don't forget my face
Aug 3, 2011 18:22:28 GMT 1
Post by margot on Aug 3, 2011 18:22:28 GMT 1
Halli halløj … wow, en mand i dametøj!?
Efter at have sagt farvel til min første char, Stuart Fellton, er jeg nu rigtig parat til, at give mig i kast med Margot Hillsbor. Link til et profilskema kan I finde 7 ord tilbage, og I skal være mere end velkommende til at læse. Jeg er meget ivrig efter at komme i gang med nogle dybere plots til hende – gerne noget hvor vi får udviklet begge karakterer, og samtidig har det sjovt når vi spiller.
Til jer doven sjæle(ahem, ahem, mig selv indkluderet) har jeg tilladt mig, lige kort at opsummere Margot i en lille tekst;
Nu 7. årgang på Hogwarts og tilhørende Hufflepuff-kollegiet. Det er også for dette kollegium hun spiller, som søger på deres Quidditchhold. Et post hun lige for nylig har besat. Derudover bor hun hos en veninde, fra Hogwarts, hvis forældre også er magikere. Det kan I alt sammen læse mere om i baggrundshistorien, som beskriver langt mere detaljeret. Når det så er sagt, har hun to yngre brødre som ikke har det magiske gen. Margot er stille og har det bedst når hun går i et med væggen. Hun lider af en kvælende klaustrofobi, en ting der ikke er offentligt kendt, og så er hun forfærdelig klodset i alt hvad hun foretager sig. Hendes karakterer er gode, specielt i botanik og MDSOP.
Mere som I ønsker tilføjet? Send gerne en PM eller kast et blik på skemaet. Og lige hurtigt; har for nyligt skiftet FC, så det forklarer hvorfor der er en anden model i karakterskemaet.
Igangværende plots;
Eric Wolfe – kæreste og bedsteven igennem mange år. Ikke videre noget spil her – som jeg har forstået det.
Agnes Llewellyn – en tidligere bedsteveninde. De to tøser kæmper lidt med at genetablere forholdet.
Hvad jeg søger;
For det første, en pige hvis familie fungere som en familie nummer 2 for Margot. De må gerne være gode venner, og en som forstår Margots stille natur. Forholdet kan vi altid aftale.
En fjende der nyder at hakke på hende – hun vil dog ikke reagerer vandvittig meget hvis man håber på hun svare igen. I stedet vil Margot prøve at retfærdiggøre hvorfor personen behandler hende som hun/han gør. Forholdet kan også aftales.
Og så vil jeg slutte af. Beklager hvis det blev lidt rodet til sidst!
Hvis I har et forslag til eventuelt plot, glæder jeg mig til at høre fra jer!