|
Post by Damien Abraham on Aug 23, 2011 11:05:55 GMT 1
damien abraham , dreng • sytten • gryffindor • halvblod • burning day kort & godtdamien er grundbegrebet af en drengerøv. han tager tingene meget afslappet og hidser sig sjældent op over noget. han er altid meget fjollet og der skal ikke særlig meget til at starte et godt grin hos ham. han er af den opfattelse at han kan klare alting selv og derfor ikke har brug for andres hjælp, hvilket nok bunder i at han ikke vil virke svag. han er for det meste lidt konfliktsky, men bliver det til sidst for meget for ham, flipper han helt ud. når det handler om piger tager han tingene stille og roligt. han elsker at fjolle rundt til højre og venstre, men lader det aldrig komme videre end til en flirt her og der. tanken om et forhold skræmmer ham og han mister hurtigt interessen. det er noget helt andet med hans venner. han er loyal og hjælpsom. læs mere her
LOOKING FOR • omgangskreds. nogle bestemte mennesker han ofte ses sammen med. specielt nogen fra hans kollegium, eftersom det nok er dem han ser mest til, men også gerne fra andre kollegier og årgange.
• bedste ven. personen som han klinger bedst med. en han er fortrolig med, stoler på og har kendt i lang tid.
• ærkefjende. en person som damien virkelig ikke kan udstå, og som heller ikke kan udstå damien. køn, alder og kollegium er ligegyldigt. de kunne måske have været venner tidligere, men så på grund af et eller andet blev det ødelagt?
• flirts. eftersom at damien er ret glad for hunkøn, ville det kun være mærkelig, hvis der ikke var nogle bestemte piger han rendte mere rundt med end andre.
alt det andet. jeg er lutter ører for det hele, så hvis i har en helt fantalastisk god idé vil jeg meget gerne hører den.
RELATIONER • samuel abott • sofia • riley
|
|
|
Post by Annabel Baker on Aug 23, 2011 14:47:07 GMT 1
Damien:
LILY: Lily og Damien går på samme årgang og er begge fra Gryffindor. Det er sikkert at sige at de fleste af Lilys venner minder om ham på mange punkter og af den grund kan jeg godt konkludere at de to med garanti også kunne klikke sammen. x) Hun giver ærligt talt ikke så meget for det der med at springe fra dame til dame og ignorerer det let og elegant (med Samuel som sin bror er det vist noget hun har kunnet fra fødslen). Lily bliver leder af Burning Day i det kommende år. Jeg ved ikke om du kan huske hende fra dengang vi aftalte at Lily og Jacob var ekskærester, men ellers må du bede om uddybning af hendes personlighed eller følge linket i bunden. xD
IMOGEN: Igen samme årgang! Og her kunne jeg ikke undgå straks at bemærke at Damiens yndlingshold var Kenmare Kestrels, hvilket er det hold Imogen stræber efter at spille for i fremtiden. Jeg kunne også helt klart se de to komme godt ud af det med hinanden. Imogen er meget sig selv og meget drenget og så lever og ånder hun for Quidditch (hun er anfører for Ravenclaw-holdet). For mere information om hende, følg linket. ;)
MEREDITH: Samme kollegium og vel lidt hen i retning af samme... ry. Hun har i hvert fald været kendt som en lidt all around girl der har en lidt for løs tilgang til hankønnene på skolen. Så jeg tænker sagtens at Mary kunne være en eller anden tidligere flirt (eller noget i den retning) uden problemer? Eller noget helt andet, hvis du har noget i tankerne?
ANNABEL: Er splinterny og skinnende. Hun er en meget atypisk Slytherin der som sådan kun falder på plads på kollegiet fordi hun har ufattelige ambitioner og vil gøre alt for at følge dem. Derudover er hun en Seer, hvilket der uden problemer også kan leges med. Jeg stiller hende egentlig til rådighed til lidt af hvert da hun ikke rigtigt har nogle relationer endnu. x)
|
|
|
Post by Riley Abbey on Aug 23, 2011 15:16:02 GMT 1
Sofia er først og fremmest en karismatisk og social ung pige der er kendt for at være angriber på Hufflepuffs Quidditchhold. På trods af et evigt godt humør lider Sofia af og til af problemer med hendes selvtillid. Det overskygger dog ikke Sofias skøre del af personligheden som gør, at hun ikke er bange for særlig meget, og hun får konstant idéer og infald til skøre og sjove ting. Ellers er Sofia følsom, omsorgsfuld og helt igennem godhjertet. I øjeblikket har hun et lettere crush på vejlederen Arthur Moore (men hun er typen der får på flere), hendes bedste ven er Jethro og hendes bedste veninde er Annabell (nights). Jeg kunne sagtens forestille mig et eller andet mellem de to. Hvad ville Damian synes om hende?
Riley, 7, årgang, Slytherin. Hun er en stereotypisk slange ved at sky meget få midler for at nå sit mål, og ved hævngerrigheden der slår til, hvis folk sårer hendes stolthed. Længere går den ikke, for Riley går ikke synderligt op i blod, og er generelt venlig stemt over for fremmede. Hun er en rigtigt pige der interresserer sig for drenge, sladder, mode og fester, så nogle ville kalde Riley overfladisk. Jo, hun interesserer sig ikke for skolefagene, men til gengæld er hun vældig ambitiøs, og er meget engageret i litteratur samt skolebladet "The Wiz" som hun er redaktør for. Altså, ligeså stor en drengerøv Damien er, ligeså pigede er Riley. Nogle gode idéer?
Samuel er en ung dreng på sit 7. år på Hogwarts. Efterhånden har han skabt sig lidt af et rygte på Hogwarts, og der er få der ikke kender ham. De mest markante træk er hans grove og perverse humor, som de fleste piger (og drenge?) har bemærket. Der flyver altid en rask kommentar af, og han er ikke langsom til at insinuere hvilke tanker han gør sig. Grænser er skabt for at overtrædes, og Samuel er ikke udstyret med et filter som mange andre. Med en arrogance og et behov for at provokere folk, ender Samuel ofte i problemer, men som den kujon han rent faktisk er, flygter han langt hellere end at tage en kamp op. Der er dog meget sjældent noget der kan få ham op i det røde felt, for Samuel har en tålmodighed uden lige. Damien ville nok ikke kunne lide kujon-siden af Samuel, men ellers kunne jeg godt se en form for venskab mellem dem? Forudsat at han selvfølgelig også kan klare Samuels dovenskab og perverse kommentarer. Hvad synes du?
Joseph Ham her er jeg lidt blank med, så skal vi ikke lade ham være?
|
|
|
Post by Damien Abraham on Aug 23, 2011 17:15:02 GMT 1
lily & damien De kunne helt sikkert godt klikke sammen. Han kunne selvfølgelig godt i starten have prøvet at charmere sig ind på hende, men til sidst givet op, og så bare haft et afslappet forhold. Gode venner, snakker godt sammen, venskabligt dril ect.? :)
imogen & damien Helt enig, kunne sagtens se de to komme godt ud af det sammen. Jeg tænker lidt at Imogen måske kunne være pigen, som Damien netop aldrig har prøvet at lægge an på, fordi hun, som du skriver, er lidt drenget og fordi de har en fælles interesse. Måske sådan ”søster-bror”-forhold? De kunne sagtens have kendt hinanden fra de tidligere år på Hogwarts, men først blevet rigtige venner i løbet af de sidste par år? Altså begyndt at snakke mere sammen og sådan. Hvad synes du? x)
meredith & damien De kunne helt klart sagtens have flirtet, andet ville virke underligt, da de jo som du siger har lidt af samme ry. Jeg tænker lidt at de måske stadig små flirter lidt, når de ser hinanden og har et eller andet ”spil” kørende-agtigt? Jeg kunne også sagtens forestille mig at de måske kunne ryge i totterne på hinanden en gang i mellem? Det der med at hun har et højt temperament og godt kan blive aggressiv. Det er meget stik modsat Damien, men tænker at hun måske var en af de få, der kunne bringe sådanne følelser frem i ham. Jeg ved ikke lige, hvor god en idé det er? Kan være du kan tilføje noget? ;)
annabel & damien Altså hun er jo en flot pige, så kunne kun forestille mig at Damien er som han plejer at være – flirtende. Ellers kunne der måske skabes en mindre konflik ved at Damien ikke tror på hendes evner som Seer? Kunne sagtens forestille mig at han ville synes, at hun overdramatiserede og bare var opmærksomhedskrævende. Det ville, så vidt jeg kan forstå på hendes profil, ikke falde i god jord? Nogen ideér? :)
sofia & damien Uden at vide noget med sikkerhed, tror jeg at Damien ville være rigtig usund for en pige som Sofia. Da hun står beskrevet som en meget usikker og naiv pige, der nemt tager tingene til sig, tror jeg måske at Damiens adfærd ville såre hende? Det går selvfølgelig an på så meget. Dét kunne selvfølgelig også være et plot x) Ellers kunne Damien måske være en af hendes få betroede? Det ville nok gøre ham meget beskyttende overfor hende og til tider lidt irriterende? Lidt ala en overbeskyttende og træls storbror. Hvis du har noget bedre, så sig endelig til, for jeg kunne sagtens se noget mellem dem. :)
riley & damien Uhm ved ikke helt? Måske noget eksflirt, hvor at Damien er bakket ud, da det blev for seriøst? Det ville måske gå ind under kategorien ”såret stolthed” og gøre hende pigesur? Men har ikke lige nogle brilliante ideér endnu. Sig endelig til, hvis du kan komme på noget! ;)
samuel & damien Yay, en dreng! Jeg kunne godt forestille mig at de ville komme godt ud af det sammen. Damien kunne måske være drengen, som hiver Samuel lidt ned på jorden, når han begynder at svæve væk? x) Eller prikker til ham, når han går over gevind? Damien har i hvert fald brug for noget testosteron i sin hver dag med alle de piger ham omgås. Han ville sagtens kunne få brug for noget ballade og nogle perverse kommentarer. Jeg tror de kunne komme godt ud af den sammen. Så jeg tænker gode venner? :)
|
|
|
Post by Riley Abbey on Aug 23, 2011 18:03:51 GMT 1
Sofia: Okay. Jeg ser meget potentiale mellem de 2! Puha, jeg er for vild med begge plots til at sige nej til dem ;p... Måske kan man kombinere dem på en eller anden måde. Så... De begynder at snakke sammen i det nye år, og finder ud af at de bare klinger sammen. Og Sofia bliver fortabt i Damien, som måske mere eller mindre nyder opmærksomheden? Og så kysser de måske på et eller andet tidspunkt, efterfulgt af en akavet periode hvor Sofia er totalt såret. Og da hun så endelig tager sig sammen og skælder han ud, får han måske lidt dårlig samvittighed? Og så efterfølgende tæt venskab, overbeskyttende fra hans side fordi han selv er typen? Hmm, for overdrevet?
Riley har været i to seriøse forhold på sit 5. og 6. årgang, så tror mere hun er typen der flirtede skødesløs om sig bagefter. Så måske har de nærmere haft en kort flirt sammen? Måske var han rebound?
Samuel ville helt sikkert have godt af en ven der kunne hive ham lidt ned på jorden, og give ham en ordentlig sviner når han er for ond. Én god ven og partners in crime lyder godt! De kunne sikkert lave en masse ballade og holde nogle skægge fester sammen!
|
|
|
Post by Damien Abraham on Aug 23, 2011 18:50:14 GMT 1
sofia & damien Synes det lyder godt! Damien har måske ikke rigtig lagt mærke til hende før nu, der skulle måske ske noget som ligesom fik dem bragt sammen? Kunne nemt forestille mig at hendes "uskyldighed" gør ham ekstra interesseret. Man kunne tænke sig at så tykhovedet han nu engang kan være gør, at han tror hun spiller kostbar. Tsh drenge. Anyways han ville helt sikkert få vildt dårlig samvittighed, yes. Ih, det lyder godt x)
riley & damien Det lyder fint. Sådan noget skødesløs flirten, når de er omkring hinanden? Noget useriøst fra begge sider :)
samuel & damien Det lyder godt! ;)
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Aug 24, 2011 19:48:52 GMT 1
ELISIA & DAMIAN Først lige.. Tror vi har totalt samme smag i fyre, alle de fc du vælger er jeg ret så vild med Val xD IIIH Anyway, Elisia er (skal) på sjette årgang. Hun er super sød, vejleder, meget easy going, tager sig lidt af folk osv. Samtidig er hun lidt af en åndssvag tøs og kan godt være tøsefornærmet i længere tid. Hun har været kærester med Emsi's Simon for ca lidt over et halvt år siden og har et mindre crush på Arthur, men ellers har jeg ikke så meget aftalt. Nåja.. Så er Emmett hendes storebror og han skal nok komme efter Damian hvis han opfører sig alt for uansvarligt overfor hende.. Just saying AISLING & DAMIAN Aisling er i øjeblikket i en dyb identitetskrise og har meget at hitte ud af. Et - Samuel er en nar To - Måske er fuldblods ikke det eneste rigtige Tre - At hun faktisk har været lidt af en snob det meste af sin skoletid og opført sig tåbeligt overfor dem hun virkelig holder af. Så ved du lidt om hendes sindsstemning (; Anyway, sjette årgang, efter ferien. Lidt forvirret, ved ikke helt om de kan kende hinanden, dumdadej, nogle ideer?
|
|
|
Post by Damien Abraham on Aug 28, 2011 19:37:59 GMT 1
elisia & damien Yes, Ben barnes er bare så smexy! Eftersom at Elisia er en pige og endda en køn pige, ville det være mærkelig, hvis Damien ikke prøvede at komme i bukserne på hende også, eller i hvert fald flirtede med hende. Jeg har ikke lige de største plots i hovedet, men er åben for det meste stort set, så sig endelig frem!
aisling & damien Altså Damien er jo halvblods og en søøøød fyr. Han kunne jo godt have været en af dem hun tidligere ikke brød sig om på grund af blodstatus ect.? Han kunne jo være med til at gøre hende forvirret, fordi han jo er så dejlig? :D Hæhæ..
|
|
|
Post by Night on Aug 28, 2011 20:10:57 GMT 1
Damien:
LILY: Tjek, tjek, tjek. Det lyder helt fint og jeg ser dem egentlig som gode venner nu, måske endda jævnt tætte?
IMOGEN: Det lyder vildt fedt! Imogen ville i hvert fald holde af en ven som Damien og jeg forestiller mig egentlig at de har det vildt afslappet sammen, også fordi han ikke spiller Quidditch og hun derfor ikke ligefrem behøver at tænke på at han er modstander. x)
MEREDITH: Aye, aye! Fireworks. Jeg kunne godt forestille mig dem komme op at toppes over et eller andet ligegyldigt og hun havde evnen til at få ham op at ringe. Mary har noget fremtidigt med Simon Lithgow, hvilket nok ville sætte en klods for deres flirten, men indtil da er de good to go. x)
ANNABEL: Jeg tror både hun ville blive vred og såret, hvis han sagde til hende at han mente hun var fuld af løgn. Og derimod mene at han var ufatteligt tykpandet. Man kunne jo evt. lege med at han så rent faktisk overværede et af hendes syn, hvor det jo er ret tydeligt at det ikke er noget hun finder på? x)
|
|