|
Post by Joseph Adler on Jul 19, 2011 14:23:35 GMT 1
Joseph Adler ● 16 år ● 6. årgang ● S lytherin
Drengede ˚ hviler på sit udseende ˚ tager store chancer ˚ laver oftest fejl – og reder den som regel med sin charme ˚ driller alt og alle ˚ hopper fra dame til dame ˚ lyver gerne ˚ masser af selvtillid ˚ smartass flabet ˚ bruger sin humor gennem alle situationer ˚ har sine voldelige sider og har det med at skulle provokere drenge ˚ lidt af en drengerøv der elsker at bevise sit mod ˚ vild med quidditch og er basker på Slytherins Quidditchhold ˚ umoden ˚ overmodig ˚ impulsiv ˚ bliver hurtig vildt jaloux som kan føre til voldelige handlinger ˚ loyal mod sine venner ˚ til at stole på ˚ karismatisk ˚ ansvarsløs ˚ aktiv ˚ Udadvendt
Joseph mangler alle former for relationer, heriblandt venner, fjender, flammer etc.., men jeg søger specifikke relationer til plots jeg har udtænkt. Disse kommer her: Sound like broken records Playin' over, But you promised her Next time you'll show restraint, You don't get another chanceX Kæresten og det voldelige forhold X Selvom Joseph er en solid venlig dreng, sker det, at hans temperament løber over med ham. Det er sket før, da han var i et forhold, og dér lovede han, at han aldrig ville lægge hånd på en kvinde igen. Men så kom hende her. Joseph brugte lang tid på at jage hende, og da han endelig fik hende, indledte de et turbulent forhold: hun er en handlekraftig og selvstændig ung dame, og det som Joseph blev fascineret af til at starte med, kunne nu få han op i det røde felt. Selvom de holder stormende meget af hinanden, er de som bål og benzin når de skændes - det slår gnister! Joseph kan af og til ikke styre sig, og det ender med, at han lægger hånd på pigen, selvom han bliver ulykkelig og fortryder det bagefter!
You can't hide your lyin' eyes, And your smile is a thin disguise. There ain't no way to hide you lyin' eyes X Det envejsrettede forhold X Denne gang er det ikke Joseph der jagter en frøken - eller det gjorde han til at starte med - men derimod en ung frøken der søger Joseph. Hun er håbløst forelsket i ham, og Joseph kan ikke benægte, at han føler sig tiltrukket af tøsen. De indleder et forhold, men et destruktivt for pigens synsvinkel: Joseph nyder opmærksomheden og det fysiske pigen kan give ham, men han er langt fra forelsket, og kan bestemt ikke holde fingrene fra andre. Og Joseph behandler hende heller ikke særlig pænt, hvilket i sidste ende skulle ende i noget drama: har hun nogle brødre eller gode venner der beslutter sig for at sætte Joseph på plads?
So, you can try to tear me down, Beat me to the ground, I will see you screaming X Ærkefjender X De er ærkerivaler, og det har de været siden deres første år på Hogwarts. Der har altid hersket fjendskab mellem dem, og de har kørt hårdt på hinanden både i timerne og på Quidditchbanen (jeg forestiller mig han er på et andet Quidditchhold). De har prøvet forskellige taktikker: direkte konfrontationer i form af dueller, drille og provokere, være ondskabsfuld mod hinandens venner, ydmyge hinanden offentligt etc.. Nu er det slemt som aldrig før, og Joseph har udtænkt en hel ny plan, nemlig at forføre og ødelægge ærkerivalens søster! Det gør heller ikke tingene bedre, at begge er forelsket/faldet for den samme kvinde (se plot nedenunder)!
With a smile that makes my temperature rise, Like a summer with a thousand Julys, You intoxicate my soul with your eyes X Den uopnåelige X Hun er perfekt på alle måder! Har udseendet, vennerne, karaktererne. Og Joseph er tiltrukket og lettere forgabt i hende, og har været det i flere år efterhånden. I starten kiggede hun aldrig på ham, men Joseph har prøvet hårdt på at tiltrække hendes opmærksomhed. Er hun single? Har kæreste? Kan ikke fordrage ham? Det bestemmer du.
. . . Flere kommer!
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 27, 2011 20:34:42 GMT 1
AISLING OG JOSEPH Well well nyt kød xD *kaster sig over* ej jeg så lige at der var kommet en ny Slytherin til, og siden de er på samme årgang må de jo kende hinanden. Desværre er Joseph mugglerfødt og det kan på ingen måde tilgives - fra Ais' synspunkt >< så der er nok ikke såå meget venskab imellem dem. Hun ignorere ham nok det meste af tiden, specielt når der er andre i nærheden. Onde Ais
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
If winning isn't everything, why do they keep score?
|
Post by Imogen Ivory on Jul 27, 2011 23:26:13 GMT 1
Jeg har virkeliiiiig kig på den der med den uopnåelige med Lilypigen. Hvis du er up for it. xD
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 28, 2011 9:39:52 GMT 1
Så hvad skulle Ais så være? Kan nok se nu det var lidt det jeg lagde op til, har jeg heller ikke noget imod xD De kan jo bare være uvenner hvis det er optaget? xD
|
|
|
Post by Simon Amos Lithgow on Jul 31, 2011 9:18:47 GMT 1
Well, well, well. Nu ved jeg jo ikke hvor du er henne mht. plotting. Det kunne jo se ud til at være gået i stå i sommeren, men nu hvor jeg alligevel tygger mig langsomt gennem det nye materiale, kan vi da lige så godt åbne Joes æske også. Emma og Thomas ser jeg ikke det store potentiale i og de er derfor ikke nævnt.
Joseph &
JESSIE Min lille forhåbentlig kommende quidditch-spiller skar nogen sjove ansigter over Joe. Hun passer ikke ind i nogen af ovenstående kategorier eller ideer, men jeg tænker uanset hvad heller ikke, at romantik eller noget, der fjernt minder om det, er særlig relevant i disse to's tilfælde. Derimod tænker jeg lidt i måder hvorpå vi kan sætte dem op imod hinanden. Jessies storebror Matthew er jo spiller for Slytherin præcis som Joe og jeg kunne virkelig sagtens se det sjove i, at hun ikke kunne udstå lige netop ham... Hvorfor det skulle være ved jeg så til gengæld ikke.
Ideas?
SIMON Uanset hvordan og hvorledes, så er de to drenge jo i hvert fald klassekammerater. Derudover er gode gamle Simon også mugglerfødt, Joes vejleder og i øvrigt formentlig en af hans holdkammeraters enæggede tvilling. Med det lagt op må der vist næste være grobund for et eller andet, men jeg ved ikke lige præcis hvad. Muligvis kunne man forestille sig en rivalisering over et eller andet pigebarn, men jeg ved ikke om det kommer til at blive relevant. Lige nu mangler jeg stadig at få et par brikker på plads omkring Simon, men jeg tænker vi kan brygge lidt på det sideløbende?
|
|
|
Post by taut on Aug 5, 2011 14:17:21 GMT 1
julie Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Joe minder Julie så meget om Sam, at hun ikke kan foredrage fyren. Fordi Julie jo er så åben må de jo være stødt på hinanden, selvom Julie går på årgangen over. Jeg ved ikke, om du vil bruge det til fjendskab - hvis ikke kan Julie bare ignorere ham (;
betrys Samme årgang og slet, slet ikke kompitabel med Joe! Nok ser han godt ud, og hun har skam bemærket ham i timerne, men hun har aldrig haft nogen større interesse for at tage kontakt til ham. Jeg kan ikke lade være med at forestille mig, at Joe måske synes hun er lidt af en dødbider og driller hende - altså ikke på den flirtende måde.
|
|
|
Post by Joseph Adler on Aug 7, 2011 12:03:11 GMT 1
Aisling ; Altså hvis det er okay med dig at de er fjender, så lad os sige det! Tror ikke Joseph ville blive så generet af, at Aisling ikke ville kunne fordrage ham for at være mugglerfødt. Han ville nok bare fortsat stikke og prikke til hende, især hvis hun ignorerede ham. Det ville nok bare opildne ham endnu mere til at drille hende.
Imogen ; Lad os putte Imogen på den uopnåelige. Der er bare én forhindring - at Imogen er kaptajn på Josephs fjendehold, og Joseph går op i Quiddich med liv og sjæl, og er utrolig konkurrenceminded. Han er dog typen der prøver at vise interesse ved at drille, og vil derfor være lidt provokerende på banen, men samtidig gøre alt for at vise, hvor god han er. Men konkurrencen bliver ladt tilbage på Quidditchbanen.
Simon & Jessie ; Ems, skal vi ikke lige snakke Simon og Jessie på msn? For har nogle spørgsmål/idéer der kunne blive en længerevarende affære ;p.
Betrys ; Hmm, kunne faktisk ikke forestille mig, at han synes hun var en dødbider - tværtimod. Jeg tror han ville finde hendes sødme og fornuftige væsen interessant, og vil uden tvivl prøve at komme i kontakt med hende, for at lære hende at kende. Han kunne sagtens finde på at drille hende for at være lidt af en dødbider, hvilket hun måske ville føle sig fornærmet over, men på en kærlig måde fra hans side.
Julie ;Uha uha, Julie og Joseph... Hmm. Han vil uden tvivl have hørt om Julie, men måske aldrig gjort noget ihærdigt forsøg på at lære hende og kende? Hvis vi på et tidspunkt gider og har overskud, kan vi altid smide dem i en tråd, og se hvordan de er sammen. Indtil da synes jeg vi skal lægge dem op på hylden.
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Aug 8, 2011 18:12:28 GMT 1
AISLING OG JOSEPH Lad os sige at Aisling egentlig påstår hun hader ham totalt, men da hendes sind er ved at skifte, er hun ikke så sort på hvid længere og kan måske lade ham komme lidt tættere på i fremtiden. Og et par drillerier og prikken hist og pist gør det nok ikke værre x) ELISIA OG JOSEPH Vejleder på årgangen under. Er det noget der kunne friste til et eller andet? Hendes eks er Simon og hun er gode venner med Arthur Moore, men ellers er der ikke så meget i øjeblikket.
|
|
|
Post by taut on Aug 8, 2011 21:17:31 GMT 1
julie Deal!
betrys Det er bare i orden. Som jeg også har skrevet i hendes profil får mange det førstehåndsindtryk, at hun er meget fornuftig, men når man lærer hende bedre at kende er det anderledes. Hvis Joe er ihærdig nok (eller bare irriterende nok), så kan det være, at han får et glimt eller to af det!
|
|