|
Post by Thomas Chancellor on Aug 26, 2011 10:00:18 GMT 1
Mathematics is the supreme judge; from its decisions there is no appeal
[/size][/center] - 16 år
- Fuldblods
- The Riddlers
Thomas er en dejlig omend temmelig misforstået dreng. Han har en smule plot aftalt for det kommende skoleår, havde alt for meget sidste år men kunne såmænd godt bruge noget mere lige nu. Jeg har ingen konkrete ideer, men af nuværende plot kan nævnes at han snart bliver smidt i armene på willien Heather Heartfield. Patrons & Protagonists- Julie Young- Patrick PriceStunners & Sweethearts Heather Heartfield - Obstructors & Opponents- Benjamin Abbey- Emrys Cadwallader Former Flames Meredith Abbey - Riley Abbey - [/blockquote]
|
|
|
Post by Anna May Merryweather on Aug 26, 2011 11:51:03 GMT 1
Thomas & Anna May Siden Anna May er en dedikeret Hallow og Thomas er Riddler, ligger det lige for, at der på en eller anden måde må være en mutual dislike mellem dem. Jeg foreslår, at de måske har været almindeligt gode venner de første år, men efterhånden er gledet mere fra hinanden i takt med, at de blev ældre og fik forskellige synspunkter?
Mht. til deres forhold til hinanden nu, ser Anna nok sig selv som værende lidt hævet over almindelige spydige bemærkninger i timerne og i opholdsstuen, men en konstruktiv diskussion ville hun nok ikke gå af vejen for.
|
|
|
Post by Thomas Chancellor on Aug 26, 2011 15:53:45 GMT 1
Dear Anna ...
Well. Ikke nødvendigvis. Anna skal naturligvis være velkommen til at bryde sig lige så lidt om ham som hun har lyst til, men for hans vedkommende har han ikke noget specifikt imod hende personligt. Han mener naturligvis hun er en anelse ringere end ham, fordi hun er halvblodsheks, men det er ikke som sådan en grund til andet end at synes det er lidt synd for hende. Hun er jo et blandingsprodukt, en halv-muggler, der egentlig ikke rigtig hører til i nogen af de to verdener hun færdes i.
Hans synspunkt har altid været som det nuværende. Hvis noget, er han faktisk blevet lidt mindre stringent med tiden. Da han var ny på skolen og aldrig var blevet udsat for mugglerfødte eller halvblods, var han ufattelig direkte og udtrykte gladelig sine meninger på åben gang. Det gav ham en del øretæver og problemer, så siden dengang har han lært at holde sig til at tale åbent når han ved at han kan gøre det uden at få en direkte konsekvens. Det er temmelig kujon-agtigt og konfliktsky, hvilket er præcis hvad han i den henseende er. Han er virkelig ingen udbrusende løve eller listig slange, men han er hvad han er og hvis hun tidligere på en eller anden måde har kunne sympatisere med det, så ja, så kan de have været en eller anden form for venner. Han vil nok altid have set lidt skævt til hendes afstamning, men den slags kan som bekendt overkommes. Som tiden er gået må de ganske givet være gledet fra hinanden af helt indlysende grunde, men det har nok nærmere været hende, der har trukket sig, end det har været ham, tænker jeg umiddelbart. Han har stadig ondt af hende.
Konstruktive diskussioner ved jeg ikke om hun får så meget ud af. Jeg tror for længst argumenterne er blevet opbrugt gennem tiden. Hvis det du foreslår er at de har været venner men er gledet væk fra hinanden, tænker du så ikke også at de har diskuteret det til hudløshed? Han sidder herovre og kan nemlig godt forstå hvorfor hun vil kæmpe for sine egne rettigheder, men derfor mener han stadig af opblandingen af blod med mugglere er... Decideret ulækker. Can't help it... Det er bare ikke hendes skyld at hun er født sådan.
Kan du følge noget som helst af min lille roman her, eller er det helt langt ude?
|
|