|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jul 5, 2012 4:58:19 GMT 1
I've been thinking about making changesyou'll tell me your future, I'll tell you my storywe're going out with a bang~ ~ ~ ~ ~Tag: Heather Heartfield - Outfit: Here Anessas blik afsøgte rummet festen åbenbart skulle foregå i, så snart hun kom ind i det, helt per automatik søgende en af de tre ældre veninder, der havde været en virkelig vital del af hendes hverdag i flere år. Tanken om at de alle tre på én gang dimitterede og dermed ikke vendte tilbage efter sommerferien, var stadig alt for underlig at forholde sig til og hun skød den fra sig så snart den meldte sig.
Efter ikke så længe faldt hendes blik på et velkendt blond hovede og hun smilede bredt, for så at sætte i gang i retning af Heather. Hun langede ugenert den ene arm omkring veninden så snart hun nåede op til hende og så anklagende på hende ”Hvordan er det lige du kan sove om natten velvidende at du lader mig i stikken nu, Frøken Dimittend?” hendes blå øjne spillede muntert, på trods af anklagen og blikket gled hurtigt videre ”Har du fundet noget interessant at drikke endnu.” hun vrikkede lidt med øjenbrynene ”Eller endnu vigtigere, nogle chips at kaste med.” hendes smil blev gradvist bredere som hun oplagt fortsatte med at lire muligheder af sig ”Et passende hjørne at efterlade dine sko i..” hun slap veninden igen og gik et skridt baglæns ”Er du forresten ikke stolt?” udbrød hun og vrikkede lidt med hofterne i den blå nederdel ”Ingen bukser.”
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jul 5, 2012 20:58:11 GMT 1
Party time - one last time¤ Anessa Llewllyn Yates ¤ Outfit ¤
Heather var gået i stå foran et af de store vinduer med udsigt over den omkringliggende have og ænsede for en stund intet af hvad der foregik bag hende. Et lille smil hang på hendes læber, som en rynke gjorde det mellem hendes bryn og der var et drømmende skær i hendes grågrønne øjne fæstet langt væk og ikke helt på udsigtet. Skoleåret var netop afsluttet, det sidste år på Hogwarts for hendes vedkommende og det var ikke helt faldet på plads i hendes sind endnu. Mest af alt fordi hun stadig vaklede mellem to veje hun kunne tage herfra. Hun sukkede let og smuttede en m&m's op i munden fra den hådfuld hun havde snuppet fra en skål stillet frem.
Så landede en arm om hendes liv og hun så til siden og ned på veninden der havde revet hende tilbage til rummet hun stod i. Først stadig drømmende og så med muntert glimtende øjne, før hun puffede til Anessa med hoften og lagde sin egen arm om veninden. "Hvem siger jeg planlægger at sove om natten?" Hun vrikkede frækt med øjenbrynene, ladende en lille latter følge, mens hun svingede dem om mod rummet, så de kunne se på det så meget som hinanden i stedet for haven udenfor. "Nope, men det er en del af planen. jeg manglede bare mit trofaste side-kick før missionen blev skudt igang!" Hun så ned på den anden, smilende vidende, før hun rakte op og med en hurtigt hoppende bevægelse placerede tre m&m's hen over brystet på veninden. "Chips er så meget forrige måned! Chokolade høre sommeren til!"
Hun grinede og puffede så igen til den anden med hoften. "Hov hov! De stod ganske fint efterladt ved pejsen og var slet ikke i noget hjørne... Thom tilgav mig vist også for den snak de afsted kom... efter lidt bearbejdning." Hun havde endda også fået sine sko igen efter påskeferien. Så spærede hun påtaget chokeret øjnene op og lod blikket glide ned over veninden. "Wauw! Hvem tabte du et væddemål til, Birdie?" Hun blinkede smuttede en m&m's i munden før hun tilføjede oprigtigt. "Men den klær dig! - Og de stænger der skal nok gøre lykke!"
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jul 6, 2012 0:03:07 GMT 1
I've been thinking about making changesyou'll tell me your future, I'll tell you my storywe're going out with a bang~ ~ ~ ~ ~Tag: Heather Heartfield - Outfit: Here Anessa slap en lille gryntende lyd og måtte tage et halvt skridt til siden, da hun blev puffet til. Det så dog ikke ud til at genere hende det mindste og i stedet puffede hun prompte igen med et bredt smil ”Du siger noget. Vi fester hele natten i stedet. Meget bedre plan.” hun drejede med rundt uden protester og lod blikket glide ud over rummet mens Heather fortsatte.
Så løftede hun hovedet og så op på veninden med hovedet lidt på sned ”Aaarw!” udbrød hun påtaget berørt og gav den anden et klem ”Jeg føler mig helt speciel og alting.” hun smilede smørret og nåede ikke at gøre ret meget mere, før tre chokoladeknapper ramte hendes udskæring. En fortsatte ned på gulvet og trillede væk, mens de to andre gik i mål og endte i hendes bh ”Hey!” hun så påtaget fornærmet på Heather ”Tyvstart!” hun skulede halvhjertet og fiskede så hurtigt chokoladen op fra sin kavalergang og stak begge de små stykker i munden.
Hun fnøs muntert og fremviste hele tandsættet i et flabet grin mens hun tyggede af munden og så på Heather igen med hævede øjenbryn ”Den ene gang, ja.. Hvad med alle de andre? Dine sko vil bare ikke blive på jo mere alkohol du får indenbords.” hun rakte drillende tunge og slap så den anden for at fremvise sin mangel på bukser. Hun fnøs igen og satte hænderne på hofterne ”Mig selv..” hun trak på skuldrene og fortsatte ”Jeg må modvilligt indrømme, at den her er behagelig. Og den passede så fint til min nyeste fugl.” hun pegede sigende mod sin egen navle der var synlig sammen med et lille stykke af hendes mave mellem top og skørt ”Jeg fik en skideballe af far for den.” afslørede hun, ikke særligt overraskende og uden at se ud til hun fortrød sin nye kropsudsmykning af den grund.
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jul 7, 2012 21:47:55 GMT 1
Heather lo perlende ved Nessies prompte svar på hendes ord og lod nuet overtage hende helt, mens de vendte sig rundt mod rummet. Et lille skævt og vidende smil blev dog hængende efter at hendes latter døde ud. Som så ofte havde de tankerne på hver deres ting og lagde noget helt forskelligt i det der blev sagt imellem dem. Ikke at Anessas udlægning ville blive langt fra aftenens plan, men det havde bestemt ikke været den grund hun havde haft tænkt på.
"Du er da speciel og alt muligt! Min helt egen pytslange - med pynt og det hele!" Hendes smil ændrede sig til et drillende et, som hun smuttede chokoladeknapperne ned af brystet på veninden og glimtet i hendes øjne blev let udfordrende og meget leende. "Havde du forventet andet, Birdie?" gav Heather igen, mens hun atter vippede med øjenbrynene og så smuttede tre chokoladeknapper i egen mund. "Desuden bliver de her ret ulækker at smide derned, som de bliver varmet op..."
Heather fnøs lidt og rullede med øjnene, som hun så til siden på Anessa og tørt svarede. "Ja ja ja, de udvandre som jeg slapper af på kontrollen, okey? Vær du bare glad for du ikke så mig sidste sommer hvor en del af mit tøj fik samme ide. Jeg siger dig - hormoner er bitches!" Hun sukkede og vidste at veninden havde set den episode, der heldigvis havde været ved en pool. Vandet havde også haft en ganske ønskelig effekt med at få hende tilbage til overflade - i mere end en betydning. "Så..." Hun så drillende på den anden. "Hvem er aftenens mål så. Jeg ved du har et..." Hun smilede sigende.
Så lod hun blikket falde og slog et overrasket klik med tungen. "Wooow... du gik igennem med det?" Hun rakte ud men bremsede så sig selv, mens hun lyttede videre og og kom til at grine. "Så han kunne ikke lide dit nyeste påfund? Nogen farverige udtryk dennegang der skal deles? - Åh og gjorde det ondt? Gør det stadig ondt?" Hun rettede sig helt op igen, da hun blev klar over at hun havde bøjet sig ned og smilede til den anden. "Skulle vi aldrig finde en drink?"
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jul 8, 2012 1:54:59 GMT 1
I've been thinking about making changesyou'll tell me your future, I'll tell you my storywe're going out with a bang~ ~ ~ ~ ~Tag: Heather Heartfield - Outfit: Here Anessa himlede med øjnene, men kunne ikke holde et knap så piget grynt tilbage, halv en latter, halvt et indigneret fnys ”Den eneste pytslange der findes. Husk det. Du er priviligeret bare at vide jeg eksisterer.” hun rystede på hovedet mens hun fiskede chokoladeknapper op fra sin kavalergang og uden skrupler stoppede dem i munden ”Niks, ikke fra dig.” hun vrikkede oplagt med øjenbrynene og vendte så de venskabelige drillerier og anklager mod Heather selv på et helt andet emne.
Hun begyndte helt naturligt at le som Heather fortsatte og rystede lidt på hovedet, før hun gav veninden et lille klem og så varmt på hende ”Jeg kommer til at savne dig, det ved du godt, ikke.” en smule alvor havde sneget sig ind i hendes blik mens hen tilføjede ”Og Imo og Jules. Jeg kan slet ikke forlige mig med tanken om, at I ikke er der når jeg skal tilbage til skolen.” hun skar en lille grimasse og slap så den anden for i stedet at vise sin mangel på bukser frem.
Hun smilede hemmelighedsfuldt og trak på skuldrene, uden at der alligevel kunne herske nogen tvivl om, at hun rent faktisk havde udset sig nogen, præcis som Heather antog ”En Grævling..” nøjedes hun med i første omgang at indrømme og lod per automatik blikket søge ud efter netop den Grævling hun havde i tankerne, uden dog at finde hende.
I stedet så hun tilbage på Heather og smilede lidt for bredt ”Selvfølgelig gjorde jeg det.” hun så på venindens hånd der var på vej frem og vrikkede lidt med maveregionen ”Du må godt.” hun skar en grimasse og rystede på hovedet med et sigende blik ”Hvad tror du selv? Jeg fik en times skoleret inde foran skrivebordet og han var lige ved at inddrage min ret til at tage herop i aften, men mor reddede ærterne.” hun fnøs muntert og nikkede så ”Mindre end jeg forventede. Det var næsten værre de første dage hvor det bare var vildt ømt. Hver gang en trøje strøg imod eller sådan. Det er fint nu.” hun lyste op i endnu et grin og nikkede uden tøven ”Jo vi skulle. Jeg er ved at dehydrere!”
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jul 12, 2012 19:16:38 GMT 1
Heather lod en perlende latter forlade sine læber, mens hun vrikkede med øjenbrynene af veninden. "Hvordan skulle jeg dog kunne glemme det? Du er og bliver jo en ener...!" Hun smilede drillende, et smil der ikke blev mindre ved Anessas næste ord, men tværtimod videde sig ud - en anelse udfordrende og lyste hendes øjne op. "Det er også min sidste chance længe..." Truede hun videre, træk ud i den anden piges udskæring og stoppede den sidste chokoladeknap hun havde ned i Nessies bh.
Latteren var stadig at finde i hendes øjne, som gengældte det lille klem og alvorligt svarede. "Ditto... " Så sukkede hun og begyndte uden at tænke nærmere over det at vikle en løs tot af sit lyse hår rundt om en finger. "Det føles også mærkeligt at skulle splittes op på den måde. Ikke skulle ses hver dag, grine sammen, læse sammen, spille sammen.... " Hendes blik gled ud i ingenting et øjeblik, før Nessie med vanlig entusiasme vendte Heathers opmærksomhed tilbage på hende og hvad hun havde for.
"Der er også nok af dem at gå efter - og Im havde jo godt held i den lejr også!" Hun blinkede drillende til den anden, før venindens grimasse ved at mindes farens reaktion trak en munter fnisen fra hende. "Han ved hvor han skal ramme dig for det kan mærkes må jeg sige! Godt din mor greb ind!" Hun lyttede videre og nikkede deltagende. Det var intet hun selv nogensinde ville så meget som få ideen til at gøre, men der var hun også noget mere konservativ end Nessie. Huller i ørerne var rigeligt for hende. "Jeg holder bare fingrene væk for en sikkerhedsskyld... men avs for en omgang... selvom den er pyntelig!"
Heathers smil videde sig ud som Anessa sluttede sig til hendes ord. "Jamen lad os se at finde noget så! Zeppelineren leverede lidt godt igen denne gang og jeg er spændt på hvad... han smilede lidt for uskyldigt dog..." Hun satte af sted fra vinduet og hen mod den anden væg, hvor et bord med glas havde opfordret hende til at stille sin pose fra sig til let at kunne findes.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jul 13, 2012 4:50:45 GMT 1
I've been thinking about making changesyou'll tell me your future, I'll tell you my storywe're going out with a bang~ ~ ~ ~ ~Tag: Heather Heartfield - Outfit: Here Anessa grinede oplagt og nikkede uden skyggen af tøven eller falsk beskedenhed ”Ganske korrekt. Jeg er glad for vi er enige.” hun vrikkede drillende med øjenbrynene, og så lettere opgivende på den anden, da endnu en chokoladeknap havnede i hendesudskæring ”Bliver du aldrig træt af det der?” hun så sigende på veninden og gik så på jagt efter chokoladeknappen, der snart var fisket op igen.
Hun tyggede den i sig mens hun nikkede sin enighed og skar en lille grimasse ”Det hører vist med til det der blive voksen-noget. Har du hørt om det?” hun rystede på hovedet med et skævt smil og så ud over rummet ”Det lyder overvurderet i mine ører.” hun fnøs muntert og så konspiratorisk på den anden ”De er så nuttede. Jeg er nødt til at finde ud af om de også er bløde.”
Hun nikkede igen uden at sige mere på sine forældres forskellige meninger og lyste op i et nyt grin ”Et eller andet fornuftigt skal du vel kunne bruge ham til, ikke?” hun lagde armen omkring veninden igen og fulgte hende hen til et bord med et nysgerrigt blik ”Hvilken en?”
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jul 13, 2012 22:59:20 GMT 1
"Aldrig," kom det sikre svar fra Heather, fulgt af et drillende smil og et slag med det lyse hår. Hun havde ladet det hænge løst til en start, men havde flere bånd med sig til når det bare var i vejen. Lidt klog af skade var hun trods alt blevet efterhånden. "Du er min evige kilde til let underholdning!" fortsatte hun storladent og ikke så lidt udsvævende, mens hun skubbede let til veninden med hoften.
Hun så ud over rummet, mens Nessie fiskede i sit tøj efter chokoladeknappen, men uden at smilet forsvandt fra hendes læber eller humoren fra hendes øjne. Det dæmpede dog ned som emnet skiftede naturligt mod forandringer. Så krøb et lille nyt smil frem med mere hårdhed end der havde været før. "Åh ja, det har vist sneget sig ind i en samtale eller to - men ikke i aften! I aften skal vi bare have det sjovt!" Hun lod glæden tage fat igen og nægtede at slippe den for at ødelægge aftenen med at tænke på de valg der lå forude og alt for tæt på. Hun nikkede let og sluttede så om med en perlende latter over udlægningen af grævlinge. "Hvorfor undre det mig ikke?"
Heather rakte ud og fandt en blå flaske frem fra bagerst på bordet. Den stillede hun ved siden af to fundne glas, før hun identificerede ananas-juicen også og satte den hen til resten. "Mmmm, han er nu også god at snakke med, når det hele brasser sammen eller ja, man bare trænger til ikke at tænke..." Hun sendte Nessie et hurtigt smil, mens hun åbnede den blå flaske. "Blå tropeø, Birdie, det er hvad vi skal have... og jeg har fået oplyst blandingsforhold, så jeg halvere bare på det blå og vi er sikre!" Som sagt, så gjort og snart efter rakte hun et glas med grøn væske til veninden. "Hvor intet vover...!"
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jul 14, 2012 18:02:45 GMT 1
I've been thinking about making changesyou'll tell me your future, I'll tell you my storywe're going out with a bang~ ~ ~ ~ ~Tag: Heather Heartfield - Outfit: Here Anessa fnøs stadig muntert og gengældte uden problemer Heathers drillende smil ”Siger du jeg er nem, nu?” hun hævede brynene lidt og rystede påtaget fornærmet på hovedet ”Det er utroligt hvad man skal finde sig i. Måske er det meget godt jeg får dig lidt på afstand.” hun smilede smørret og puffede igen til veninden med hoften som gengældelse af det puf hun selv lige havde fået.
Hun fangede hurtigt chokoladeknappen og stoppede den i munden mens hun rystede på hovedet igen og skar en lille grimasse ”Nej tak.. lad os ignorere det lidt endnu. Det skal nok indhente os før eller siden uanset.” det oplagte glimt sneg sig ind i hendes blå blik igen da Heather lo og hun trak let på skuldrene ”Fordi du kender mig lidt for godt.” hun lod blikket søge momentært ud over salen, uden at finde den hun søgte ”Desuden så var der nogen der sagde noget med at komme op på hesten igen.” hun lod blikket finde tilbage til veninden ”Det kan vel ikke være sværere end at flyve en kost.” hun blinkede skælmsk og fulgte så med hen til bordet Heather førte dem hen til.
Hendes øjenbryn røg lidt i vejret igen, mens hun nysgerrigt fulgte med i hvilke flasker Heather tog nærmere ”Oh? Så han kan ligefrem være seriøs når det kræves?” spurgte hun halvt drillende og så lettere skeptisk på den grønne farve indholdet i glasset antog ved sammenblandingen ”Den ser mere grøn og frodig ud fra min vinkel, men måske er jeg bare farveblind.” hun tog imod glasset, så igen undersøgende på det og trak så på skuldrene mens hun løftede det og forsatte Heathers påbegyndte sætning før hun drak ”..får ingen tømmermænd i morgen.”
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jul 19, 2012 19:12:50 GMT 1
Heather så på Anessa med store uskyldige øjnene, mens hun blinkede let med de lange vipper og foldede hænderne på ryggen for ligesom at understrege det sidste i den antagede holdning. "Kunne jeg finde noget sådan, sødeste?" Hun holdt tonen let og svævende, før hun sugede underlæben ind og så påtaget trist på veninden gennem de halvt sænkede vipper. "Men det mener du jo ikke... vel?" Hun lod en lille usikker tone klinge i det sidste ord, mens hun holdt masken så længe hun kunne.
Det var ikke så længe hun kunne have ønsket, men en hofte skubbende tilbage mod sin brød hendes stilling. Det og Anessas udtryk fik hende til at grine. "Lad os det!" Hun kunne dog ikke helt forskyde tankerne om fremtiden og slet ikke den nærmeste, men fandt ikke stemningen til at bringe noget alvorligt op. Måske senere eller i morgen. Der var jo tid nok til at gøre det i - om ikke andet når hun havde været til den samtale og skulle til at give et endeligt svar. Hun smilede og nikkede til den andens ord. Så videde smilet sig drillende ud endnu engang og hendes hoved vippede let på sned. "Måske sværere end at blive på en.... nu husker du at blive mere på den næste år end i år? Kosten altså!" Ingen grund til flere styrt i hvert fald, var Heather ubetingede mening.
"Mmmmm..." Hun svarede halvt fraværende først til hun havde stillet juicen fra sig og kunne se på Nessie. Det blik hun sendte den anden var dog helt alvorlig for første gang den aften. "Det hjælper at græde op af ham... fandt jeg ud af. Han var ikke begejstret for grunden heller..." Hun så på drinks'ne som den anden kommenterede dem, løftede så den blå flaske og hældte mere af den i Nessies glas, så farven skiftede til en grøn klart tættere på blå. "Bedre?" Så snuppede hun sit eget glas og hævede det til hilse. "Hear! Hear!" Hun tog en tår og smilede. Den smagte kun af ananas. "Jeg kan forstå hvorfor den kan være farlig dog..."
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jul 24, 2012 22:44:41 GMT 1
I've been thinking about making changesyou'll tell me your future, I'll tell you my storywe're going out with a bang~ ~ ~ ~ ~Tag: Heather Heartfield - Outfit: Here Anessa hævede begge øjenbryn og så sigende på Heather, uden at gøre noget forsøg på at skjule at hun absolut troede veninden netop kunne finde på lige det ”Ja du kunne.” slog hun uden tøven fast og grinede smørret mens hun fortsatte med at ryste på hovedet ”Nej, ikke helt, men hvis du bliver ved så begynder jeg at genoverveje det.” hun rakte provokerende tunge, for så at himle med øjnene og ryste på hovedet.
Hun fnøs muntert og så med et spillende blik på den anden der var gået i gang med at blande drinks til dem ”Hallo!” hun så tilpas fornærmet ud, mens hun strøg en hånd igennem det korte hår ”Så mange gange er jeg ikke faldet af i år. Nu vil jeg også lige se om jeg får den plads efter Imogen inden jeg begynder at lægge for mange planer.” hun så sigende på veninden igen.
Hun rynkede brynene lidt mens hun tog en modig mundfuld af glasset, ganske rolig omkring venindens evner som drinksblander ”Aarw..” mumlede hun med et skævt smil ”Pluspoint til Casanova.” hun sænkede blikket til glasset igen og betragtede fascineret farven i det skifte og drak så igen med en lille hovedrysten, før hun så drillende på Heather ”Netop for di du tror den ikke er det.” hun blinkede drilsk og løftede glasset igen ”Skål!”
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jul 28, 2012 8:59:01 GMT 1
Heather smilede bare alt for sødt tilbage til Anessa og lod det være ved det. Siden de havde fundet sammen gennem quidditch-holdet havde de tilbragt en god del af deres fritid sammen. Det ville blive mere end mærkeligt ikke at ses på daglig basis. Tanken blev brudt som et grin atter tog form og snakken gled videre. "Ikke?" Hun hævede sigende et øjenbryn og holdt det løftet et langt øjeblik, før hun smilede stort. "Mon ikke det skulle kunne lade sig gøre? Men det bliver da lidt af en udfordring med så mange nye der skal på holdet..."
Hun smilede hen over kanten af glasset og rullede så let med øjnene. "Han kan som sagt godt... når han er trængt nok op i en krog..." At han reelt havde taget initiativ til at snakke med hende og bryde den unaturligt lukkethed hun havde isoleret sig med på sit værelse i påsken var noget helt andet. Hun nippede lidt mere til sin grønne drink og nikkede så. "Den perfekt drink til mig... skål!" Hun klinkede sit glas mod Nessies og tog en reel tår af væsken.
Så vendte hun sig atter mod rummet, mens hun lod sig falde tilbage mod væggen og læne sig henslængt op af den uden at bryde den opståede tavshed mellem dem lige med det samme. Dansegulvet var godt fyldt og mængden der cirkulerede fra det til bordet med drikkevarer var større end til sidste fest. Sommeren og de overståede eksamener gjorde bare en forskel. "Jeg skal til Montrose på tirsdag..." kom det lidt ud af det blå uden at Heather tog blikket fra rummet.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jul 29, 2012 1:16:09 GMT 1
I've been thinking about making changesyou'll tell me your future, I'll tell you my storywe're going out with a bang~ ~ ~ ~ ~Tag: Heather Heartfield - Outfit: Here Anessa skar en svag grimasse og tog en god mundfuld mere af indholdet af sit glas ”Jo tak.. Uanset hvad, så er det så godt som hele holdet der skal skiftes ud.” hun så påtaget anklagende på Heather og sukkede opgivende ”Det kommer altså virkelig til at kræve tilvænning at I ikke er der.” fortsatte hun i hentydning til Imogen og Heather selv.
Hun skævede igen overvejende til den grønne drink hun havde i hånden og udstødte en munter lyd ”Et eller andet fornuftigt skal du vel også kunne bruge ham til, ikke?” hun så drillende op på veninden, uden at se særligt alvorlig ud. At Heathers storebror var et kapitel for sig selv var ingen hemmelighed, men hun kunne godt lide ham alligevel ”Skål!” svarede hun med et smørret grin og lod sit glas møde Heathers med et kling, før hun selv drak igen.
Hun lænede sig mageligt op mod væggen ved siden af Heather og havde ingen problemer med nogle minutters tavshed. Stilhed kunne der ikke siges at være og da veninden talte igen, var hun et sekund eller to ikke sikker på om hun havde sagt noget over musikken og snakken. Alligevel havde hun dog fanget nok af sætningen til at hæve brynene lidt og se spørgende på den anden ”Montrose? Som I Montrose Magpies?” hendes blik flakkede nysgerrigt over venindens ansigt og hendes fulde opmærksomhed var igen rettet mod hende.
|
|
|
Post by Heather Heartfield on Jul 29, 2012 6:16:20 GMT 1
Heather nikkede samtykkende uden at kommentere mere på det. Der var fordele og ulemper ved at overtage et hold bestående så godt som helt af nye, som der havde været det, hvis holdet havde været stort set intakt. Så trak hun let på skuldrene, mens hun sendte den anden et skævt smil. "Du får nu nok så travlt at du slet ikke bemærker vi er væk..."
Smilet blev lidt varmere, som hun nikkede til det næste også. "Han har sine øjeblikke - der kan bare være så frygtelig langt imellem dem!" Der var ingen tvivl om at hun holdt af sin storebror, skønt de på mange måde var så forskellige som de kunne være. Hun vidste sådan cirka hvor hun havde ham, men vigtigst af alt at han ville være der, når hun havde brug for ham. Med det i tankerne lod hun stilheden falde efter skålen.
"Mmm lige præcis dem. De mangler en søger..." svarede hun så i en let, men også eftertænksom tone, før hun så til siden på veninden og skar en grimasse. "Men det sidste siger jo lidt sig selv, når deres træner har bedt mig om at komme derop til et møde..." Det var et sådan tilbud hun altid havde drømt om, men nu hvor hun havde fået det åbnede det op til langt flere spekulationer end hun havde ventet. For hvordan ville en quidditch-karriere passe sammen med hendes drøm om mand og mange børn? Hun vidste det ikke, men håbede at få lidt afklaring om tirsdagen.
|
|
|
Post by Anessa Llewellyn Yates on Jul 31, 2012 13:55:37 GMT 1
I've been thinking about making changesyou'll tell me your future, I'll tell you my storywe're going out with a bang~ ~ ~ ~ ~Tag: Heather Heartfield - Outfit: Here Anessa havde vendt sig halvt mod Heather, da hun først fangede den skjulte hentydning i hendes lettere kryptiske udmelding. Hendes øjenbryn røg endnu lidt i vejret da hunfik bekræftet sin formodning og et ivrigt glimt meldte sig i hendes lyse øjne ”Og de vil tale med dig? Det er da fantastisk!” udbrød hun begejstret og havde for et øjeblik glemt alt om den drink hun havde i hånden ”Er du den eneste så, eller har de kaldt andre ind, ved du det?”
Hendes blik blev opmærksomt og ærligt interesseret på veninden, mens festen lige for nu var mindre interessant, end at høre om Heathers potentielle mulighed for at opnå lige det hun vidste de begge havde drømt om i årevis ”Siger du ja? Hvis du får tilbuddet?” fortsatte hun nysgerrigt og tog alligevel en mundfuld af sin drink ”Og hvad siger Thom og dine forældre til det?” hun smilede skævt ”Jeg går ud fra de ved det allerede, eller?” hun tav og så afventende på den anden.
|
|