeg engang så ham stikke tungen ind i en rotte... Spørg mig ikke hvilken ende af den”. Efter en lille kunstpause fortsatte han engageret. ”Jeg er faktisk ganske sikker på, at du kan nævne en hvilken som helst dreng, og så kan jeg fortælle hvad han fejler”. Lidt træt af at sidde i den samme stilling rettede Samuel sig lidt op og kløede sig i bagdelen, måske som et ubevidst tegn til, hvad han mente om Anessas meninger. Mange af eleverne havde rejst sig op og var gået, måske fordi de var bange for at blive angrebet, ligesom Anessa. Hun var til gengæld nok en af dem der sagtens kunne klare mosten. ”Det piner mig bestemt... Og du vil tydeligvis ikke indvie mig i måtteguffernes hemmeligheder, Nesbo”, kommenterede han og sukkede opgivende, tydeligvis skuffet. ”Nu du siger det, har den faktisk ikke virket specielt godt... Og jeg har virkelig prøvet selv at hjælpe den på vej”, sagde Samuel ærligt og sendte hende et forskende blik. I grunden anede han ikke hvorfor! Piger syntes aldrig at have set så flotte ud, men når han så endte i kanen med en, gad Uncle Sam ikke virke.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -• B E C A U S E Y O U S A Y S O •UNDER YOUR BREATH[/b][/size][/font] 271 | ANESSA LYRICS BY PANIC! AT THE DISCO | TEMPLATE BY ARRO NOW GIVE THEM A NICE NOTE HERE!
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jan 4, 2012 11:53:09 GMT 1
I don't have pet peeves like some peopleI have whole kennels of irritation.~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa lod bogen falde igen og stak den denne gang ned ved siden af sig, så den endte med at sidde let i spænd mellem hendes lår og armlænet på stolen. Hun lagde armene over kors og så på ham med tydelig skepsis malet i ansigtet mens han begyndte endnu en svada. Hun fortrak ikke en mine, selvom det første navn han smed på banen fik et ubehageligt stik til at fare igennem hende, men hun nøjedes med at fnyse overbærende, mens hun himlede tydeligt med øjnene endnu en gang ”Allesammen gode bud, men du er jo selvfølgelig hele pakken i ét?” hun hævede begge bryn udfordrende og fortsatte ”Både underbukse-snifning, små lyshårede drenge og rotter, plus det løse.” hun rystede på hovedet og trak det ene ben op under sig i stolen ”Ja, det overrasker mig ikke engang..” hun fnøs igen, men gav ham ikke fornøjelsen af at begynde at remse navne op, mere end han allerede havde gjort ”Hvis du lige har alle svarene på andres fejl og mangler, så synes jeg da bare du skulle være en guttermand og fortælle dem det ansigt til ansigt.” hun lagde hovedet på skrå og smilede sødt ”Jeg er sikker på de vil være dybt taknemmelige.”
Hun trak det andet ben op i stolen også, mens han skiftede stilling og udstødte så en lille munter lyd, mens hun samtidig rystede på hovedet ”Ikke om du så var det sidste eksemplar af den mandlige race og artens overlevelse afhang af os.” hun skar en provokerende grimasse ”Du må bare leve i uvidenhed.” hendes øjenbryn røg i vejret i svag overraskelse og et lidt for flabet grin bredte sig på hendes læber ”Virkelig?” hun måtte tage sig i nakken for ikke at komme til at grine. I stedet lod hun armene falde til sine lår og lænede sig lidt frem i stolen, mens hun så lidt for tilfreds på ham ”Karma er en kælling, ikke Sammy?” hun lagde hovedet på skrå igen og så påtaget spekulativt på ham ”Måske du skulle til at overveje noget grundigere hvem du springer på, hmm? Måske samlede du noget uønsket op fra hende den lille tomhjernede blondine du ikke kunne holde fingrene fra.”
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Jan 5, 2012 16:22:48 GMT 1
PICTURE HERE 400 WIDTH IS BEST [/img] I'M THE NEW CANCER[/B][/size][/font][/size] •• N E V E R • L O O K E D • B E T T E R ••[/i] A N D Y O U C A N ' T S T A N D I T- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Samuel gav et sigende fnys fra sig. ”Selvfølgelig har jeg hele pakken... Og pakken er stor”, tilføjede han, idét han smilede slesk og greb efter sit skridt, for at illustrere den dobbeltliggende betydning. Da der dog kort efter blev tilføjet alle de uheldige scenarier han selv lige havde foreslået, lavede han en grimasse og rystede afvigende på hovedet. Okay, måske havde han gjort en enkelt af tingene eller to, men hvem havde i grunden ikke det? Hvordan skulle man ellers vide, om underbukserne kunne bruges en dag mere? Eller vantro blive bekræftet i, at den engang var så lille. Let og upåvirket sprang han videre. ”Aldrig. Dette ansigt...” En hånd gled illustrerende ned foran ansigtet for at hentyde til den skrøbelige, perfekte skønhed. ”... må ikke blive skadet. Desuden tror jeg alt kan løses på diplomatisk viis”. Det var på sin vis en urealistisk kommentar når den kom fra Samuel, da han var ligeså diplomatisk som en kæphest, men når det kom til stykket ville den unge knægt langt hellere flygte, end at tage kampen op og forsvare sig selv. Hånden gled ubevidst hen over sofaens udskårede kant og fulgte dens linjer, men koncentrationen var delt mellem Anessa i lænestolen og den unge gruppe piger der stod henne ved en søjle og gestikulerede vildt hen mod dem mens de hviskede højlydt. Det lykkedes ham at overhøre Anessas tydelige udpensling af hendes lyst til at dele viden om sit sexliv, men den diskussion var for Samuel allerede glemt. Istedet spidsede han ører da ravnen foreslog, at han kunne have samlet noget op. I løbet af et sekund gled et måbende udtryk over ansigtet, selvom Anessa mente det i spøg. Med en underkæbe der hang ned ad gulvet lænede han sig frem. ”Tror du virkelig? Eller måske... Måske har hun kastet en forbandelse over ham?” Samuel gav et nik mod den nedre region for at vise hvem "ham" var, og han rynkede tænksomt brynene. I et anfald af pludselig panik, rejste han sig op og strøg hen til Anessa. Han placerede en arm på hvert armlæn og sænkede hovedet med blikket stift rettet mod Anessa. ”Kan du gøre noget Nesbo? Sådan en nørd som dig må da kende en eller anden besværgelse der gør Uncle Sam villig til samarbejde!” Der var tydeligt spor af håb i stemmen, men den mørkhårede slange besad ikke realitetssans nok til at overveje, at Anessa langt hellere kunne finde på at kaste alverdens ondskabsfulde besværgelser på ham, på grund af den måde han havde opført sig overfor hende, end hun ville hjælpe ham. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -• B E C A U S E Y O U S A Y S O •UNDER YOUR BREATH[/b][/size][/font] 411 | ANESSA LYRICS BY PANIC! AT THE DISCO | TEMPLATE BY ARRO NOW GIVE THEM A NICE NOTE HERE!
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jan 5, 2012 22:18:21 GMT 1
I don't have pet peeves like some peopleI have whole kennels of irritation.~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa himlede åbenlyst med øjnene og stønnede opgivende før hun så på Sam igen med et overbærende blik ”Det eneste der er stort på dig er dit ulidelige ego.” hun lagde hovedet lidt på skrå og så spekulativt på ham ”Hvis du lige sidder stille, så finder jeg en nål og punkterer det for dig. Jeg er sikker på du får det meget bedre bagefter.”
Hun lænede sig tilbage i stolen og så med fortsat skepsis på ham før hun fnøs endnu en gang ”Dit fjæs kan ikke blive grimmere, sry. Din personlighed skinner for meget igennem, så uddel du kun roligt sandheder. Det kan kun pynte og formodentligt give dig lidt ro i sjælen også.” hun slog en halvhjertet latter op mens begge hendes smalle bryn skød i vejret ”Den dag du kan gøre noget der bare minder om diplomatisk, så skal jeg personligt smække en guldstjerne i panden på dig.” hun holdt blikket på ham uden at lade sig anfægte af pigerne der højlydt hviskende stod lidt derfra. Ikke fordi hun kunne høre hvad de sagde, men hun var slet ikke i tvivl om emnet.
Øjenbrynene skød igen i vejret i tydelig hånlig gestus da det virkede som om han tog hendes dybt sarkastiske ord seriøst. Hun grinede kort og hæst og rystede så på hovedet ”Det var et godt bud. Hende eller en af de 117. andre. Om jeg begriber hvorfor Jules ikke overvejede det.” hun trak på skuldrene og udstødte en lille munter lyd ”Jeg har skam selv været fristet, føj det til den varmluftsballon du kalder et ego.”
Hun så undrende på ham da han rejste sig og pressede sig instinktivt tilbage i lænestolen, da han uden videre plantede hænderne på stolens armlæn og lænede sig ind over hende og en tydelig utilfreds rynke trak frem på hendes pande under det korte hår mens hun lyttede til ham. Hun tog sig god tid til at trække tiden ud og se vurderende op på ham, alt for tilfreds med at have overhånden for bare et øjeblik ”Jeg tror du er et fortabt tilfælde, Sammy..” hun rystede beklagende på hovedet, og kneb så øjnene lidt sammen ”Men du kunne forsøge dig med en kombination af to besværgelser måske, men det overstiger vist dine evner. 'Erecto Reparo'” hun trak det ene ben yderligere op mod sig selv, for så at plante en sort ruskindsstøvle midt på hans overkrop og ublidt skubbe ham væk fra sig ”Og skrid så lige fra min privat-sfære. Du stinker som om du har børstet tænder i hippogrifpis..” hun sendte ham et på én gang advarende og udfordrende blik, mens hun sænkede foden igen.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Jan 12, 2012 16:36:00 GMT 1
PICTURE HERE 400 WIDTH IS BEST [/img] I'M THE NEW CANCER[/B][/size][/font][/size] •• N E V E R • L O O K E D • B E T T E R ••[/i] A N D Y O U C A N ' T S T A N D I T- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Samuel løftede lidt undrende sit øjenbryn. ”117? Og du har været en af dem?” Et yderst selvtilfreds smil sneg sig frem på læberne. ”Bedre sent erklæret end aldrig, Nesbo! Du kan stadig få en bid af Uncle Sam… Det vil sige, jeg vil helst ikke have du bider i ham”, blev det tørt tilføjet, og automatisk satte han sig lidt op i sofaen, som for ubevidst at trække underlivet væk fra hende ved den ubehagelige tanke. Det lykkedes ham først at tørre det sleske smil af, da situationens alvor sank ind. ”Erecto Reparo”, gentog Samuel opmærksomt og nikkede beslutsomt for sig selv. Det måtte prøves, når han havde en stund for sig selv. Eller han kunne gå ud på toilettet lige nu? Det gik dog heller ikke, at han gik og flagede resten af dagen. Tankestrømmen blev afbrudt af en solid sko der blev placeret på Samuels brystkasse og puffede insisterende så han tumlede tilbage. Til al held dumpede han tilbage på sofabordet i en umage stilling, hvor han greb famlende efter støtte under sig. ”Hey! Du må ikke sparke til én, der allerede ligger ned”, peb han surt, og hentydede til situationen i de nedre regioner. Fornærmet gjorde han et halvtruende aggressivt udfald med hovedet mens han rejste sig op, men det var mere som en tom imitation af en bokser der lod som om han lavede et udfald. Tænksomt sank han ned i sofaen og kneb øjnene sammen. ”Hvis det virkelig virker… Så skylder jeg dig, Nesbo! Du er faktisk ikke så slem endda”. Samuel pegede sigende på Anessa med pegefingeren.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -• B E C A U S E Y O U S A Y S O •UNDER YOUR BREATH[/b][/size][/font] 264 | ANESSA LYRICS BY PANIC! AT THE DISCO | TEMPLATE BY ARRO NOW GIVE THEM A NICE NOTE HERE!
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jan 13, 2012 1:37:56 GMT 1
I don't have pet peeves like some peopleI have whole kennels of irritation.~ ~ ~ ~ ~Tag: Samuel Abott - Outfit: Here Anessa himlede overdrevent med øjnene og lavede så et ganske utvetydigt tegn med den ene langefinger i Samuels retning ”Jeg ville sgu hellere patte en død vandrotte end blive et hak mere i sit sengegærde.” hun lod blikket glide lettere hånligt ned over ham før hun trak på skuldrene og så ham i øjnene igen ”Måske du skulle overveje en omdøbning i nederste etage. Skifte 'Uncle Sam' ud med 'Blævreormen'...” hun ignorerede med fuldt overlæg hans obskøne hentydninger selvom hun havde adskillige ligeså obskøne kommentarer i hovedet.
De blev dog momentært glemt da han kort efter stod bøjet ind over stolen hun sad i og dermed hende. Hun lagde ingen skjul på at hun ikke var tilfreds med at have ham så tæt på og endnu mindre skjul på, at hun fandt hans tilsyneladende mangel på forståelse for sarkasme lige dele morsom og irriterende, og kunne ikke helt sige sig fri for godt at ville se udfaldet, hvis han forsøgte sig med de to formularer kombineret. Hun nikkede med et påtaget opfordrende udtryk ”Mhm.. smut.. prøv det med det samme og når du er afsted, så gå ned på biblioteket, find en ordbog og slå sarkasme op.” hun spildte ikke yderligere ord før hun løftede den ene fod og med den gav ham et ublidt skub væk fra sig selv.
Hendes mundvige trak op i et overbærende, flabet grin da han landede på sofabordet bag ham. Så lagde hun hovedet lidt på skrå, fandt en brødebetynget maske frem og lod en lille medlidende lyd glide over sine læber ”Jeg tror den del af min opdragelse fejlede..” hun himlede med øjnene igen og fnøs opgivende ”Desuden så kan det være din krop forsøger at sende dig en besked. Den gør hele menneskeheden en tjeneste ved at sørge for du er ukampdygtig.” hun hævede brynene udfordrende igen over hans tamme udfald og fulgte ham roligt med blikket som han igen satte sig i sofaen overfor hende. Hun løftede den ene hånd og viftede ham af med en ligegyldig bevægelse ”Nej, jeg er fantastisk og behold bare dine tjenester for dig selv. Du har mere brug for dem end mig.” hun trak igen en bog op på skødet, slog den op og forsøgte endnu engang at ignorere hans tilstedeværelse.
|
|