|
Post by Elizabeth Bloodworth on Jun 16, 2011 15:06:07 GMT 1
when she embraces your heart turns to stone
[/font][/size][/i] S H E C O M E S A T N I G H T W H E N Y O U ' R E A L L A L O N Eelizabeth anwen bloodworth[/size][/i][/color] 17. Fuldblod. Riddler. Varulv. • • •Elizabeth Bloodworth -- En ægte Slytherin og uden tvivl en af de ledeste tøser på skolen. Lige siden hun blev forvandlet til en varulv er hendes mentale sundhed faldet hurtigt og voldsomt. Hun hører stemmer, hun taler med sig selv, og hun ser alt som en potentiel en trussel. Hun har ingen tætte venner, fordi det er meget få personer hun stoler på. Når det kommer til sex, så kan hun ikke få nok af det, men kun fra renblodede troldmænd - eller hekse. Hun skelner ikke. Hvis hun er tiltrukket er hun tiltrukket af en persons udstråling, magt og udseende, og så er det for hende ligemeget om der er tale om en mand eller en kvinde. Hun ser mugglere, muggerfødte, halvblods og blodforræddere som målskiver med et stort, fedt rødt kryds i panden. De er alle lige ulækre og de fortjener alle at blive ryddet fra jordens overflade. Ødelæggelse og drama synes at følge hende overalt - hver en tråd, hvert et møde har meget stor mulighed for at ende i en rollercoaster af manipulation, drama og hjertesorger med hende her. Jeg giver flødeboller for hver en tråd/plot du giver mig! when she whispers your blood shall run cold[/font][/size][/i] Y O U B E T T E R H I D E B E F O R E S H E F I N D S Y O U[/center] [/blockquote]
|
|
|
Post by alastair on Jun 16, 2011 16:36:27 GMT 1
*er bange for Elizabeth, men vil have flødeboller* Lad mig præsentere;
ALASTAIR SHARPE Slytherin, sjette årgang og halvblods, så han har nok svært ved at dække Elizabeths kriterier for noget som helst, på den anden side kan jeg fortælle, at Alastair også hører stemmer, ikke fordi han gemmer på noget specielt, men det er i det mindste noget jeg kan se, at de har til fælles. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ellers kan byde på. De må kende hinanden på et eller andet punkt, men jeg tror ikke at Alastair vil have noget med hende at gøre - hun lyder for farlig ;) På den anden side; De kan altid have kendt til hinanden før hendes møde med varulven (men jeg kan stadig ikke komme uden om, at Alastair er halvblods, og at der sådan set er et år imellem dem). Fortæl mig om han kan bruges til noget. AERON LOGAN WILLIAMS Hufflepuff, sjette årgang og fuldblods. Af hvad jeg lige kan tænke mig til, så må de kende hinanden igennem de timer de har sammen de sidste par år (deres femte og sjette), men igen - jeg kan ikke placere ham et specielt sted. ETHAN SINCLAIR Gryffindor, syvende årgang, muggler-født. Se HER er der lidt mere potentiale. De har kendt lidt til hinanden igennem de første fire år, og selvom Ethan er muggler-født så er han typen der har sprunget på hvad som helst - altså lige indtil fornyligt. AMYCUS WALLACE Ravenclaw, syvende årgang, halvblods (ja, jeg ejer ikke mange fuldblods)! Han har i hvert fald også kendt til Elizabeth igennem de første fire år de har tilbragt i samme klasselokale. Han er min rolige, nede-på-jorden, elskelige person, så han er sikkert heller ikke så glad for Elizabeth for øjeblikket ;) Jeg ved ikke helt hvad du leder efter, men skulle der være noget så siger du bare til!
|
|
|
Post by Theodor Delaney on Jun 16, 2011 16:42:44 GMT 1
AISLING OG ELIZABETH Umiddelbart tror jeg ikke de ville kunne fungerer særlig godt sammen, men ved det ikke? Elizabeth ser ikke ud til at være typen der er særlig glad for at have veninder. Men de har dog begge oplevet nogle ret voldsomme ting gennem deres liv. Og hvis hun går på sjette årgang må de vel kende hinanden lidt, måske gennem hendes storebror Theo?
THEODOR OG ELIZABETH Jeg tror virkelig at Tho og Lizze kunne falde godt sammen, de virker lidt som de samme typer. xD
|
|
|
Post by Elizabeth Bloodworth on Jun 16, 2011 19:07:04 GMT 1
*dobbelt ration af flødeboller for den første besked i Elizabeths plottråd :p*
ALASTAIR SHARPE & ELIZABETH BLOODWORTH De deler også den samme besættelse for at få opmærksomhed, omend på forskellige måder xD Et venskab kan jeg heller ikke se, og det er også lidt utænkeligt, at Elizabeth har fortalt ham, at hun også hører stemmer :3 Skal der ligge en dybere grund til, at han ikke vil have noget at gøre med hende, eller har han bare betragtet hende på afstand og besluttet, at han ikke skal nyde noget? Han kunne jo en gang have prøvet på at flirte med hende, med det resultat at hun har snerret noget så groft ad ham, at det har afskrækket ham for livet? AERON LOGAN WILLIAMS & ELIZABETH BLOODWORTH De to her er jo de rene modsætninger. Elizabeth mener umiddelbart at Aeron er en blodforædder, en skændsel for fuldblodsracen fordi han besudler sit navn og sit blod med den store interesse i mugglere. Hun vil udelukkende tolerere ham fordi han jo er fuldblods, men inderst inde vil hun ikke kunne fordrage ham - og jeg tror ærlig talt det ville være gengældt fra hans side af? (: ETHAN SINCLAIR & ELIZABETH BLOODWORTH Jeg kan helt sikkert også se potentiale, men hvis du mener som en flirt er det helt udelukket - han er jo både mugglerfødt og en Gryffindor, hvilket i hendes øjne betyder, at han ikke behøver blive respekteret højere end en flue på væggen. De har kendt hinanden de første år, og Eliza har sikkert ytret sin ærlige mening om ham ved flere lejligheder i fortiden. Jeg leder lidt efter en, der har nok mod til at stille sig op overfor hende og give igen af samme skuffe; måske banke lidt respekt for andre mennesker ind i knolden på pigebarnet. Jeg ved ikke, om Ethan kunne være den person? AMYCUS WALLACE & ELIZABETH BLOODWORTH Enhver fra Burning Day er ude af stand til at komme på Elizas gode side - hvis hun overhovedet har sådan en. Amycus lyder til at være lidt for sød og omgængelig til at kunne fange hendes interesse. Jeg har ikke rigtig andet x]
|
|
|
Post by Elizabeth Bloodworth on Jun 16, 2011 19:24:21 GMT 1
AISLING & ELIZBETH Du har helt ret i at Elizabeth ikke har veninder. Hun har allierede, personer, hun udnytter og personer, som hun har truet tilpas meget til, at de ikke tør andet end at adlyde hende. Venskab i hendes øjne fungerer ved, at man gør hinanden tjenester. At folk blot holder sammen fordi de holder af hinanden fatter hun simpelthen ikke. Jeg tror ikke, at Eliza har noget imod Aisling. De kender hinanden gennem møderne med The Riddlers og fordi de er på samme kollegie. Er nysgerrig over at høre, hvorfor du ikke tror, de ville fungere godt sammen
THEODOR & ELIZABETH Theo har jo alt det, Elizabeth leder efter i en mand. Udseende, tørst efter magt og så er han fuldblods. Hvis hun var typen der blev forelsket, ville jeg sige, at hun kunne have et lille crush på ham. Det er hun dog ikke, men der er ingen tvivl om, at hun vil være tiltrukket af ham fysisk.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jun 16, 2011 21:10:12 GMT 1
Aisling og Elizabeth Hm.. jeg troede måske Elizabeth ville finde hende irriterende fordi hun var 'lille' og ikke så bitched som hun selv er? Måske gættede jeg forkert? xD Anyway, Aisling bliver allerede manipuleret lidt rundt af hele sin familie, så en mere kunne nok ikke skade, ikke at jeg ved hvad Elizabeth egentlig ville få ud af det, andet end en følelser af kontrol xD
Theodor og Elizabeth Det er han heller ikke, men han ville nok respektere hende mere end de fleste tøser, så det kan vi godt gå med til, lidt følelsesløst crush xD
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jun 17, 2011 17:45:13 GMT 1
tough nut to crack! :D
ALASTAIR SHARPE Denne dreng giver sig ikke i kast med at flirte med piger der virker uopnåelige eller på anden vis svære at komme ind på livet af, så jeg tror ikke at det har været den vej han har gået. Han har nok betragtet hende i opholdsstuen, og ligeledes under deres fælles timer sammen, og har derved besluttet at det er mindre problematisk at holde sig væk. AERON LOGAN WILLIAMS Jeg tror heller ikke at Aeron ville have noget med Elizabeth at gøre, specielt ikke hvis hun mener at han er en blodforræder. Han er til gengæld også en dreng der ikke er bange for at slå fra sig, specielt hvis hun giver sig i kast med at håne hans venner ;) ETHAN SINCLAIR Ethan tager gerne den rolle. Meget kan han tage, men slet ikke hvis hun skal til at kalde ham mudderblods - han har nok problemer med at tackle hans dobbeltliv som det er. Han kan altid prøve at banke lidt fornuft ind i hende! AMYCUS WALLACE Jeg tror også at det ville skade den stakkels dreng hvis han skulle falde i et møde med Elizabeth - han er let at skræmme ;)
|
|
|
Post by Elizabeth Bloodworth on Jun 17, 2011 18:59:18 GMT 1
AISLING & ELIZBETH Lad os lige pakke de to her væk, og bare sige, at de er almindelige bekendte indtil videre, hmm?
THEODOR & ELIZABETH Hvis ikke de skal være mere? 'Lovers', maybe? :b Sex *host* er for Eliza ikke andet end en fysisk aktivitet, og hun har absolut ikke brug for at have nogen form for følelser med i det.
|
|
|
Post by Elizabeth Bloodworth on Jun 17, 2011 19:03:22 GMT 1
ALASTAIR SHARPE & ELIZABETH BLOODWORTH *pakker de to væk indtil videre* AERON LOGAN WILLIAMS & ELIZABETH BLOODWORTH Enten bevidst eller ubevidst er Elizabeth altid øretæveindbydende, og hvis hun på en eller anden måde har fundet ud af, at hun kan få en reaktion ud af Aeron ved at håne hans venner - så er det da det hun gør! ETHAN SINCLAIR & ELIZABETH BLOODWORTH Perfekt! Glæder mig til at prøve dem af i en tråd. AMYCUS WALLACE & ELIZABETH BLOODWORTH Så må vi nok hellere skåne hans sarte nerver og undgå at lade dem møde hinanden foreløbig :b
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jun 20, 2011 16:48:32 GMT 1
THEODOR OG ELIZABETH Det kan vi godt sige, men jeg er virkelig ikke så glad for at blive for kropslig når det kommer til at rpe. just so you know xD plus at det er lidt mærkeligt når jeg selv er pige xD
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Jul 7, 2011 15:06:00 GMT 1
CHRISTIANE Puha, de her to kommer ikke til at kunne lide hinanden. Det er sådan, at for nogle år siden blev Christiane låst inde i et kosteskab uden sin stav, og hun blev først fundet flere timer efter. Skal vi sige sådan, at det var Elisabeth, der gjorde det her mod hende, og de nu afskyr hinanden idag?
AGNES Agnes vil helst sikkert synes, at Elisabeth har en skrue løs, og vil derfor gøre alt for at undgå hende, da hun frygter det værste, hvis hun kommer hende nær. Men jeg kan ikke se så meget relation, hvis de aldrig rigtig har mødtes, men det er måske også sjovt? De mødes: Elisabeth kender overhovedet ikke Agnes, men Agnes har bare undgået hende lige siden, hun fandt ud af, hvordan Elisabeth var?
|
|
|
Post by Elizabeth Bloodworth on Jul 15, 2011 19:53:09 GMT 1
THEODOR & ELIZABETH Det behøver vi jo heller ikke skrive :3
CHRISTIANE & ELIZBETH Den er jeg helt med på, så det lyder bare perfekt.
AGNES & ELIZABETH Det kan vi godt sige, så nu mangler vi jo bare tråden? :b
|
|