|
Post by Matt Taylor Blythe on Jan 30, 2012 17:42:33 GMT 1
Fate chooses your relations ...you choose your friends... ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Tag; Lily Abott Wearing; This Matt skar ansigt, selvom det langtfra var på nogen negativ måde, og nikkede så til Lilys spørgende gentagelse af hans egne ord med et lille smil "Mhm.." brummede han bekræftende mens han lod hende hænge i nysgerrighed nogle sekunder endnu før han uddybede "Det var bare.. noget lidt internt." han vippede fjerpennen mellem fingrene igen mens han fortsatte "Hendes ugle synes det var vældig tiltrækkende at gnave i den blyant jeg prøvede at skrive med og da vi så mødtes i Diagonalstræde før nytår, så gav hun mig en ny." hans smil blev om muligt bredere og hans ører føltes igen lidt varmere end normalt "En blyant altså. En vældig pæn blå en med stjerner på."
I et splitsekund fortrød han at have spurgt ind til venindens kæreste, eller forlovede huskede han sig selv på, og hans blik flakkede kort over den momentære rynke på hendes pande. Han slappede dog igen lidt af da hun smilede og efterfølgende svarede ham og han nikkede selv med et nyt lille smil "Det lyder da godt." han lænede sig lidt frem og så nysgerrigt på hende "Så om ti år er det måske ham der kommer og skraber mig op fra asfalten?" spøgte han drillende og vrikkede med øjenbrynene et par gange.
|
|
Lily Abott
Dimittend
her colours comes and goes; it trembles to a lily, it wavers to a rose
|
Post by Lily Abott on Jan 31, 2012 9:14:08 GMT 1
who knows all about you and likes you anywayTag: Matt Taylor Blythe ● Outfit: Here Lily så fortsat mildt uforstående på ham og afventede at han uddybede mere end han allerede havde gjort. Da han forklarede kunne hun ikke lade være med at smile varmt til ham og klukke lidt for sig selv, mens hun betragtede det ligegledes brede smil på Matts ansigt og hun konkluderede at han var komplet ramt. "Ah. På den måde," hun fnes lidt for sig selv igen, rystede op hovedet og samlede fjerpennen op. Lily var mildest talt lettere overrasket over at Matt rent faktisk spurgte ind til Benjamin og hun sendte en varm tanke i retning af vejlederen Matt havde fundet sig. Et skævt smil trak op i hendes læber og hun fnøs højt nok til at naboravnen drejede hovedet halvt igen. Lily ignorerede det dog og smilede skævt. ”Forhåbentligt ikke."
CLOSED
|
|