|
Post by Jason Murdoch on Jun 8, 2011 17:00:17 GMT 1
jason cory murdoch ! [/color] ----------------------------------------------i dreamed i lived in another's skin[/font][/center]
THE INFO - GET TO KNOW ME, HOMIE!
jason cory murdoch er en 17årig hufflepuff elev, på 7. årgang, selvfølgelig. han er en mønsterbryder i familien hvis loyalitet ligger hos den gamle døds, og hans ligger hos fønixordenen. men på trods af det, så elsker han stadig sin familie, selvom de har det syn på magikere og hvem der burde have lov og ikke have lov til at udføre magi, som de nu har. han har altid været lidt af en troublemaker/bad boy, men han er stadig et sødt og galant menneske. han finder endda på at hjælpe en gammel dame over vejen, hvis sådan en skulle have brug for det. og når det kommer til pigerne han er vilde med, så gør han også altid hvad han kan for at behage dem. dog vil hans bad boy-side altid være i ham. og han er ikke mindst loyal og beskyttende over for sine venner og familie. han håber ikke, at familien inderst inde har set sig sur på ham, fordi han har den holdning til magikere som han har. han synes det er noget mærkeligt noget, at nogle ikke vil mene at en muggler eller halvblods burde have rettighederne til at udføre magi. når de har evnerne, har de altså evnerne, og så burde der også være plads til dem i den magisk verden! det er og har altid været hans mening, og det er derfor han støtter burning day. klik her for jasons profil.
THE FRIENDS - GOTTA LOVE 'EM!
--- BEKENDTE alle har vel bekendte rundt omkring på skolen, og jason er da selvfølgelig ikke nogen undtagelse. - JASMINE CANTRELL --- VENNER disse er dem han hilser på i forbifarten, og godt lige kan joke lidt med i ny og næ, men det er ikke rigtig mere end det. forholdet til disse er ikke som til de gode og de bedste venner. - EMMA IVOY - THOMAS CHANCELLOR, fætter, ikke vildt nære --- BUDDIES jasons buddies er dem han hænger meget ud med, og som er mere end bare venner. det er de gode venner der er tale om her, og er dem han han hygge og have det sjovt med. - ALEXANDER YOUNG - GABRIELLA MCCULLOCH - IMOGEN IVORY - NOAH ABBEY --- BEDSTE VENNER bedste venner. det er dem han har det aller bedst med, og det er dem han betror sig til, hvis der er noget han vil ud med, og det skal selvfølgelig også kunne betro sig til ham, hvilket de kan stole på, at de altid kan. her tænker jeg at han har to, max tre af disse. - FREE SPOT - FREE SPOT --- BEDSTE VENINDE jeg tænker, at jason skal have en veninde har kommer rigtig godt ud af det med. de to skal kunne hygge sig sammen, have gode og sjove tider sammen. uforglemmelige tider. de kan have været bedste venner nærmest siden 1. årgang, hvis det skulle være. her tænker jeg, at hun skal være på alder med jason, men hvis hun er en årgang under ham, så gør det skam heller ikke noget. - LILY ABOTT --- PARTNER IN CRIME en jason kan lave løjer med, hvor de har det hylende morsomt. han er jo trods alt en taoublemaker, så det ville nok give lidt mening, hvis han havde en partner in crime. - ALEXANDER YOUNG
THE LOVERS - UH! SOUNDS INTERESTING!
--- FØRSTE KYS det første kys har jason selvfølgelig oplevet, men der er jo også nødt til at være en han har oplevet det med. - EMMA IVOY --- FLIRTS jason er jo en dreng, og mange drenge kan godt lide at flirte med piger. det samme kan jason. han kan nogle gange flirte med rigtig mange på en gang, men har han først en kæreste på, er han hende tro, og går ikke og flirter til højre og venstre. - GABRIELLA MCCULLOCH --- EKSKÆRESTE(R) der er nok plads til en lille ekskæreste eller to. her forestiller jeg mig at der kunne være et der havde holdt i et lille års tid måske, og et der gik i vasken rimelig hurtigt. - EMMA IVOY, en lille måneds tid på 4. årgang, intet seriøst - LILY ABOTT, fra slutningen af 4. til slutningen af 5. --- CRUSH ON jason. måske er der en eller flere, det har et crush på jason? - GABRIELLA MCCULLOCH - JASMINE CANTRELL --- KÆRLIGHED uuuuh! kærlighed, kærlighed! det skal der også være plads til, og det er der skam hos jason. - eventuelt en der elsker jason og omvendt? --- KEMI nogen jason har en god kemi med - jo det er nu ikke udelukket. - GABRIELLA MCCULLOCH --- TILTRÆKNING her kan der være tale om nogle stykker der føler sig tiltrukket af jason, og det kan også være gengældt fra hans side. - GABRIELLA MCCULLOCH, begge veje
THE ENEMIES - WHO WANT'S THOSE?!
--- RIVALER at jason har nogle rivaliserende skulle vel ikke være så underligt. nogle få stykker har han sgu nok. --- FJENDER fjender. yeees sir... dem er der måske nok nogle stykker af. nogle der ikke bryder sig synderligt om jason af den ene eller anden grund, og omvendt. --- MAJOR HATE det kunne tænkes at der var nogen jason hader som bare fanden, og nogle der hader ham lige så groft.
[/font][/blockquote][/justify] thank you noa ?! of caution! banner © the photographer! [/size][/right]
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 8, 2011 18:43:42 GMT 1
[/color] til rådighed, selv om hun er et par år yngre end Jason, så det måske vil virkelig lidt mærkeligt, hvis de var andet end bekendte eller venner, men jeg ved ikke hvad du tænker? ;-)[/ul]
|
|
|
Post by Jason Murdoch on Jun 8, 2011 19:47:47 GMT 1
jasmine & jason
Well.. Altså, det er jo ikke usandsynligt at de har set hinanden før, og også nu hvor de begge er Hufflepuff's.. Og så har Jason også nogle mindre søskende på både 5. og 6 årgang.. Men det vil nok bare være noget bekendtskab de har til hinanden. (:
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 8, 2011 19:50:38 GMT 1
|
|
|
Post by Jason Murdoch on Jun 8, 2011 19:57:06 GMT 1
jasmine & jason
Fair, så kommer hun på under bekendtskab. - Eller som jeg lige skrev på MSN, så kunne hun have et crush på ham? Det er jo ikke usandsynligt, for han er lækker at se til! Hæh! ;D
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 8, 2011 20:00:12 GMT 1
|
|
|
Post by Jason Murdoch on Jun 8, 2011 20:05:03 GMT 1
jasmine & jason
Det er faktisk meget awesome, ja! xD Og ja, selvfølgelig kan hun også stadig være under bekendte... :b - Men så kommer hun med det samme på under crush on.. "Hun villle komme til at lyde som en Justin Bieber fan der så Justin lol xD" AHAHAH! xD .. Ej, det skal nok blive lidt meget morsomt.. xD
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 8, 2011 20:07:47 GMT 1
|
|
|
Post by Jason Murdoch on Jun 8, 2011 20:12:11 GMT 1
jasmine & jason
Hahahahaha.. xD Jojo du, det skal nok blive godt! :b - Og ja, det kunne jeg ligesom lidt forstå på det hele! Men det går nok.. <3
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 8, 2011 20:18:33 GMT 1
|
|
|
Post by Jason Murdoch on Jun 8, 2011 20:25:44 GMT 1
jasmine & jason Hæh! Du kan jo evt. starte en tråd til os? :b
|
|
|
Post by Thomas Chancellor on Jun 8, 2011 21:26:30 GMT 1
Pretty boys are such fun Jeg vil starte med et link til min egen plottråd. Så behøver jeg ikke forklare hvem de alle sammen er og hvor de hører til henne! Der er desuden også links til deres profilskemaer i tråden. Thomas og Jason er fætre! Min lille ravn er ikke canon, men hans fars søster er tilfældigvis Jasons mor. Der må være en relation af en eller anden form her og jeg kan egentlig sagtens se noget positivt, selvom de er uenige politisk. Thomas har på nuværende tidspunkt kun to reelle venskaber og begge er med piger, så det ville da være herligt med en fætter, der trådte lidt i karakter! Alexander er en dejlig dreng og en af Jasons klassekammerater i de fag de nu lige har sammen. Han er klassens klovn, en charmeprins, en casanova og helt igennem fantastisk. Han har et utal af relationer, så du skal endelig ikke føle dig presset til at inkorporere ham. Hvis du kan bruge ham til noget, er han i midlertidig altid frisk på ballade. Emma er mit lille pus. Hun kunne måske nok godt have været Jasons første kys, hvis det skulle være? Jeg savner lidt baggrundsmateriale til hende generelt og det ville være glimrende at det var med en anden grævling. Det var det første, der slog mig. Måske var der også andet at komme efter der? Caroline har jeg ikke nogen ideer til, men jeg ville alligevel lige smide hende op i luften. Grib eller lad være.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Jun 8, 2011 22:02:59 GMT 1
jason and
LILY ABOTT Gryffindor, 6. årgang. Hun er næsteleder af Burning Day og dermed deler de jo ligesom samme politiske holdning. Lily er mugglerfødt og tvillingesøster til Samuel Abott. Jeg tænker sådan lidt, at Lily sagtens kunne have været en ekskæreste, i et længerevarende forhold? Helst på hendes 5. årgang, eftersom ham der oprindeligt var hendes ekskæreste er forsvundet for længst. Og at de så idag endnu kunne være nære venner? Evt.? ;)
IMOGEN IVORY Imogen er en drengepige i allerhøjeste grad og en stor sportsfreak. Jeg kunne nemt se de to som venner, men det ville nok kræve noget overvejelse at finde en måde at koble dem sammen på, men intet er umuligt. ;)
MEREDITH ABBEY Har ikke verdens bedste ry overhovedet. Er mere eller mindre promiskuøs af komplicerede årsager, og har generelt et godt øje til de fleste hankønsvæsener. Jeg stiller hende frit til rådighed til alt hvad du måtte have af sindssyge idéer!
NOAH ABBEY Er også fra Hufflepuff, men årgangen under Jason. Noah er en lige så stor sportsidiot som Jason virker til, og det er et oplagt grundlag til at de kunne være buddies.
DONIA ALLAWAY Er fra samme kollegium, men to årgange under. Umiddelbart har jeg ikke så meget, men jeg lader den stå åben - og vi kan altid vende senere. ;)
|
|
|
Post by Jason Murdoch on Jun 8, 2011 23:13:47 GMT 1
thomas & jasonVi kan da helt klart finde ud af noget med Thomas og Jason, og jeg kan slet ikke se, hvorfor vi ikke skulle kunne det, når de så oven i købet er fætre! - Og tak for info forresten! Nu er Thomas jo godt nok tilhænger af The Riddlers, men hvis han egentlig ellers vil have det fint med, at Jason er tilhænger af Burning Day, så er jeg egentlig meget sikker på, at han godt kunne være en af Jasons buddies? Lemme know!
alex & jasonHvis Alex er frisk på noget ballade - og her taler vi ballade ballade, så kunne han eventuelt være Jasons partner in crime? Jason er jo lidt en troublemaker/bad boy, og han elsker at lave 'ulovligheder', men kun for morskabens skyld - så har man noget at grine over. Det er sjovt at lave løjer! xD
emma & jasonEmma kunne sagtens være hans første kys, og det kunne eventuelt have udviklet sig til et forhold? - Jeg mener, for at de skulle have kysset hinanden, må der jo også have været lidt kemi/flirteri imellem dem, og derfor kunne det jo sagtens have udledt sig til et forhold? Men måske det gik i vasken ikke ret lang tid efter? Hvad synes du? Tell me.. :b
carrie & jason*griber Carrie og stiller hende fra sig på fast grund* Hmm.. Vi kunne nok finde ud af noget. Altså... Nu er min kære Jason jo en Murdoch, og deres loyalitet ligger jo som regel hos den gamle dødsgarde, men Jason her er bare en mønsterbryder. Han mener at mugglere og halvblods har lige så meget ret til at være i den magiske verden, når nu de har magien i sig. Carrie er tilhænger af og leder for The Hallows, og Jason er tilhænger af Burning Day, men de kunne nok stadig være på et venskabeligt plan? Der er jo i hvert fald ingen grund til, at de hader hinanden..
|
|
|
Post by Jason Murdoch on Jun 8, 2011 23:57:04 GMT 1
lily & jasonVi kunne helt sikkert nok finde ud af noget imellem de to, og et nu overstået men dengang længerevarende forhold. Hun ville også klart fald i hans smag, både personlighedsmæssigt men så er hun jo også en køn pige. Og at de er nære venner nu, ville heller ikke gøre ham spor. Hun kunne måske endda være hans bedste veninde? - Jeg tænker også, at det evt. kan være hende der, da de var sammen, gav ham så meget indflydelse på mugglerverden, for den kan han nu meget godt lide, og han går også i mugglertøj, og han elsker football, og at synge kan han nu også meget godt lide. Så hun kan have været med til at give et ekstra skub?
imogen & jasonNok er Imogen endnu en på 6. årgang, - dem synes jeg sgu der er mange af for the record! xD - men de er jo begge tilhængere af Burning Day og de er begge sportsfreaks, som du siger, så jeg kan egentlig ikke se, hvorfor de ikke skulle kunne være gode venner. (:
meredith & jasonHmm ja.. Nååeh.. Så hun har altså stort set et godt øje til alle fyrene. Man kunne eventuelt sige, at... Naah.. Jeg er lidt tom for en idé lige nu.. Det kan være jeg kommer på noget.. xD
noah & jasonSe.. Endnu en på 6. årgang, det er det jeg siger, dem er der mange af.. xD Men ja, Jason er en sportsidiot, det kan jeg vist ikke sige nej til. Buddies kunne de to nok sagtens være, kan ikke se noget der lige umiddelbart skulle komme i vejen for det. - De kan begge lide mugglersport og de kan tydeligvis også godt begge to lide at synge. De kunne sikkert danne en duo.. xD Haha! Nej du, buddies lyder fint for mig!
donia & jasonJeg har egentlig heller ikke lige umiddelbart nogen totalt woah-agtig idé, som du siger; vi kan altid vende det senere. (:
|
|