|
Post by Jake Wade Loretz on Jan 2, 2011 17:37:04 GMT 1
Yeah.. Jake bryder sig højst sandsynligt heller ikke om en der helst så ham udryddet fra jordens overflade. Og ja, jeg kunne da forestille mig at Mary kender til Carries holdninger og at gå efter en som har den komplet modsatte mening af Caroline er vel i sig selv en form for provokation.. Så måske hun lige præcis ville smide den i hovedet på Carrie? Jeg ved ikke hvordan deres individuelle forhold er?
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 14:18:43 GMT 1
Efter at have læst Jake, så står det rimelig klart, at han og Vinnie skal være fjender. De har nogle ens karaktertræk, men det centrale er, at Vinnie er mugglerfødt - og at Jake ikke ligefrem er glad for de som ikke er renblodede.
Hvordan skal denne konflikt komme til overfladen, og hvor meget uvenner er de? Hvis du er med på idéen, selvfølgelig :--)
Er de på et barnligt smid-fornærmelser-efter-hinanden stadie, er de mere åbenlyst, voldsomt uvenner - undgår de bare hinanden... Eller hvad?
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Jan 19, 2011 17:30:43 GMT 1
Well.. Selvfølgelig vil de være fjender, eftersom han er mugglerfødt, intet andet er muligt, ligemeget hvor mange ens karaktertræk de har. (;
Generelt sørger Jake for at lade de folk omkring ham som ikke er renblodet, få afvide hvor meget han afskyr dem, hvilket muligvis sagtens ville kunne gå Vinnie en del på? - Hele tiden få stukket i hovedet at man ikke rigtigt hører til i den magiske verden kan da ikke være rart.
Altså Jake ligger i hvert fald ikke skjul på hans had til mugglere, mugglerfødte og halvblods så på den led er det åbenlyst. Men igen, Jake er ikke typen der kommer op at slås, medmindre Vinnie starter dette..
Ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive. xD
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 20, 2011 11:00:54 GMT 1
Siden Vinnie ikke er typen som opsøger, eller starter, konflikter - så kan vi bare sige, at de undgår hinanden. Giver den kolde skulder, du ved.
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Jan 20, 2011 22:34:02 GMT 1
Well.. Jeg kunne ikke forestille mig andet end at Jake ville smide en flabet kommentar eller andet i Vinnies retning, der ganske tydeligt udtrykte hvordan Jake har det med ham, men han ville ikke decideret prøve at skade ham fysisk.. Måske køre ham ned psykisk, men også "kun" det. ;D
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 20, 2011 22:40:15 GMT 1
Okay. Ikke så meget at tilføje her... Det kan vi godt sige!
|
|
|
Post by drake on Mar 4, 2011 10:44:29 GMT 1
Drake - Jake
Jeg tænker at de to kan være gode venner, da de begge to har en kold og kynisk holdning. Drake er en muggler hader, og har altid en kold tone på. Han er ondskabsfuld og har brug for nogle relationer til Nogle slytherin elever. Jeg tænker rigtig gode venner? Tanker ?
|
|
|
Post by Jade Lenoir Clavel on Aug 8, 2011 21:17:02 GMT 1
Jeg ville meget gerne starte et plot med dig, men dog er jeg lettere forvirret om hvordan det skal gå, udvilke sig og starte, vis du er interesseret. Jade har en svaghed for Slytherin fyre, dog ville hun sikkert finde Jake som en yderst arrogant meget storsnudet fuldblods(hun er ej meget for fuldblods troldmænd), hans måde at fremstå på, og især at han er flirtende og virker som en der kan få alle, vil nærmest åbne denne meget lokkende følelse til blankt af afvise Jake på alle måder inde for dette emne(Romantik) og eftersom hun er halvblods ville han nok heller ikke syntes meget om hende andet end hendes udseende og at hun er temmelig skilled angående besværgelser og andet magisk. Skønt hun kun er halvblods. Tænkte måske et plot angående fjender kunne udvikles, eftersom jeg ikke ser nogen form for venskab udvikle sig mellem dem. Og angående romantik, kunne det jo være at, fordi hun netop ikke vil give ham en chance for at komme tæt på sig, at hun netop ender med at falde for denne HeartBreaker kido. Vis han da finder hende interessant kunne dette måske udvikle sig sådan?. Angående hvor de kunne mødes eftersom de ej er på samme årsgang, skønt Jade er 17 år. Så kunne det måske tænkes angående Quidditch, at de mødes der, hvor hun måske ser dem træne?, hun går meget op i denne sport, men snakker aldrig om det. // vil sige at jeg totally newbie, angående det med plots tråde, har ej fanget den helhed i dem i nu, men er ej newbie angående Rpg, og at tråde /
|
|