|
Post by fenella on Mar 8, 2011 11:44:15 GMT 1
Vel mødt på den politiske scene – Hogwarts anno 2082!
Som mine modstandere om den politiske magt her på skolen, vil jeg gerne have en nogenlunde kontakt til mine medlemmer og endnu mere, høre hvad de selv mener om deres engagement i ”The Riddlers”. Derfor lægger jeg nu dette opråb og håber at I, hvis characters er meldt som aktive medlemmer, vil huske at kigge forbi fra tid til anden. Hvis der sker noget ekstra-ordinært vil jeg ud over at lægge nyheder op herinde, også sende jer en ugle. Disse ugler vil dog kun ryge ud til de af jer der har meldt jeres character politisk aktiv og interesseret i spil på den bekostning. Altså får ingen på passiv-listen dem, men jeg håber vi på sigt kan samle en solid, lille gruppe af Riddlers at lave spas med in game. Til en start, vil jeg meget gerne forsøge at danne mig et billede af, hvordan Fenella's Riddlere er sammensat som gruppe, og derfor vil jeg bede jer alle sammen bruge ti minutter på at udfylde nedenstående lille skema, som jeres Riddler-character, og poste det her i tråden. På forhånd tusind tak! Fenella / Lillith / Louise
[blockquote][blockquote][color=996699][b]Jeg hedder:[/b][/color] Din characters fulde navn
[color=996699][b]Jeg er:[/b][/color] Hvor gammel er han/hun?
[color=996699][b]Jeg er medlem af [i]”The Riddlers”[/i] fordi:[/b][/color] Hvorfor meldte din character sig ind i [i]”The Riddlers”[/i]? Giv mig gerne lidt mere end bare [i]”Fordi han/hun hader Mugglere.”[/i]. Tænk lidt over det!
[color=996699][b]Jeg har været medlem:[/b][/color] Hvor længe har din character været medlem af [i]”The Riddlers”[/i]?
[color=996699][b]I gruppen er jeg:[/b][/color] Hvordan er din character når [i]”The Riddlers”[/i] samles til deres møder? Er vedkommende typen der deltager aktivt i debatten eller mere den passive og lyttende?
[color=996699][b]Desuden:[/b][/color] Hvad bidrager din character med for gruppen? Samler vedkommende oplysninger? Arrangerer debatter og en sjælden gang demonstrationer? Skriver læserbreve til aviser på gruppens vegne? Laver flyers? Uddeler flyers? [/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by fenella on Mar 8, 2011 11:47:04 GMT 1
Eksempel: Jeg hedder: Fenella Lennox Maverick
Jeg er: 17 år
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Fordi jeg tror på suveræniteten i rent blod og søger at bevare denne. ”The Riddlers” er mit springbræt videre ud på den store politiske scene og mit første skridt mod mit mål – at blive minister for magi. Jeg har egentlig altid været politisk bevidst. Jeg kommer fra en familie, hvor vi lige så længe jeg kan huske, har diskuteret politiske emner ved middagsbordet. En familie der lagde stor vægt på netop rent blod og det var og er mit fundament, ligeså vel som jeg har ladet det være min inspiration. Som renblodede troldmænd og hekse, har vi et ansvar for, at det magiske samfund skal være et godt sted at leve og bo. Det er i dag mere vigtigt end nogensinde, at fuldblods kulturen bæres videre tæt forbundet med slægterne, vores historie, kultur og idealer. Løsrevet herfra bliver kampen meningsløs og vi et let offer for vor suverænitets fjender. Det trues i dag bl.a. af eftergivenhed overfor fordomsfulde oppositionerende grupper, der ikke respekterer vores værdier og vores overlegenhed. Det trues af holdninger, der fratager os vores selvstændighed som minoritet og som dermed underminerer vores arv og vores traditioner.
Jeg har været medlem: Siden mit andet år på Hogwarts. Jeg overtog lederposten da jeg startede mit sjette år.
I gruppen er jeg: Jeg er lederen! Det er mig der bestemmer hvornår det går løs. Jeg styrer min gruppe med hård hånd og jeg har et øjne i nakken og på hver finger. Selvfølgelig skal alle have lov at sige deres mening, men hvis jeg er uenig, så holder jeg ikke mund! Jeg kan være ret krævende og jeg forventer at mine medlemmer gør lige så meget arbejde som jeg, selvom det ikke altid er tilfældet.
Desuden: Jeg leder og fordeler det praktiske arbejde mellem medlemmerne. Jeg samler oplysninger og jeg er frontperson for vores gruppe udadtil. Det er mig der bliver stillet til ansvar og mig der kommer i søgelyset som den første, når vores gruppe gør sig bemærket.
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Mar 8, 2011 16:43:42 GMT 1
Jeg hedder: Jake Wade Loretz.
Jeg er: 17 år.
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Jeg er med i The Riddlers da jeg værdsætter deres værdier og mener at der er en grund til at de kaldes halvblods og derunder. Kun folk med rent blod burde få lov til at lære at bruge noget så fantastisk som magi. I min verden burde mugglere og halvblods magikere ikke kaldes for magikere, faktisk burde de blive hjemme hvor de blev født og sig for dem selv. Jeg forstår ikke hvordan Burning Day og The Hallows kan have det sådan omkring de folk med beskidt blod løbende i deres årer, det er decideret ulækkert og de fuldblods troldmænd og hekse som har fået børn med dem som ikke var fuldblods burde ligeså smides for porten!
Jeg har været medlem: Siden mit første år.
I gruppen er jeg: Jeg giver gerne udtryk for min mening til møder og er der noget jeg er utilfreds med, eller mener at vi bør gøres anderledes holder jeg mig ikke tilbage. Jeg er dog ikke typen der går rundt og laver propaganda for The Riddlers da jeg sådan set er ligeglad med hvilken politisk holdning de forskellige elever på skolen har, så længe det kun er fuldblodseleverne der går på skolen. At de mener at halvblodseleverne burde have lov til at være på skolen kan jeg ikke ændre, men jeg vil gøre alt hvad der står i min magt til at dem som ikke er fuldblods slet ikke har lov til at være på skolen.
Desuden: Bidrager gerne til informationsindsamlingen og står gerne sammen med Fenella som en form for støtte hvis hun har brug for det. Jeg er ikke bange for at få skidt på hænderne og at blive beskidt sker fra tid til anden hvis der f.eks. skal presses information ud af en anden års elev.
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Mar 8, 2011 18:45:59 GMT 1
Jeg hedder: Evelynn Rose Ivory
Jeg er: 16 år
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Jeg har nok egentlig, nok mest af alt på grund af den kvalmende mugglefascination i min familie, interesseret mig for The Riddlers politiske værdier og grundlag. I kraft af den stærke politiske arv, der ligger til min slægt og bagland, har jeg også i en meget tidlig alder været stillet ansigt til ansigt med store, politiske emner. Med tiden er det så gået op for mig, hvor stor betydning politik egentlig har fået for mig og gjort mig til den, jeg er den dag i dag. Det er dog ikke kun mig selv og jeg, jeg kæmper for, da politik altid har været og vil være en højere sag end den enkelte person. Jeg kæmper for fremtidens magikere. Magikere, der fortjener den ædle kunst, vel at mærke. Hvorfor i alverden, skulle vi dele den smukke og så fascinerende kræft med uværdige? Burde vi ikke værne om en ting som magi, der er så vigtig for os som mennesker? Burde vi lade den lande i forkerte hænder? Nej! Der er en grund til at halvblods og mudderblods har fået deres navne. De er kun halve eller slet ikke ordentlige magikere. Kun halvt så værdige som os andre. Jeg går ind i The Riddlers som en kamp for en fremtid, hvor vi endelig giver os til at kæmpe for det, der er højere end dig og mig og os alle tilsammen! Jeg går ind i The Riddlers som en kamp for vores magi!
Jeg har været medlem: siden 2. årgang og overtog næstelederstillingen i starten af 6.
I gruppen er jeg: Næstelederen og sørger for at vejlede og hjælpe Fenella, hvor der er behov for det samtidig med at jeg selvfølgelig aflaster hende med ting som referater og hjælper til ved udarbejdelser af dagsordener og indsamling af punkter fra andre medlemmer. Jeg er broen mellem medlemmer og Fenella og sørger for at samarbejdet går så glidende som muligt.
Desuden: I gruppen er jeg jo notar til møderne og laver derfor også de opfølgende referater. Det er dog på ingen måde last for, at jeg evigt og altid vil sørge for at have indflydelse på de valg, hvor jeg mener min ekstra opmærksomhed er krævet. Jeg er de andre medlemmers stemme og sørger også for, hvis ikke i mine kommentarer så i notaterne, at brugbar information bliver taget i betragtninger.
|
|
|
Post by drake on Mar 8, 2011 19:48:39 GMT 1
Jeg hedder: Drake Maverick
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Min vidunderlige familie har i generationer levet med mængden af mudderblods børn, der er kommet til verden. Og siden jeg stammer fra en familie som altid har været en stor del af denne politiske holdning, ville jeg bringe traditionen videre. Jeg mener at en fuldblods familie er noget der altid har burdet være der, og så kan jeg slet ikke forstå hvordan en troldmand kan bringe skam over sin familie ved at parrer sig med en muggler. Det er afskyeligt, og tanken gør mig syg.
Jeg har været medlem: Siden jeg startede på skolen.
I gruppen er jeg: Jeg er meget passivt lyttende, men kan sagtens bryde ind hvis jeg mener noget andet end det der bliver sagt.
Desuden: Jeg bryder mig ikke om demonstrationer og alt det passive papir arbejde. Jeg bryder ofte regler, som ender med at såre mudderblods børn.
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Mar 9, 2011 11:05:12 GMT 1
Jeg hedder: Gabriel Caron
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Jeg har de samme politiske holdninger og værdier og værdsætter det de står for. Jeg er blevet født ind i en familie af fuldblods og kommer af en ret så fin slægt som hele vejen igennem har sat spørgsmålstegn ved mugglers ret til at blive lukket ind i den magiske verden. Der er en grund til at den magiske verden er skjult for ikke magiker og at lukke nogen af disse ind er både farligt og unaturligt for vores egne. Omgang med muggler er hellere ej acceptabelt efter min mening, især fordi vi er en langt mere overlegen race og bedre på alle punkter end dem. Jeg tror på at fremtiden vil være langt bedre hvis det er styret efter The Riddlers grundlag, politik og værdier. En verden der ikke involvere fremmed individer der kan være en trussel for den kommende generation af hekse og troldmænd.
Jeg har været medlem: Siden mit første år
I gruppen er jeg: Den der lytter og kommer med ideer og meninger hvad man burde gøre og hvad man måske skulle holde sig fra. Jeg bringer gerne nyheder frem og oplysninger og har tit fanget et rygte om The Hallows eller Burning day. jeg er med til alle møderne og udebliver kun hvis Fenella har bedt mig om at gøre noget for gruppen, hente nogle oplysninger eller sådan noget.
Desuden: Er jeg typen der altid har nye oplysninger og den såkaldte fjende. Jeg ved hvad de andre har gang i og kan måske kaldes for en spion ikke at jeg selv gøre tingene. Eleverne på skolen ved godt hvilke side jeg holder med for jeg lægger ikke skjul på det men jeg går ikke rundt og uddeler flyers eller andet på den måde. Jeg er handlekraftig og fuldføre opgaver til punkt og prikke hvis jeg får besked på det.
|
|
Blake Matthews
Dimittend
It is said some lives are linked across time. They are connected by an ancient calling? Destiny
|
Post by Blake Matthews on Mar 20, 2011 17:59:21 GMT 1
Jeg hedder: Blake Matthews.
Jeg er: 17 år.
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Jeg har indtil videre holdt mig ret passivt til hele muggle-emnet, men må sige at det har påvirket mig en hel del mere end hvad jeg havde forventet. At lade muggle-fødte rande frit rundt på skolen, er begyndt at blive et problem jeg helst ser bliver taget hånd om. Jeg meldte mig til gruppen ”The Riddlers”, fordi jeg stærkt føler at fuldblods’ autoritet bør være langt mere overlegen end hos muggle-fødte, men da skolen ikke opfylder disse krav, har jeg valgt at deltage i denne gruppe, så jeg selv kan tage hånd om sagen og udrydde skadedyrene. Jeg går stærkt ind for at det er de renblodet troldmænd og hekse der fører vores arv og kultur videre ud i fremtiden, men så længe muggle-fødte truer denne sag, forbliver jeg en aktiv medlem af ”The Riddlers”.
Jeg har været medlem: Siden 4. årgang.
I gruppen er jeg: En blanding af den aktive der tit deltager i samtalen, og den lyttende der venter med gennemtænkte holdninger og kommentarer til sidste øjeblik. Jeg er meget handlekraftig og melder mig gerne som den person der fuldfører det beskidte arbejde.
Desuden: Støtter jeg Fenella, om jeg så må være sidste mand stående på slagmarken. Og jeg er den der holder et vågen øje med folk, mudderblods, halvblods, specielt fuldblods Slytherin der har givet deres troskab til ”The Riddlers” men ikke lever op til deres forventninger.
|
|
|
Post by Deleted on Mar 28, 2011 11:53:13 GMT 1
Jeg hedder: Samuel Chancellor Murdoch
Jeg er: 17 år gammel
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Som helt lille blev jeg jo trods alt født ind i en familie der alle støttede op om den gamle dødsgarde. Jeg har valgt at videre føre den tradition fordi jeg mener at det er det eneste rigtige, og fordi mugglerne overhoved ikke passer ind i den magiske verden, efter min mening. Jeg har siden jeg startede på skolen læst meget om det gamle regime, og har altid fundet det meget interessant. Jeg mener at The Riddlers er det eneste sted jeg høre hjemme på denne skole, da det er det eneste sted jeg kan dele mine tanker og mine idealer, blandt elever af min egen støbning. Min far har bedt mig om at gøre ham stolt, og jeg har derfor valgt at følge i hans fodspor. Jeg har absolut ikke fortrudt mit valg, og jeg vil følge lederen så længe jeg er på denne skole.
Jeg har været medlem: Jeg har været et aktivt medlem af gruppen siden min femte årgang. Det var der jeg begyndte at kunne sætte tingene i perspektiv, og kontrollere mine tanker yderligere. Min familie har jo altid gjort mig opmærksom på hvad der er rigtigt, og hvad der er forkert, og i dette tilfælde vidste jeg at det var der jeg skulle hen. The Riddlers er det eneste rigtige for mig, og min familie.
I gruppen er jeg: Jeg er typen der deltager aktivt i gruppen. Jeg følger lederen, og udføre hendes opgaver til punkt og prikke. Jeg mener ikke at et passivt medlem er et godt medlem.
Desuden: Jeg udføre det arbejde som jeg bliver tildelt, jeg gør det jeg får besked på, uanset om jeg kan lide det eller ej. Desuden kan jeg godt lide at indsamle oplysninger om de forskellige personer. Men jeg tager kun imod ordre fra Lederen, ingen andre.
|
|
|
Post by sin on Apr 7, 2011 15:11:59 GMT 1
Jeg hedder: Cinnamon Ainsley
Jeg er: 16 år
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Jeg er med i ”The Riddlers” fordi jeg på ingen måder føler at integrationen med Muggler samfundet, der har fundet sted over de sidste århundrede har ført noget positivt med sig. Deres kultur er hyglerisk, voldelig og magt liderlig, de kan ikke håndtere den magt der ligger i at være magiker, det er ganske enkelt ikke i deres natur. Det er på høje tid at vi vender blikket fra den naive forstilling om at Muggler en dag vil kunne forstå og respektere os, det kommer aldrig til at ske.
Jeg har været medlem: Siden mit tredje år, min mor havde forbudt mig at have noget at gøre med en sådan gruppe, men jeg er ikke et barn længere og jeg vil ikke tie, når vores verden er ved at styrte i grus.
I gruppen er jeg: En brændene fortaler, der ikke er bange for at bakke ord op med handling. Jeg er ikke bange for at rokke båden, hvis jeg føler vi tøver, når vi bør tale.
Desuden: Hjælper jeg hvor jeg kan, praktiske ting, have et øre til jorden omkring hvad der sket rundt om på skolen eller bare være den der tager det beskidte affald ud, de små pjok skal ikke tro sig for sikre.
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Apr 7, 2011 20:54:24 GMT 1
Jeg hedder: Psyche Hestia Guillotine
Jeg er: 18 år
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Fordi jeg er stolt af at være fuldblodet, og jeg ikke kan klare tanken om at min families ædle blod fortyndes af mudderblod, og tænk hvis magien på et tidspunkt helt drives ud af blodet? Tænk hvis man til sidst får fortyndet alt det magisk blod så meget, at der kun vil forekomme mugglerfødte magikere, fordi der simpelthen ikke findes fuldt blod mere? Det er jo en frygtelig tanke, derfor må vi gøre hvad vi kan, for at forhindre mugglere i at blande sig i vores samfund. (Pysche meldte sig i virkeligheden ind i Riddlers, fordi hun er overbevist om at en muggler dræbte hendes mor, og hun på en måde betragter hendes støtte til Riddlers, og de ting hun dermed kæmper for, som sin minihævn over alle mugglere... Dette ville hun aldrig indrømme over for nogen)
Jeg har været medlem: Siden 5. årgang. Der er egentlig ikke så meget at sige til det, jeg har bare aldrig været overpolitisk.
I gruppen er jeg: Passiv. Hovedsageligt passiv, og lyttende. Hvis jeg er til stede, hvilket ikke altid er tilfældet, eftersom der er vigtigere og langt mere spændende ting i mit liv end politik. Det er sjældent der bliver diskuteret noget jeg virkelig går op i, men hvis vi rammer et emne jeg brænder for, skal jeg sgu nok deltage aktivt.. Ja faktisk bliver jeg ret svær at overhøre, når det er tilfældet.
Desuden: Laver jeg ikke meget ekstra. Lidt mudderblodsnedgørelse hist og her kan forekomme, men jeg er på ingen måde en fremtrædende riddler. Faktisk foretrækker jeg situationen som den er nu, de færreste er klar over at jeg faktisk er medlem af gruppen, men de fleste er dog klar over at jeg tilhører Slytherin, og for nogen er det jo sammenhængende. Hjælp til praktisk arbejde er ikke noget Fenella skal regne med fra min side, medmindre der indebærer et aspekt af sjov, som f.eks. rygtespredning og mudderkastning, så skal jeg da glædeligt hjælpe, specielt hvis det er rettet mod visse personer, som jeg ikke kan udstå.
|
|
|
Post by Thomas Chancellor on Apr 18, 2011 1:07:29 GMT 1
Jeg hedder: Thomas Quentin Chancellor
Jeg er: 16 år gammel
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Jeg har aldrig forstået hvorfor mugglerfødte skulle have nogen ret til, at være en del af den magiske verden og det både forundrer og forstyrrer mig, at man skulle have lyst til at blande sit blod med en der praktisk talt er fra en helt anden race. Jeg mener ikke konkret at magikere er mugglere overlegne i samme grad som var de dyr, men udvaskningen af vores gener burde kun ske i det ekstreme tilfælde, at vi er så få tilbage at det er en reel tvungen nødvendighed. Hvem ønsker at få et barn, der er en fuser, og kan det kaldes en reel fuser, hvis den ene forælder er muggler? Det er denne slags spørgsmål, som tilsyneladende er blevet forbudte at stille i et eller andet forsøg på ikke at få mugglerfødte til at have det dårligt med sig selv - og det mener jeg er forkert. Jeg synes de ukomfortable spørgsmål skal stilles og de eneste der giver mig den mulighed er the Riddlers.
Jeg har været medlem: Siden anden årgang.
I gruppen er jeg: Ganske svingende, alt efter emnet og de deltagende. Nogen gange går bølgerne lidt for højt til mig og visse ekstreme kræfter internt får mig til at krumme tæer. Jeg brokker mig ikke over de emner der til tider berøres, men når det sker, forholder jeg mig tavs. Resten af tiden er jeg altid klar med en kommentar og mine holdninger, som jeg prøver at udtrykke klart og utvetydigt, men jeg må nok indrømme at jeg stadig er lidt på vagt omkring eventuelle skyts, som kunne bruges om mig senere hen. Jeg bryder mig ikke altid om de rænker der spindes og synes godt der kan gå lidt vel meget politik i den til tider.
Desuden: Gør jeg hvad jeg kan, uden at det tager overhånd og tid fra mit skolearbejde. Mine prioriteringer i den henseende er der vist ingen, der er i tvivl om og min egen fremtid kommer så ganske bestemt før the Riddlers. Jeg skriver gerne både flyers og læserbreve, hvis jeg ellers selv kan bestemme grund-indholdet og ikke skal følge en andens dagsorden, men jeg debatterer meget nødig.
Jeg er bestemt ikke hverken Fenellas eller Evelynns stik-i-rend-dreng og selvom jeg på ingen måde finder mig selv i opposition til de to yndige furier, som leder vores gruppe, så synes jeg måske til tider, at slangegiften bliver lidt for bitter til min smag.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 15, 2011 19:13:39 GMT 1
Jeg hedder: Aisling Delaney
Jeg er: Lige fyldt 16
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Det stod skrevet i linierne mere eller mindre fra dag 1 af mit liv, gennem mit liv er jeg vokset op med ideen om at troldmænd skal herske over mugglere, og jeg ser det som helt logisk at det burde være sådan. Det kommer ikke ind i min tankegang overhovedet at nogen skulle kunne se det som værende ondt, for mig er det naturens orden. Det er derfor helt underligt, at der er mugglerfødte på Hogwarts, og i starten kunne jeg slet ikke forstå det. Jeg morer mig desuden ofte med at løbe efter disse mudderblods elever, hvilket jeg og mine tøsede veninder får meget sjov til at gå med.
Jeg har været medlem: Jeg er et forholdsvist nyt medlem, da jeg først officielt meldte mig ind som 13 årig. Men det betyder ikke at jeg ikke anså mig som værende medlem før det, jeg havde bare ikke aktivt meldt mig ind endnu.
I gruppen er jeg: Jeg er helt klart mere lyttende, og måske også lidt skræmt af og til, det er ikke altid jeg kommer, men jeg prøver dog at stille op så meget jeg kan. Jeg er der mest for at høre de andre snakke, og følge med i hvad der sker. Dog har jeg ikke mig selv nok på plads, til at overskue så meget politisk og deltage i de voldsomme diskussioner, og går ikke meget mere op i det i min dagligdag.
Desuden: Jeg har nogle kunstneriske egenskaber, som jeg altid bidrager med hvis der er brug for det. Jeg er ok god til at lave plakater, efter min træning derhjemme hos familien og er ret god til at få stillet nogle virkningsfulde plakater op. Ud over det er jeg villig til at gøre hvad som helst hvis nogen beder mig om hjælp, bare for at vise min loyalitet, men det er sjældent jeg selv viser initiativ til noget. Jeg plejer at holde mig tæt på Thomas, da han er en ven af familien.
|
|
|
Post by Elizabeth Bloodworth on Jun 17, 2011 19:35:18 GMT 1
Jeg hedder: Elizabeth Anwen Bloodworth!
Jeg er: 17 år!
Jeg er medlem af ”The Riddlers” fordi: Det er det eneste rigtige! Alt andet er uacceptabelt! Jeg får kvalme ved den blotte tanke om, at trivielle mugglere snyder sig ind i det magiske samfund! Blodforræderne er endnu værre, tænk engang, fuldblodsmagikere der åbenlyst kæmper på mugglernes side og for deres rettigheder. Jeg brækker mig! De fortjener alle sammen at dø! I mit hjem ved vi, hvor vigtigt det er at holde vores blod rent, og sørge for at undgå at socialisere os med mudderblod og blodforrædere. Enhver fuldblodsmagiker med respekt for sig selv bør sætte sine egne behov og følelser til side og sørge for, at det rene blod ikke bliver forurenet.
Jeg har været medlem: Jeg var mere eller mindre passivt medlem første år på skolen, og begyndte derefter at komme til møderne på 2. årgang.
I gruppen er jeg: Jeg er ikke bange for at give min mening til kende. Jeg er ikke bange for at diskutere og slås for vores sag, og sørge for, at vi altid vinder. Overfor nye medlemmer kan jeg sikkert godt virke skræmmende, men det rører mig ikke. Jeg får altid at vide, at jeg er for højtråbende, men at mugglere ikke hører hjemme med en tryllestav i hånden kan ikke siges højt nok.
Desuden: Jeg er god til at rekruttere nye medlemmer. Jeg er så passioneret omkring det, at det er nemt for mig at inspirere andre til at tage del. Hvis en mudderblodsbastard bliver for fræk melder jeg mig frivilligt til - i absolut diskretion selvfølgelig! - at sætte personen på plads, og sørge for, at vedkommende ikke sladrer bagefter. Jeg ser det som mit personlige ansvar at afskrække nye mudderblodselever på skolen, så de ved, hvad der venter dem hvis ikke de anerkender deres plads i bunden af fødekæden - og bliver der!
|
|