|
Post by Sarah Bones on May 29, 2012 21:00:24 GMT 1
...Tell me, what is it you plan to do with your one wild and precious life?
Sarah slængede sig på græsset så lang hun var med begge sine sko stående ved siden af sig og tæerne strittende lige ud i luften for enden af de blege, nøgne stænger. Hun havde foldet hænderne bag nakken og fremviste ingen tegn på, at hun havde tænkt sig at røre sig ud af flækken indenfor det næste lange stykke tid. Tværtimod dovnede hun ganske fortjent og veltilpas, efter en seriøs omgang studier tidligere på dagen. Bøgerne var efterladt på sovesalen og eksamenerne kunne bare komme an, hvis man spurgte hende lige nu. Det var lørdag og der var stadig tid endnu, før det for alvor gik løs med næstsidste omgang for hendes årgang på Hogwarts.
Hun var ganske tilfreds med ikke at være afgangselev endnu og strakte tæerne lidt med et hjerteligt gab, uden at lukke øjnene. Det var varmt. Den slags varmt, der kun kunne nydes ved ikke at foretage sig det fjerneste andet end at ligge med udsigt til søen og fra tid til anden betragte kæmpeblækspruttens tentakler, når de rakte op over overfladen. Vejret var næsten fristende til selv at gøre den selskab, men hun afstod denne gang og befandt sig i god afstand fra bredden med hovedet vendt imod skyerne og solbrillerne solidt sat fast på næsen, som værn imod både solstråler og visse mennesker.
Tag: Anessa Yates ~ Outfit:
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on May 29, 2012 23:31:45 GMT 1
to lay on the grass on a summer daywatching clouds float across the skyis hardly a waste of time~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessa havde opgivet at få læst mere da først opholdsstuen var blevet invaderet af en flok højlydte knægte fra årgangen over hende. Ikke i humør til at tage opgøret og kræve læsero på en lørdag, havde hun i stedet besluttet at udnytte chancen for at kombinere læsningen med den sol der strålede fra en næsten skyfri himmel udenfor.
Efter at have smidt nogle udvalgte bøger i en taske og var snart efter på vej over en den grønne plæne med retning mod det lidt afsides sted, hvor hun vidste hun kunne læse i fred og samtidigt have en glimrende udsigt over søen. Uvilkårligt smilede hun for sig selv mens hun gik og nød den varme fornemmelse af solen mod ansigtet og den lune brise mod sine bare arme og ben.
Som hun nærmede sig rynkede hun brynene da hun fik øje på en skikkelse liggende udstrakt i græsset og følte en svag irritation over, at det sted hun havde udset sig allerede var optaget. Det irriterede blik gled dog over i et lille smil, da hun kom tættere på og genkendte skikkelsen. Hun satte farten lidt ned de sidste skridt og stillede sig ved Sarahs hovede så hendes egen skygge faldt ind over den anden pige ”Og så gik jeg lige og troede jeg var den eneste der havde fået den her geniale idé.” hun smilede skævt mens hun rakte op og vippede solbrillerne op i det korte hår, for bedre at kunne se veninden.
|
|
|
Post by Sarah Bones on May 30, 2012 16:00:41 GMT 1
Sarah rynkede panden en anelse, da der gik en sky for solen – på trods af den skyfri blå himmel. Hun åbnede øjnene bag de mørke solbriller og lyste op i et skævt smil over synet, der mødte hende. ”Niks. Og jeg fik den endda først,” svarede hun, samtidig med hun vrikkede let med øjenbrynene. ”Men jeg vil nådigst tillade dig at slå dig ned i min lille bid af himmerige, hvis du svarer mig på et enkelt... Nej to spørgsmål.”
Hun holdt en dramatisk pause for effekt, før hun fortsatte med selvsamme spørgsmål, som hun krævede svar på. ”Et: Hvad er de vigtigste ingredienser i den levende døds drik? To... Har du stjålet mine shorts og hvorfor ser de bedre ud på dig?” Et bredt grin hev i hendes mundvige, som hun stablede sig selv op på sine albuer og siden håndflader, for blot at kaste et blik ned mod søen og dernæst se på Anessa igen, uden at have taget solbrillerne af.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on May 30, 2012 19:09:59 GMT 1
to lay on the grass on a summer daywatching clouds float across the skyis hardly a waste of time~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessas smil blev kun bredere da Sarah fik øje på hende, uden at hun dog kunne se det tydeligt gennem de mørke solbriller. Hun fnøs muntert og bredte armene yndefuldt ud til siderne mens hun bukkede sig lidt forover ”Deres ydmyge undersåt er overvældet over Deres gavmildhed, M'lady...” drillede hun tørt og rettede sig op med et spørgende blik ”Jaer?” hun tog et skridt til siden og satte sig smidigt ned i skrædderstilling ved siden af Sarah i græsset, mens hun stadig så nysgerrigt afventende på hende.
Hun kneb øjnene lidt sammen mod lyset og himlede med øjnene da hun fik stillet de to spørgsmål, som hun svarede uden den store betænkning ”Pulveriseret asfodelrod i en infusion af malurt, valerianrod og sopoforus-knold.” hun vippede solbrillerne ned på næseryggen igen og lagde sig ned på ryggen mens hun fortsatte ”Nej, men du har tydeligvis hugget mine og de sidder bedre på mig fordi jeg er veldrejet og lækker.” hun smilede selvsikkert og stak så hænderne under nakken med hovedet vendt lidt til siden så hun kunne se op på Sarah ”Det er et faktum du bare må lære at leve med, Hightower.”
|
|
|
Post by Sarah Bones on May 30, 2012 21:11:26 GMT 1
Sarah afslørede sine tænder i et flabet smil og drejede hovedet efter Anessa, som hun dumpede ned at sidde ved siden af hende i græsset. Stablende sig op på sine albuer leverede hun først et reelt skolerelateret spørgsmål og dernæst et, der tydeligvis udelukkende var for sjov. Hun så på den jævnaldrende ravn med let hævede øjenbryn, nikkede en enkelt gang og satte sig helt op.
Et muntert fnys forlod hende ved det sidste svar og hun smilede lettere smørret, imens hun vendte blikket ud imod søen og den ene, synlige fangarm, der netop så ud til at have lokaliseret en fisk nær overfladen. ”Jeg lever aldeles udmærket med det, stump,” konstaterede hun drillende. ”Når det nu er dig, så betyder det jo bare en god udsigt for os andre, ikke?” Hun drejede hovedet imod Anessa, løftede lidt på solbrillerne for at kunne se på hende hen over dem og vrikkede igen lidt med øjenbrynene. ”Det er bestemt ikke noget at klage over,” tilføjede hun henkastet, imens hun skubbede brillerne på plads igen og så smilende op i skyerne.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on May 31, 2012 0:05:01 GMT 1
to lay on the grass on a summer daywatching clouds float across the skyis hardly a waste of time~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessa svarede uden at behøve tænke sig om på det mest seriøse af de to spørgsmål og lod sig dumpe ned at sidde ved siden af Sarah mens hun i selvsikker stil svarede på det andet. Hun lukkede øjnene bag de mørke solbriller et øjeblik, men var alligevel helt bevidst om at Sarah satte sig op. Hun blottede tænderne i et flabet smil over venindens kontante svar der var intet andet end hvad hun havde forventet og åbnede øjnene igen for at se på hende.
Hun fnøs muntert og trak den ene hånd fri for at kunne skubbe sine egne solbriller ned på næsetippen og sende Sarah et udfordrende blik hen over kanten af dem ”Hvad fedter du for?” hun grinede smørret og hævede sig op på albuerne mens hun lod solbrillerne blive siddende yderst på næsen ”At holde pokalen før mig?” hun lagde hovedet lidt på sned og så vurderende på den anden ”En tur på min kost?” hun hævede begge bryn og formåede at se udskyldigt på hende, uden at det på nogen måde alligevel var troværdigt.
|
|
|
Post by Sarah Bones on May 31, 2012 0:21:59 GMT 1
Sarah gengældte komplet det udfordrende blik Anessa sendte hende over kanten på de solbriller, der i bemærkelsesværdig grad lignede hendes egne. Hun havde hævet begge øjenbryn og endte med at himle med begge de grå størrelser under dem, før hun så temmelig sigende på den jævnaldrende pige. ”A. Hvad ville fordelen være ved at røre ved den før dig? Vi får den alligevel for os selv næste år. Og B. Hvem siger jeg fedter for noget? Kunne det ikke bare være en kompliment?” Hun rystede lidt på hovedet af veninden, men kunne alligevel ikke lade være med at smile og forsøgte ikke engang at forhindre den afslørende sitren i hendes mundvige, som hun kastede et blik ud over søen igen.
Uden først at svare på Anessas sidste spørgsmål, sad hun blot og kiggede tavst i luften i et øjeblik. Hun fugtede sine læber, drejede hovedet og kneb øjnene lidt sammen bag de mørke brilleglas. ”Var det egentlig en euphemisme? Er det ikke lidt plat? Det er noget en mand ville sige. Du mangler noget i stil med at... Tage et bad i min sø, selvom det måske giver nogen lidt overvældende mentale billeder. Stadig... Sådan noget i den stil.” En spekulativ rynke formede sig i hendes pande, imens hun vrikkede lidt med tæerne. ”... Smage min taco, snuppe lidt musling?”
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on May 31, 2012 14:25:41 GMT 1
to lay on the grass on a summer daywatching clouds float across the skyis hardly a waste of time~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessas smørrede smil blev siddende lige hvor det var mens hun gav sig til at svare Sarah igen ”A, fordi du ikke får chancen igen foreløbigt. Den går til os næste år, uden deling.” at hun selv havde taget en tur på hospitalsfløjen i årets sidste kamp var lykkeligt glemt allerede og hun fortsatte ufortrødent mens hun hævede sig op på begge albuer ”B, måske, derfor får det mig stadig til at spørge hvorfor?” hun så afventende på veninden hen over solbrillerne et øjeblik og drejede så selv hovedet for at se ud over søen mens solbrillerne blev skubbet op på plads.
Hun endte med at lukke øjnene igen og lægge nakken lidt tilbage for at nyde solen mod ansigtet indtil Sarah brød stilheden igen ”Hmm?” startede hun spørgende og let fraværende, før hun drejede hovedet og så spørgende på den anden. Ret hurtigt var det underholdte smil tilbage og hendes øjenbryn røg i vejret igen ”Jeg er i vældig god kontakt med min maskuline side..?” hun kvalte et regulært grin og bøjede hovedet så hun igen kunne se på Sarah over kanten af solbrillerne ”Dykke efter muslinger plejer jeg at bruge..” hun så frem igen med en tænksom rynke i panden uden at smilet forsvandt ”Gæste-underviser på Bæver-universitetet.. Tungekysse Yetien..” hun så igen på veninden med et flabet smil på læberne og fortsatte med endnu et forslag ”Middag under broen?” hun rakte hånden op og fik sine solbriller til at vippe op og ned et par gange.
|
|
|
Post by Sarah Bones on May 31, 2012 15:10:02 GMT 1
Sarah fnøs og himlede med øjnene. ”Yeah right,” kommenterede hun simpelt på Anessas selvsikre forudsigelse, som hun tydeligvis ikke gav en snus for. Et drillende glimt var at finde i hendes øjne og hun hævede begge øjenbryn en anelse, før hun trak på skuldrene. ”Det er så i orden.” Hun smilede skævt og rakte op, for at stryge sit hår bagud, uden at tage sig at det spørgsmål, der hang i luften.
I stedet kastede hun et blik på kæmpeblæksprutten, tog en dyb indånding og lagde nakken lidt tilbage, for at se op i skyerne igen. Et afslørende træk i hendes mundvige afslørede klart hendes egen morskab og hun gjorde i bund og grund intet for at bremse det muntre fnys, der forlod hende ved Anessas reaktion. Hun betragtede hende med tænderne synlige i et bredt smil og lod sig falde grinende om på græsset på ryggen igen. ”Gæsteunderviser på Bæver-universitetet?!” Stadig grinende rystede hun på hovedet og bøjede benene for at trække dem op imod sig. ”Hold kæft hvor charmerende,” kommenterede hun ironisk med blikket på en bulet sky, der med lidt god vilje godt kunne ligne en musling. I et øjeblik var hun stille, lettere eftertænksom med et dalende smil, så drejede hun hovedet imod veninden igen og så overvejende på hende. ”... Har du nogensinde prøvet det?”
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on May 31, 2012 17:27:27 GMT 1
to lay on the grass on a summer daywatching clouds float across the skyis hardly a waste of time~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessa udviste ingen tegn på blufærdighed mens hun ganske roligt fortsatte med adskillige synonymer for lige det samtalen var drejet ind på, selvom det måske ikke helt havde været meningen. Sarahs reaktion var også nogenlunde som hun havde forventet og antaget og hun var selv tæt på at begynde at grine, da veninden lod sig falde ned at ligge på ryggen igen ”Mhmm..” nikkede hun uden at kunne mønstre nogen form for alvor ”Jeg ér skide charmerende..” hun fulgte den andens eksempel og lå sekundet efter på rygget i græsset selv ”Og har lækkert hår, det må vi ikke glemme.” hun smilede smørret og lukkede så øjnene bag det mørke glas for igen blot at nyde solen på ansigtet.
Hun rørte sig ikke, men rynkede brynene over spørgsmålet der kom næst. Hun drejede hovedet og rettede igen blikket på hendes ansigt, uden at kunne se hende rigtigt i øjnene for solbrillerne ”Prøvet hvad?” spurgte hun, et øjeblik ikke helt sikker på hvad Sarah mente, men allerede mens hun spurgte, blev hun ret sikker på at emnet stadig var det samme, blot en del mere alvorligt. Hun drejede hovedet væk igen og så op det blå med stadigt rynkede bryn og trak lidt på skuldrene uden at vide hvad hun skulle sige.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Jun 1, 2012 18:39:02 GMT 1
Sarah lod være med at modsige Anessa. I stedet fnøs hun blot muntert, så op på skyerne og bed diskret lidt ned i sin underlæbe, uden at hun helt holdt op med at smile. At hun på sin hvis var enig i beskrivelsen havde hun allerede medgivet, men veninden virkede som om hun betragtede enhver kompliment som noget mistænkeligt og Sarah havde ikke tænkt sig at bøje det i neon eller gentage sig selv. Et presserende spørgsmål meldte sig dog på banen, samtaleemnet i mente. Efter at have tilløb i et par øjeblikke drejede hun hovedet imod den jævnaldrende ravn og skubbede det over sine læber med en svag rynke i panden og et ansigtsudtryk, der ellers var neutralt.
Ved Anessas reaktion himlede hun dog med øjnene og hævede begge bryn. ”Lad lige være med det der. Har du været sammen sammen med en pige?” Hun rullede en fuld omgang rundt, så hun kom tættere på veninden, smilede skævt og drejede sig om på siden, før hun prikkede hende i siden med en enkelt finger. ”Du kan godt sige det til mig. Jeg løber ikke med sladder. Jeg er mere typen de sladrer om.” Hun vrikkede lidt med brynene og fandt balancen, ved at placere sin ene håndflade imod græsset på den anden side af Anessa. ”... Lidt ligesom dig,” konstaterede hun, tydeligt drillende, imens hun så ned på blondinen.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jun 1, 2012 22:36:06 GMT 1
to lay on the grass on a summer daywatching clouds float across the skyis hardly a waste of time~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessa følte sig en smule utilpas til mode over Sarahs ret direkte spørgsmål. Af samme grund drejede hun hovedet væk og så op i skyerne igen, rimeligt glad for de mørke brilleglas der nu tjente to formål. Hun kneb læberne hårdt sammen da Sarah uden problemer gennemskuede hendes fejlede forsøg på at tale udenom, men nåede ikke at svare før den anden rullede betydeligt tættere på og stak en finger i siden på hende.
Hun vred sig med et ufrivilligt med en utilfreds lyd og rakte automatisk ned for at gnide sig på siden hvor Sarahs finger havde været, mens hun så op i venindens ligeså mørke brilleglas med en svag trækning i den ene mundvig mens Sarah fortsatte opfordrende ”Ja, vi er to alen ud af ét stykke.” kommenterede hun tørt, uden på nogen måde at kunne abstrahere fra hvor tæt på den andens ansigt var og ikke helt sikker på hvad hun mente om det. Hun rynkede panden lidt uden at røre på sig og trak så på skuldrene ”Ikke hele vejen, nej..” hun tav et lille øjeblik blot for at sno den ene hånd under Sarahs arm og skubbe sine solbriller op i panden ”Hvorfor vil du vide det lige pludselig?” hun så en smule forsvarsberedt op på veninden og stak hånden under nakken.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Jun 1, 2012 22:59:14 GMT 1
Vandt som hun var med at lege med folks fysiske grænser, fornemmede Sarah relativt hurtigt at hun havde overskredet Anessas – i hvert fald en smule. Det stoppede hende dog ikke, men fik hende alligevel til at genoverveje en ting eller to. Hun smilede skævt ned til hende, vrikkede lidt med brynene over den tørre bemærkning, men sagde ikke noget, før hun havde fået sit svar. Da undslap blot et dæmpet ”oh,” uden at hun flyttede på sig.
Hendes blik hvilede på veninden bag solbrillerne, men hun fulgte ikke hendes bevægelse op med en lignende, blev blot liggende halv ind over hende med størstedelen af vægten på sin egen hånd og et lille lumsk smil på læberne. ”Fordi jeg havde lyst til at vide det,” konstaterede hun simpelt. ”Har du... Lyst?” Hun lænede hovedet lidt forover, så hendes solbriller gled et stykke frem og hun kunne se drillende på Anessa hen over kanten på dem. Betragtende hende uden at blinke lagde hun hovedet på skrå. Hun forsøgte ikke engang at skjule det nysgerrige glimt i sine øjne, men på den anden side heller ikke hverken drilleriet eller udfordringen, der lå i spørgsmålet.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jun 2, 2012 0:35:01 GMT 1
to lay on the grass on a summer daywatching clouds float across the skyis hardly a waste of time~ ~ ~ ~ ~Tag: Sarah Bones - Outfit: Here Anessa havde normalt intet problem med fysisk kontakt, men der var alligevel noget mildt indvaderende, ved den måde Sarah lå halvt ind over hende og hun blev liggende helt urørlig mens hun svarede en smule forsvarsberedt på spørgsmålet. Hun var svagt bevidst om at hun netop var mere defensiv end hun normalt ville have været og hun rynkede panden lidt på den bekostning, ganske klar over hvorfor, da hun først havde tænkt tanken.
Hun rykkede sig lidt under veninden for at kunne lægge den ene hånd under nakken, mens den anden blev hvor den var og Sarahs smil fik hende til at rynke brynene lidt mere og mærkede sit blik flakke momentært ”Sarah..” begyndte hun og kunne alligevel ikke holde endnu en trækning i mundvigen tilbage ”Hvad har du gang i?” hun så et langt øjeblik bare på den anden før hun trak på skuldrene og alligevel tilføjede flere ord ”Ja, selvfølgelig har jeg det. Når der dukker en op der er interessant nok.” lagde hun ud og gjorde en kort pause før hun fortsatte ”Ikke bare for at gøre det.” hun så alvorlig ud et øjeblik uden helt at kunne greje hvad afkode, om den anden mente det alvorligt eller bare tog pis på hende.
|
|
|
Post by Sarah Bones on Jun 2, 2012 9:53:46 GMT 1
Sarahs smil blev ikke mindre drillende over Anessas tydelige usikkerhed. Hun flyttede sig dog ikke en milimeter, men kom blot med et bekræftende ”mmh,” da veninden sagde hendes navn. Spørgsmålet fik det til at hale lidt tydeligere i hendes mundvige og hun skulle lige til at svare, da en fortsættelse fulgte og hun i stedet kneb øjnene en smule sammen. ”Tak for lort,” svarede hun ironisk, før hun himlede med øjnene, uden dog at smilet helt forlod hendes læber. Hun drejede sig og flyttede armen igen, satte sig op i en relativt glidende bevægelse og så ud over søen.
Rystende lidt på hovedet tog hun en dyb indånding og trak benene op, bøjende i knæene indtil hun kunne låse sine arme i et løst greb omkring dem. ”Jeg tænkte bare at det kunne være du efterhånden var nysgerrig – halvandet år efter at du er ude af skabet og alt det. Men det er fint... Jeg skal nok lade være med at græde snot over din brutale afvisning. Der skal nok være en eller anden, der synes at jeg er interessant.” Hun drejede hovedet imod Anessa og smilede skævt, himlende med øjnene igen og tydeligvis bare en lille smule fornærmet, selvom hun pænt dækkede det til i drillerier.
[/color] [/size] Click
[/center][/blockquote]
|
|