Plots for Mr. Jason Murdoch
Jun 13, 2011 18:25:35 GMT 1
Post by Collin Kendley on Jun 13, 2011 18:25:35 GMT 1
Jason
• Jeg havde godt flaget lidt med at jeg ville ind og kigge rundt på din nye herre her, og det var da ikke helt forgæves, den spejden rundt herinde. =) I det her tilfælde står Collin Kendley til rådighed, 5. årgang i grævlingehulen og søreme så målmanden på Hufflepuffs Quidditchhold. For at give en hurtig karakteristika af Collin er han en ganske tilforladelig knægt der passer sig selv, set som enfoldig og typisk Hufflepuff, der ikke rigtig spilder tiden med at ønske sig mere end han har, men hvor han til gengæld nyder det han har og tager hvad han nu kan få. Han er et udpræget morskabs- og socialvæsen, og har det allerbedst, når han kan drille sine venner med nogle små uskyldige practical jokes af en eller anden art. Han er logisk og praktisk præget og har i en flok karakter af følgeren nærmere end taleren, men vil alle det bedste og mener at det ikke er hans arbejde at dømme folk, men bare at vurdere ud fra hvad han ser. Han træner sin Quidditch hårdt og elsker spillet, selvom han ikke har ambitioner om at udnytte sine talenter i fremtiden. Selvom han bestemt ikke gør reklame med sine egne politiske overbevisninger og holder sig langt væk fra al politik, mener han faktisk det samme som Jason i den sammenhæng – fuserens søn mener at man skal have lov til at være magiker, hvis man har evnerne, og det skal ikke stå på om man er af godt blod eller ej.
Vi er friske på lidt af hvert her, siden drengen ikke rigtig er kommet i spil endnu (men det skal han – jeg skal bare lige bakse skjoldet med mig) , så hvis du selv sidder med et par verbale esser nu, skal du komme med dem – ellers tænkte jeg at fokusere på den aldersforskel der er mellem dem og det at de begge er små drillere, selvom Jason i mine øjne helt klart er den sublime af de her to. De kender i hvert fald hinanden fra banen, og siden at herrerne er lidt i undertal på banen, kan jeg da godt forestille mig at de tre (Eric, Jason og undertegnede) kunne have det morsomt. Kunne Jason tænke sig at have en yngre ven, der ser op til hans crimes og som snakker med ham om alle hans bedrifter og elsker at høre om dem, dog ikke hvor han er med til at udføre dem, men hvor han udpræget åbent synes at det er utrolig fedt hvad han laver - og så mener han bare generelt at Jason er ret cool at hænge ud med, selvom det ikke sker så tit? Man kan vel godt sammenligne det lidt med en ven, der har storebrorkarakter på skolen, men som naturligvis kun er det i venskabsform. Op til U.G.L.’erne kommer knægten nok til at skulle sidde med alvorsmasken på (han vil gerne have karaktererne til at tage FUT i Eliksir, men det er jo en høj en, og han er elendig til teori, så han skal virkelig hale sig selv sammen, selvom han sagtens kan praktisk) =)